Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

Fred

Quote from: daniel321 on April 02, 2021, 01:43:49 PM
Speram sa se obisnuiasca cum sau obisnuit si pe A2 acolo dispareau panourile anti orbire si telfoanele de sos
Cu panourile anti-orbire s-au prins destul de repede ca nu au cum sa le valorifice, cu stalpi si plasa de gard o sa aibe ce face urmatorii 50 de ani. Politia transporturi nu a intervenit nici cand vedea gramezi de panouri in curti, le era lene sa ceara mandat de perchezitie si spuneau ca si daca ar fi cerut, cei vizati de perchezitie ar fi aflat de emiterea mandatelor inaintea politistilor.

dorum

oare macaraua asta mare a UMB, n-ar putea ridica singura grinzile mari?
E nevoie si de Deme?

Europiu

Tot ce ține de pagube aduse infrastructurii ar trebui încadrat ca atentat la siguranța națională. 30-40 de ani de închisoare și judecat cu celeritate.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Fred

Au furat conductorul de la calea ferata si nu a patit nimeni nimic, cine sa fie judecat? Imi povestea un inspector de politie de la transporturi cum actionau hotii si ce facea politia, in special cu masinile lor care epuizau cota de benzina la prima interventie sau care erau tinute de 10 ani pe butuci in curte pentru ca nu aveau buget de reparatii si nu puteau nici macar sa le caseze. Parca si aici la Domnesti au furat 1 km de linie de contact acum vreo 5-6 ani.

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Troson1 Craiova Centura De Nord DN65F Robanesri 01042021


1948

#3575
https://fb.watch/4E6qTb45zk/

Pe la finalul reportajului aflam vesti si despre drumul de legatura DX - Centura de Sud: "cat de curand" va fi lansata licitatia pentru studiul de fezabilitate.

dorum

#3576
Foarte slab TS :(
Dupa impresia WOW de pe TL2 si LD1, acum pe VO TM si aici o dau rau de tot de gard...
Pacat, s-a mai dus dracu' o firma din peisaju' romanesc/italian de constructori...

PS: plus ca acum si pe TL2 si pe LD1 se "trag pe cur" sa rezolve cacaturile alea de panouri antiorbire pe care le-au instalat aiurea, ca cica e vina CNAIR... la revedere TS, ai fost ce nu mai esti :(

Sealand01

Eu n-am inteles mai nimic din ce spune domnul respectiv, pare ca nu stie ca exista de centura de sud
"un drum care va pleca din nodul de la ghercesti si va lovi dn6"...ma rog, o sa vedem la sf, cred ca si daca vin alte civilitatii sa ne guverneze tot o sa ramana habarnisti d-astia in functii importante.

Mie nu mi se pare asa dezastru pe Ts 1, este intr-adevar rau, cel mai rau zona cu pasajul peste centur, dar oricum pt cei din Craiova nu e asa dezastru daca mai intarzie cu el, nu ne ajuta cu nimic in momentul de fata, poate pe cei care stau in vestul orasului

GAC

Din filmulet sa vedem partea buna:
UMB vrea sa puna in opera cate 3,500 tone de asfalt pe zi (adica 1%). Deci pana la toamna, asfaltul poate fi gata, punand in ecuatie si zilele ploioase...
Noroc ca tronsonul 1 TS (partea inca neatacata) este in linii mari plata...

Alutus

UMB are 1400 de oameni la lucru, TS nu cred ca are nici 140. De utiliaje ce sa mai vorbim...oare daca UMB participa la o licitatie in Italia si se prezenta de maniera asta, care erau comentariile?
Alea iacta est

ovicor

  Lasati-ma sa fiu optimist si sa sper ca TS se va mobiliza altfel cand are tot traseul la dispozitie.

hefaistos

Arunc si eu o piatra in lac.
Poate ar fi cazul sa vorbim de continuarea DX12 pe tronsonul Craiova Calafat. De ce?
Bulgarii fac progrese.
A7 e pe teava. Adica deja in etapa licitatii executie anul asta si la anu'. 
Drumul expres (fara numar) Gaesti Ploiesti este si el in discutii (am putea spune destule de avansate). 

Pana la urma e vorba de vorba 80-90 de km pe loc plat (aproximativ plat).
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.


GAC

Diferenta dintre mobilizarea dintre UMB si TS e data de lungimea si dificultatea lotului. De asemenea, pentru TS, termenul abia a inceput sa curga. Intrucat ei nu au presiunea altor proiecte (dificile), isi permit sa o lalaie.

hvm

^^
eu continui sa vad schimbarea de mentalitate in CNAIR fata de azu 2 ani sa zicem. Sper sa mearga inainte pe aceeasi directie, mai ales acum ca il avem pe Cutterd-nul ministru Drula la pupitru. Ma ingrijoreaza lipsa de comunicare in legatura cu ce urmeaza sa se faca (e un blackout complet), se discuta doar ce s-a facut si ce se face acum. si totusi nu mi se par foarte grav fiindca oricum nu ne ajuta nici pe noi, nici pe ei daca la fiecare declaratie de presa se spune ce urmeaza sa fie facut si aceasta ifindca nu ma intereseaza planurile, ma intereseaza lucrul bine facut, nu promisiunile bine facute. Mi s-ar parea ok sa ni se spuna din cand in cand ceva de genul: "Planificam ca in urmatoarele 6 luni sa facem: X,Y,Z" cu conditia ca presa sa nu ii intrebe la fiecare intalnire in cele 6 luni care e stadiul si cand o sa fie gata ..."
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici