Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 2 UMB Lot2 Nod Rutier Si Relocare DJ546 Pirelli 13042021


TibiV

Frumoasă decolarea de pe asfalt...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

daniel321

#3722
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=101598355404477&id=100876852143294

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 2 Lot2 UMB Nod Rutier DJ546 Pirelli Valea Mare 13042021


ddfab

@daniel321 , multumiri..... festival !!!

daniel321

#3724
Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson2 UMB Lot2 Pod Cale Ferata DJ653 13042021

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=101998545364458&id=100876852143294


paulmare

:) aia mica monteaza deja predalele, cata vreme aia balsoaie aproape a terminat grinzile, nu stie UMB ca trebuie lasate grinzile sa se coaca la soare vreo doi ani de zile dupa ce le-ai montat inainte sa pui predalele? - ar trebui UMB sa isi trimita sefii de santier la un stagiu de pregatire la straco sau pizza sau aktor sa invete statul la soare

daniel321 multumim de filmare

elphax

paul  - te rog , putina atentie, se numeste "maturare" ca si la vin sau carne de vita

gdaniel

^^ Aia mare a pus predale pana aproape de marginea unde pune aia mica, si-a lasat loc sa faca asta nemontand ultimele doua grinzi. Eficienta maxima nefiind nevoie de relocarea celei mari.

miahi

#3728
Vazand filmarea lui Daniel cu podul peste calea ferata Slatina - Pitesti, mi-a venit in minte urmatoarea intrebare: stie cineva cumva se proiecteaza un astfel de pasaj in vederea dublarii ?  Firul actual de cale ferata este centrat pe deschiderea pasajului astfel incat o eventuala dublare sa se faca ori stanga ori la dreapta ?

Archi

In general se lasa. Aici se vede cu ochiul liber ca exista spatiu pentru dublare. Ca si idee distanta dintre pile la UMB este de aproximativ 40 de metri, ar trebui un unghi de incidenta foarte ascutit intre cf si pod pentru a nu fii loc de o dublare (uitate la pasajul de la Teius de exemplu unde s-a facut deschidere mai mare cu grinzi metalice peste linie tripla la un unghi foarte ascutit). Ce ma ingrijoreaza este gabaritul pentru o eventuala electrifiere, dar cred ca si asta este acoperit, la ochi pare destul de inalt pasajul.





Powered by API/PUM imgur uploader

danutzu_1069

Pe geometria actuala nu este loc de dublare a actualei linii, dar nici nu cred ca se va pune priblema in următorul deceniu... poate electrificare, dar nici asta nu cred. Gabaritul pentru electrificare este ok. Pentru o eventuala dublare a liniei, se cerea prin tema de proiectare...
In schimb, eficientizarea muncii se vede si la predale, care nu sunt doar placi de beton armat ci sunt pentru toata latimea, 3 placi de beton si cu armatura intre ele... Astfel ca golosind o grinda pentru ridicare, pun predala într-o trrime din timp...

miahi

^ De asta intrebasem si eu, daca cumva e lasat loc si pe stanga si pe dreapta "proactiv". Sa intelegem ca daca va fi dublare pe acolo firul actual va trebui mutat in zona acestui pasaj.


Hercule

Nu va mai faceti probleme, unghiul de fotografiere inseala ochiul. Cu ecartamentul caii de 1.435m si distanta intre axele firelor de 3.80m pe sub pod se poate introduce chiar si linie tripla.
Deșteaptă-te române!

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

daniel321

#3734
Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson2 UMB Lot2, Relocare LEA Stalpi Inalta Tensiune, Zona DJ653 13042021
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=102756465288666&id=100876852143294