Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 15 Guests are viewing this topic.

udar

Ca si o remarca  dupa ce va fi finalizat DX Craiova Pitesti vor fi intre aceste 2 localitati 3 bezi pe sens  adica 2 pe DX si 1 pe DN.
Pana acum era doar 1 pe DN.
Eu as prefara sa se faca numai DX daca se realizeaza in ritmul asta aler(UMB).

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 2 UMB Lot2 Fabrica Grinzi, Transport Grinda Pod Raul Olt Balta Milcov 08042021


reed

Nu ai idee ce reclamã le faci Daniel.super!

udar

Pai si merita
in mai putin de 1 ora din fabrica de grinzi,  grinda este sus la locul ei

dorum


Dominik

Superbe filmarile !!! Super moblizare !!!  :popcorn: :cheers:
You're in Steelers Country

Duta C


snackhunter

Oare nu exista si vreun sofer UMB vlogger?  :D

Ar fi interesant de vazut si o perspectiva de la "firul ierbii", trasee si evolutia zilnica a santierului.

vladioan_bv

#3653
 ̶s̶p̶e̶r̶ ̶s̶a̶ ̶n̶u̶ ̶v̶a̶d̶a̶ ̶c̶e̶i̶ ̶d̶e̶ ̶l̶a̶ ̶i̶t̶m̶ ̶s̶e̶c̶v̶e̶n̶t̶a̶ ̶d̶e̶ ̶l̶a̶ ̶1̶6̶:̶0̶0̶ ̶l̶a̶ ̶1̶6̶:̶4̶5̶

danutzu_1069

Ete na... Te inseala unghiul de filmare. Sub grinda nu maineste nici trailerul si nici oamenii.
Cand ridica grinda de pe trailer, o ridica un pic un carlig apoi "ia din braț"... sa micsoreze raza... Si implicit grinda nu mai este deasupra trailerului...

TibiV

Wow!!!

Super-sofer, super-macaragii...
Chapeau!

daniel321,
:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

paulmare

Daniel321, superfilmare, cu traseul grinzii din baza de producție, până rămâne așezată pe aparatele de reazem 😊 Ce simplu pare totul la portocalii 😊

paulmare

^ A întrebat cineva de ce ridică cu o pereche de macarale mai micuțe din care una fotomodelul forumului închiriată de la deme, in loc de cea mare cu superlift, grinda filmata de Daniel are 4 ochiuri deci ar fi mers cu o macara, însă la cum e accesul acolo pe malul baltii, e super-eficient așa, ați văzut cât a durat și ce simplu pare, filmat din drona, din pozitia aia ridica o deschidere fara sa mute macaralele, la următoarea deschidere mută doar o macara cea din dreapta doua rânduri de piloni, cea din stânga rămâne pe loc pe aceeași platformă, foarte organizat lucrează umb.

carutasul

pare foarte eficient, dar macaragii trebuie să fie profesioniști. Oricum, până la capătul viaductului deja o fac "pe automat" :)

Alutus

wow...deci clar filmarea cu grinda imi aduce aminte de documentarele discovery cu "how they built it"  :D :D :D

in schimb pe Tr1, dolce far niente.... :gaah:
Alea iacta est