Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

alecu26

standardizarea are plusuri si minusuri. (minusul major fiind faptul ca stagnezi in evolutia ingineriei, plus ca vei obtine de multe ori solutii complet neadecvate situatiei si foarte urate dpdv esthetic. La Bulgari am vazut niste aberatii din acestea, dar acum mi-e greu sa gasesc pozele. Sunt undeva pe SSC).

Dar stai linistit ca la noi se standardizeaza maxim ca suntem maestrii in copy paste.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

SniperGuy

Comisia (Europeana) a aprobat astazi, 23 martie, construirea unui drum expres intre orasele Craiova si Pitesti. UE va contribui, prin intermediul politicii de coeziune, cu 726 de milioane de euro la crearea noii legaturi, de 121 km, dintre cele doua orase. Proiectul, care face parte din reteaua transeuropeana de transport, include construirea a doua benzi de circulatie in fiecare directie, 10 tronsoane de racord si 75 de poduri sau pasaje

Sursa: https://ziare.com/economie/infrastructura/ue-da-726-milioane-euro-drumului-expres-craiova-pitesti-1669197

TibiV

Cu alte cuvinte, Comisia Europeana a aprobat finantarea.
Deoarece construirea DX12 a inceput cam de multisor.... Pe vremea lui Dragnea! :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Troson1 Relocare DC194 23 03 2021


GAC

Super +1;
Se dezmorteste treaba si aici.
Eu sunt curios pe unde vor trece cei de la UMB cu grinzile peste Olt? Cumva peste barajul aflat la 800 m mai la nord de viaduct? Imi vine greu a crede ca se vor aventura prin Slatina cu 300 de grinzi de 40 m.

daniel321

#3485
Fabrica de grinzi este la maxim 2Km pe Dx sau pe linie dreapta,daca te uiti pe ultima filmare se vede fabrica de grinzi...
Fabrica de geinzi este situata in parcare zona DJ677, grinzile sunt depozitate pe dx dupa fabrica de grinzi spre raul Olt...





Powered by API/PUM imgur uploader


Powered by API/PUM imgur uploader

GAC

#3486
Intrebarea mea era care va fi ruta urmata in vederea transportului grinzilor de la fabrica la viaduct-santier. Fabrica de grinzi este pe malul vestic al Oltului, pe cand locul unde vor fi puse in opera grinzile este pe malul estic. O optiune de ruta este acel baraj, dar intrebarea este daca tine acel pod de peste baraj sarcini de 100 tone +?

daniel321

Se poate folosi traseu 1. DJ677, str Barajului, DC90 malul estic
                                2. DX mal vestic, traversare baraj, mal estic

GAC

Multumesc de raspuns. Asa ma gandeam si eu.

usus

Dar pe Calea ferată nu merge sa mute grinzile?
Sau o barja și așa mă gândeam că ar avea nevoie de un pentru chesoanele (de palplanșe?) pentru fundațiile stâlpilor din baraj

SniperGuy

#3490
Sa fiu sincer, si eu tot la calea ferata ma gandeam avand in vedere ca este linie ne-electrificata si ar permite asta dar pentru acest lucru ar trebui sa inchida oare circulatia feroviara?

Uitandu-ma in mersul trenurilor, primul tren din Slatina catre Craiova pleaca la 5:35 si ultimul la 21:12. Pe retur Craiova - Slatina, primul tren pleaca la 4:20 si ultimul la 19:30. Nu stiu ce transport de marfa se face pe aceasta linie dar cel putin pe traficul de calatori, ar avea un interval intre 22 - 4 fara trafic. Asta ar insemna cam 6 ore. Nu stiu daca e mult, daca e putin, dar ar fi cateva avantaje in folosirea caii ferate (din punctul meu de vedere):
- este foarte aproape de santier
- traseul este foarte scurt
- se pot muta un numar mare de grinzi cu un singur transport
- mai mult ca sigur podul de cale ferata ar face fata greutatii grinzilor.

Probabil sunt multe plusuri si minusuri si de asemenea multe necunoscute (cel putin pentru noi). Vom vedea cand va fi cazul, dar cel mai probabil, tot rutier le vor muta.

danutzu_1069

#3491
Ai uitat o chestie esentiala: vagoanele speciale (la lungime corespunzatoare)
Daca la rutier merge cu dolly trailer la ce lungime vrei (evident, sa "vrea" si drumul), la CF nu-i asa simplu....

Alexander

Plecand de la cazul ideal in care au 6h disponibile, trebuie sa iei in calcul timpul necesar pentru incarcare-descarcare si drumul de la fabrica de grinzi/pod la cea mai apropiata dublare/spatiu de manevre pentru a scoate garnitura din calea altor trenuri. Numarul de grinzi transportate intr-un singur transport trebuie sa fie mic, limitat de ferestrele de incarcare/descarcare disponibile in raport cu echipele de muncitori. Si nu mai spun ca trebuie construit un drum intre dx - zona de stocare a grinzilor si calea ferata + zona de incarcare cu macarale etc; aceeasi poveste si peste rau unde trebuie descarcate si transportate. Nu face sens nici financiar si nici ca timp. Similar si in cazul unei barje unde doar incarcatul/descarcatul dureaza mai mult ca traversarea propriu zisa.  Cel mai simplu le-ar fi sa le care cu un trailer, bucata cu bucata. Si sunt convins ca dureaza si mai putin.

alexandru_m

Baieti, e simplu cu grinzile. Termina Pizza-Boys treaba la Sebes si ramane lansatorul liber  :lol:

alecu26

UMB e in libere? Sunt zile de sarbatoare.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).