Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 26 Guests are viewing this topic.

naivu

Păi dacă tot se întâlnesc azi, poate semnează și DX12T4  :)
UMB are treabă multă, de ce să piardă două zile cu semnatul în loc de una?!  :D

razvan96

Nu se va semna inainte de rezolvarea recursului.

ovicor

Ma gandesc ca ajuta intarzierea semnarii T4 pe UMB. Pana atunci se poate concentra pe T2 si T3. Oricum ei incearca sa termine cat mai repede si T4, doar ca aceasta intarziere le da un pic de respiro contractual.

paulmare

cati oameni are UMB "dedicati" pentru fabrica mobila de prefabricate ? 300 sau mai mult ? sa mai gaseasca inca atatia si sa ii scoleasca - cred ca asta e problema nu sa mai comande niste linii in spania si portale pe roti chinezesti - foarte consistent backlog de lucrari au :)

alecu26

Sunt curios cum va functiona iuresul portocaliu la placile de suprabetonare. Am vazut deja de la Bacau ca au o metoda destul de ingenioasa de armare...care le permite sa faca multa munca in avans, jos...si dupa aia sa ridice totul sus.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Cetatean

#3905
^^ as zice ca pana in maxim 120-150 de oameni la fabrica de grinzi. 
Intr-o fabrica unde tinta e de 80 mc beton turnati pe zi, in grinzi, sunt undeva la 120 de oameni. De la fierari la macaragiu, oamenii de la statia de betoane si ceva personal din asta auxiliar.
La cate lucrari au, isi permita sa aduca ce oameni vor si de unde vor, mai ales ca platesc bine!

theodor1998

Aveti idee cum va actiona UMB-ul legat de productia de grinzi? Mai ales ca au proiecte in 4 locuri destul de indepartate unele de altele.
Mai cumpara o statie de productie? Daca nu, eu o vad problematica situatia productiei de grinzi pentru toate santierele in termenele contractuale.

voicul

Pai de ce o vezi problematica? Cum faceau inainte sa aiba fabrica?
Produc cat pot sa produca si restul cumpara din alte parti.

Din ce s-a discutat aici fabrica merge pe A3.

elphax

poate mai fac niste grinzi pentru celelalte  (A0) cat e fabrica aici in zona. daca nu gresesc, poti sa treci muntii cu grinzi lungi doar pe valea Oltului . adica pentru zona Moldovei e complicat si scump

Cetatean

Cred ca e in functie de cat au de produs. Daca pe A0 au putien grinzi, ori le vor transporta (desi nu cred) cel mai probabil o sa le cumpere din zona.

paullie

De unde putine grinzi la A0. Podul peste lacul Cernica are 800+ de metri. Dar e totusi Bucuresti. O gasi pe undeva grinzi. Insa in pustiu la Zimbor nu prea ai unde grinzi.

adiarc

iar incepeti cu grinzile....pai e singurul cu fabrica de grinzi si atatea fabrici la indemana , fiind o companie f bine capitalizata si cu o imagine excelenta in piata care nu va avea nici o problema sa faca/cumpere sute sau mii de grinzi daca este nevoie
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

RaduG

#3912
@elphax Nu greșești, pentru un proiect în Iași am adus grinzi de la Turda, pe Valea Oltului, cu tot tam-tam-ul agabaritic de rigoare. Asta desi e fabrica de prefabricate în Iași, dar mă rog, prețul final a contat.
PS: Ai fabrici de grinzi în toate zonele țării, nu este o problemă, se bat pe clienți și proiecte.

vancouver

In afara de asta nu orice pod trebuie musai facut cu grinzi prefabricate din beton. Se poate face si monolit (avem exemplul cel mai bun pe A1 la Talmaciu - nu neaparat cea mai fericita alegere acolo, dar dovada ca se poate). Plus solutii cu grinzi metalice.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

voicul

Transport de grinzi de la Turda la Iasi, pe VO si totusi a iesit mai ieftin ca cele din Iasi?!  :o WOOW!

Atunci nu m-ar surprinde sa produca pentru A0 grinzile pe DX12.  :)