Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 18 Guests are viewing this topic.

naivu

#3630
La 120km, CraPi ar fi trebuit să fie A12 nu DX12. Macar A6 (DTS-Craiova-Alexandria-Buc) ar trebui făcut A nu DX! Indiferent cum și dacă va fi făcut CraABu, nu cred că se va upgrada CraPi de la DX la A în următorii 50ani.
LE: așa ca o istorie post-factuala, dacă din 2012 Ponta, Dragnea, Olguța și alții se apucau serios și profesionist de A6 (de tot A6: și CraABu și CraCa și CaLu), asigurând astfel legătura fabricii Ford atât cu Occidentul cât și cu MareaNeagră (ca să nu mai vorbesc de București-Occident), oare câtă prioritate ar mai fi avut proiectul CraPi, indiferent că DX12 sau A12?!

ion59

E de mirare ca s-a facut si DX. Aici, suportul Ford a fost esential, dar nu suficient. Altfel, daca nu se pornea acum doi ani, indiferent cum, acum prioritatile erau altele. Asa ca, cei care folosim Pitesti-Craiova, sa zicem mersi! De doua ori! Odata ca se face, a doua oara ca este UMB aici. Sanatate!

raresu

CraPi a ramas DX datorita SFului din 2006-2007 parca; nu au fost alte ratiuni, pur si simplu nu au mai vrut sa faca up-grade la A12.
A fost decizia Olgutei imediat ce au ajuns la guvernare in primavara 2017.
In alta ordine de idei, daca se va face DX si ruta DTS -Cra - Alex -Buc, alaturi de DX12, acestea vor fi arhisuficiente minim 30-40 ani pt valorile de trafic de lung parcurs pe directia Est - Vest - Oltenia - Muntenia.
Rulalul se depopulaza - importante vor deveni orasele mari si medii si toata infrastructura din jurul lor.

voicul

Una e sa lasi o cocoasa de +4 km pe A7 si alta e sa faci un DX ca asa a scris unul acum 20 de ani (bine poate era suficient la vremea respectiva).
Craiova + Slatina nu e chiar o comuna sa le faci doar DX, dar acum e prea tarziu!

Vedem partea plina: o sa fie clar mai bine cu DX fata de actualul DN.

hefaistos

O sa fie parfum DX-ul. Gandita-va ca traficul Bucuresti Pitesti se imparte spre Craiova, Sibiu, Brasov via Campulung si alte destinatii minore.
Traficul care acum se inghesuie pe o singura banda si se "ambuteiaza" in Slatina si Bals. va zburdala doua benzi pe sens.
Singura problema e una de orgoliu: de ce sa n-aiba si craiovenii o autostrada. Si raspunsul logic e pentru ca daca trebuia reanalizat SF-ul probabil nici acum nu era sapata prima lopata acolo.

Trebuia facuta autostrada? Eu consider ca DX ar trebui sa dispara dintre proiectele CNAIR pentru ca diferenta de costuri nu justifica cu adevarat aceasta varianta de degradare a performantei. Dar daca aceasta a fost decizia discutabila a sistemului (MT, CNADNR/CNAIR) de a creea o diferentiere functie de valorile prognozate de trafic trebuie sa acceptam situatia si sa invatam sa mergem mai departe incetand cu lamentarile.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

cryu

Omul normal habar nu are diferenta intre DX/A sa fim seriosi , atat timp cat are 2 benzi pe sens si seamana cu o autostrada 95% nu intereseaza pe nimeni cum se numeste  A12 sau DX12

Sealand01

Problema noasta, a Craiovenilor, este ce se intampla dupa ce se termina DX, asta e intersectia pe unde ar merge traficul in oras:
https://www.google.ro/maps/@44.3316827,23.8141146,3a,75y,87.42h,92.75t/data=!3m6!1e1!3m4!1s6jkyW_ImKpzVBqd_tj_zQA!2e0!7i13312!8i6656
Este oribil, se promitea un pasaj pe alta parte, niste bulevarde etc. povesti, nici vorba de suparare ca e DX si nu A


TibiV

#3638
In sfarsit o filmare buna de la CNAIR, la o rezolutie decenta.
(Ceea ce ma face sa cred ca NU ei au facut filmarea...)
https://www.facebook.com/1555709434689130/videos/259832802502506

Quote
Montare grinzi la pasjul CF de la kilometrul 52+500 al tronsonului 2, lot 2, al drumului expres Craiova-Pitești.
Pentru montarea grinzilor este folosită o automacara de tipul Liebherr de 750 de tone.
Grinzile montate au o lungime de 30 de metri, având o greutate de 55 de tone și sunt produse în fabrica de grinzi a Antreprenorului.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


shogom

Oare CNAIR nu si poate modifica normatele de timp executie lucrari(sa le scurteze) folosind precedentul lucrarilor facute de UMB? Motivatia e simpla, se poate sa faci pod cu 100 de deschideri in 12 luni, nu ti trebuie 24 luni sa faci 4 deschideri( vezi Mogosoaia).
Pe langa beneficiul lucrarilor terminate inainte de termen UMB poate da si noi referinte pentru contractarea viitoarelor lucrari. E o oportunitate mare!

archaeus

 Vreme superba, TS toarna niste santuri si un escavator sapa alene....

davyl

Multumim pentru cele doua foto superbe @archaeus!

Aveam dubii serioase in ultima perioada in ceea ce ii priveste, dar cu trecerea timpului vad ca nu vor fi in stare sa termine lotul in acelasi timp cu UMB.

Bine, nu putem compara cu UMB, insa am crezut in seriozitatea acestui constructor atunci cand i-a fost atribuit lotul. Azi regret enorm ca nu a castigat UMB si acest lot. Poate Tirrena Scavi ne face o supriza si recupereaza fantastic pe acest lot (de altfel nu foarte mare) in vara aceasta. Dar dati-mi voie sa fiu sceptic!

Felicitari @Raducu pentru minunatul video de la Olt! Ce desfasurare de forte, ce bestie dezlantuita e acolo! O lectie pentru toti constructorii din Romania! Multumim, multumim!

KnX

Adică despre ce vorbim acilea?
La Balta Milcov pe 25 martie nu aveau nici o grindă sus, iar în 12 zile (cu două duminici în acest interval) cei de la UMB au ridicat și montat 80 de grinzi!
10 deschideri. La Sebeș la viaductul spre Sibiu sunt 13 deschideri...
Și nu cred că doar la Balta Milcov au ridicat și montat grinzi.
Se pare că în acest timp au continuat cu asfaltările (ținând cont de vremea bună) și decopertările pe Tronsonul 3.
Vom vedea dacă Daniel (MND) va mai face ceva filmări.
Cred că mai au o săptămână până vor intra în săptămâna liberă.
Să vedem la finele săptămânii viitoare cum va arăta șantierul.
Se anunță vreme bună!

daniel321

#3644
Am filmat o grinda  :D
Grinzile se fabrica si se transporta direct pe pozitie, deci ce sa montat sunt proaspat fabricate...