Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 13 Guests are viewing this topic.

udar

Le vor pune daca au pus pe mal /in margine  aici cu siguranta se vor pune.

ovicor

@pierreprowo, daca te referi la A10, nu leaga Sebes de Turda, ci A1 de A3! Dar, ai dreptate, Craiova - Pitesti trebuia sa fie A.

paulmare

^ dorum nu trebuie acuma, cand incep sa lucreze la radier o sa le bata, dupa ce sunt facuti pilotii

davyl

Multumim de explicatii :) Cumva invatam cu totii cum se construiesc aceste poduri (ma rog, aceasta metoda, pentru ca banuiesc ca nu este singura).
De abia astept sa ii vad pe cei de la UMB cum lucreaza la acest pod. Cumva au capatat foarte multa experienta dupa podul de la Bacau (unde m-au impresionat cu acele masini de nivelat). Evident ca acest pod este cu mult peste cel de la Bacau din punct de vedere al complexitatii, insa am incredere ca vor il construi fara probleme!

alexV

Quote from: pierreprowo on April 06, 2021, 10:32:09 PM
Cum e posibil ca între 2 orașe reședință de județ să avem doar drum expres, pe 120 km, nu autostradă
Toți cei care am ținut sau ținem un volan în mână și ne recunoaștem ca români suntem de vină. >:( >:( >:(

Mai exact Lia Olguta Vasilescu a impins DX-ul asta spre licitatia de construire, pe vremea guvernarii PSD. SF-ul vechi era vehement contestat de Catalin Drula printre altii, care cerea atunci renuntarea la el si facut de la 0 un nou SF care probabil ar fi dat autostrada, cel putin rezolva intersectia cu A1 la Pitesti (stai sa vezi cand va fi construita cati o sa se ia de cap) si rezolva suprapunerile cu fabricile de pe traseu.

Imi pare rau s-o dau in politica, dar aici e raspunsul. Rezultatul e ce vedem: drum de mare viteza construit mai repede cu cativa ani, insa fara banda de urgenta.

Sealand01

Cum adica fara banda de urgenta



si un autotren are cam 2.5 metrii latime, adica ar musca din banda 50-60 de cm, ramanand banda de 2.9-2.8m, deci suficient (chinuit sigur) sa treaca si alt autotren pe langa el, nu cred ca se mai strica tirurile atat de des, dar nu e asa tragic 

elphax

sa fim seriosi, si pe DN2 cand se opreste ceva pe acostament zboara toti pe langa . aici vor fi 2 benzi full - si la un acostament de inca 2 metri sigur nu vor fi probleme in conditii relativ bune de vizibilitate

alexV

de acord dar vezi ca dupa banda de incadrare de 0,5m restul de 1,5m nu au aceeasi structura rutiera ca restul drumului.
din figura pare ca nu exista balast stabilizat, si avem doar stratul de uzura peste balast simplu.

reed

#3623
Din video-urile cu asfaltari ale UMB pare ca este balast peste care este emulsie.Se poate aproxima si latimea benzii de urgenta din marcajele lor





dr4qul4

Aici nu au cerut (cerințe speciale) aceeasi structura rutiera si pt banda de urgenta?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ionut_16

Vor răspunde cei de la tractări 😅

marinul

Pun cateva imagini de la bord de langa Slatina, ca sa primesc primesc pe viitor notificari si de aici :D

DJ ul spre Recea









Capatul lotului 2 dinspre Pitesti





Powered by API/PUM imgur uploader

alexmocian

Mai trebuie cat arunci cu batul ca sa se contureze un nod si aici. Faina treaba fac baietii astia moldovani :)

StefanCelMare

@alexV
Ca și consolare, măcar a nimerit la fix pentru PNRR.
România avea nevoie de proiecte mature, care să atragă banii rapid.
Unde dai și unde crapă, vorba aia, pentru că sigur Olguța nu s-a gândit la așa ceva.
Eu unul sper că se poate largi cumva in timp, deși in zona viaductelor va fi greu.

elphax

daca se face DX Craiova - Alexandria - Bucuresti, posibil sa fie suficient DX aici inca cateva zeci de ani