Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson2 Lot1 UMB Mainesti Pod DJ643, Oltet 19 03 2021


daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson2 Lot1 UMB Parcare si Pod Saru 19032021


daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 2 UMB Lot2 Pod Peste Raul Olt Si Balta Milcov 19 03 2021


KnX

@razvan96 Salutare!
Adevărul este că doar prima parte a comentariului meu era destinată unui răspuns la ceea ce ai scris tu.
Nu doresc însă să contest faptul că nu este rezonabil comentariul tău.
Este foarte posibil ca tu, sau NGC să ai mai multe informații decât mine sau alții, de pe acest forum.
Chiar aș dori să te rog, pe tine sau NGC (în condițiile în care contestația celor de la CR va fi respinsă și nu știu dacă vor merge mai departe la CAB, unde tot ce se poate să piardă de astă dată..) să explici/e de ce contestația celor de la CR ar fi avut șanse de reușită dacă ar fi fost judecată pe fond.
Ar fi bine de știut și de înțeles dacă și în ce măsură acele critici contra ofertei UMB erau îndreptățite. Și dacă eventual situația s-a schimbat în prezent față de data la care ele au fost aduse.
Consider că este de ajutor pentru mine și cei care urmăresc acest forum să înțelegem mai bine situația firmelor din această branșă care sunt active pe această piață la ofertele pe care le fac la licitații, unde, de multe ori au câștig de cauză.
Mulțumesc foarte mult!

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

raresu

MUltumim de prajituri - @daniel321 -  toata admiratia!!
Incredibil cata apa pe santier - sper sa nu o tina asa vremea toata primavara, se vor devansa multe lucrari; altfel pare ca UMB-ul a luat un short-break

paulmare


ovicor

Ma asteptam sa mai avanseze cu un rand de  pile dinspre malul drept, ca apoi sa poata directiona apa pe sub ele, iar restul pilelor sa le abordeze de pe malul stang.

NGC

Sa mai explic o data. Contestatia CHINA RAILWAY va fi analizata de CNSC si se va tine cont de argumentele pe care le prezinta fiecare parte, dar cei de la CNSC nu sunt judecatori. In orice caz, mai intai se va analiza partea din contestatie referitoare la excluderea lor. Daca CNSC este de parere ca au fost exclusi corect, atunci cel mai probabil nu va mai analiza partea din contestatie referitoare la oferta UMB, pentru ca cei de la CHINA RAILWAY nu ar mai avea ce castiga din asta. Si asa, nemaifiind alte contestatii, UMB ar putea scapa basma curata, chiar daca poate ar trebui sa fie descalificati daca s-ar analiza si partea din contestatie referitoare la oferta lor.
Ma astept ca in cazul in care CNSC respinge contestatia chinezilor, acestia sa faca recurs la CAB. Descalificarea lor este cusuta cu ata alba. ;)

GAC

Super reportaje si super progres la UMB +1;
Singurul lucru care ma ingrijoreaza este metoda de lucru aleasa pentru tablierul metalic: daca la fiecare deschidere o sa fie cate 3 randuri de reazeme temporare, am face bine sa ne inarmam cu rabdare.
Avand in vedere cat de bine s-au mobilizat cei de la UMB in ultimele 2 luni, pe partea de piloni si grinzi de beton, este mare pacat ca la tabliere metalice lucrurile merg asa. Oare nu se poate ca sectiunile de grinda sa fie sudate la sol pe potriva lungimilor deschiderilor si apoi ridicate pe riglele pilonilor, asa cum fac cu grinzile de beton, ca ulterior grinzile metalice sa fie sudate intre ele in dreptul pilonilor si sa formeze astfel tablierul metalic (continuu) pe toata lungimea podului? Astfel s-ar elimina nevoia reazemelor temporare si timpii morti corespunzatori.
Avand in vedere ca beneficiarul a aranjat lucrurile in asa fel incat pe A7 o sa vedem mai multe tabliere metalice decat ar fi fost nevoie, perfectionarea tehnicilor de executie a tablierelor metalice ar fi fost un mare atu.


kesphishev

Se pare că fabrica de grinzi a avut ce lucra. Număr undeva între 170 și 190 de grinzi și probabil mai au de făcut încă vreo 50, poate chiar spre 70-80 numai pentru tronsonul 2.

Cert e că se mișcă bine. Le urez spor în continuare.
Pursuing a passion is seldom a waste of time.

panda_no 5

Astazi venind dinspre Bacau spre Bucuresti am intalnit pe sensul de mers spre Bucuresti multe microbuze ale UMB-ului care recupereau oameni de pe drum din diverse puncte.
In parcarea UMB-ului de linga sediul lor era plin de microbuze.
Parea ca au fost in saptamana libera si reveneau la munca. Cred ca pe Pitesti Craiova dupa trasaeul parcurs spre Bucuresti.

zuma80

Sigur au fost in saptamana de vacanta. Am gasit la un moment dat o filmare din 17 martie de la Slatina si era liniste, iar dupa filmarile lui daniel 321 a fost clar acest aspect.
Au nimerit/intuit bine saptamana trecuta cu ploi.
Saptamana asta pare ca se indreapta lucrurile, deci o sa vedem avansuri considerabile.




Powered by API/PUM imgur uploader
Pentru A6!

GAC

Superbisime grinzile aliniate frumos, pregatite sa-si intre in rol.
MT si CNAIR ar face bine sa inteleaga valoarea standardizarii si sa caute sa o promoveze in toate lucrarile.
In alta ordine de idei, macar am dezlegat misterul unei posibile achizitii a unei noi fabrici de grinzi de catre UMB... daca pe timp de iarna s-au descurcat asa de bine, acum ca si-au intrat in mana, ma astept ca pana de Paste sa termine si grinzile pentru Tronsonul 3. Sper doar sa se termine si circul contestatiilor ca sa termine si cu cele de pe lotul 4 pana spre mijlocul verii.
Daca echipa de lucratori aferenta fabricii de grinzi va fi "well managed", nu doar ca vor face fata solicitarilor lotului A0, A3, dar mi-e ca ar putea sa faca grinzi si pentru altii.