News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Europiu

Good! Constat, Ionut ca ai trecut la o karma pozitiva o data cu acest anunt! :)
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

NGC

Quote from: Ionut on November 11, 2016, 04:04:17 PM
Asa surpriza, scoateti sampania. :lol:




Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere anunţă că în data de 10.11.2016 a demarat achiziţia publică a contractului "Revizuire Studiu de Fezabilitate şi Elaborare Proiect Tehnic pentru Autostrada Craiova - Piteşti". În prezent, această documentaţie este în curs de verificare de către ANAP care are ca termen 10 zile lucrătoare conform prevederilor legale.

Nu e chiar surpriza. :p

Sa le aducem pe aceasta cale aminte sa anuleze licitatia [2293] / 09.03.2013, "Contract de concesiune de lucrari publice privind proiectarea, constructia, finantarea, operarea si întretinerea Drumului Expres / Autostrada Craiova – Pitesti*, km 0+000 – km 121+185 *Optiunea pentru varianta de drum expres sau varianta de autostrada va fi luata in urma etapei de dialog competitiv cu candidatii preselectati.". ;)

cosss

Supeer! :banana: Sa speram ca totul o sa decurgă normal, fără surprize neplăcute.

miahi

#348
Quote from: Ionut on November 11, 2016, 04:04:17 PM

"Ieri am lansat procedura de achiziție publică a contractului construcţiei autostrăzii Craiova - Piteşti, pe care am transmis-o la ANAP. Un proiect nou pe care-l vom implementa în două etape: mai întâi variantele de ocolire Balş și Slatina și apoi autostrada în sine. Acordăm foarte mare atenţie celor două centuri, doarece străbaterea celor două localităţi în momentul de faţă se face cu dificultate, astfel, odată cu realizarea acestora traficul în zonă se va îmbunăţii simţitor" a declarat Cătălin Homor, director general CNAIR SA.

CNAIR

Nu vreau sa fiu Gigi Contra, dar cum au mai zis si alti colegi (@Vancouver cred...) pe acest topic cred ca era mai util sa inceapa cu portiunea dinspre Pitesti pana dupa localitatea Albota (din punct de vedere al aglomeratiei si al sigurantei rutiere). Am parcurs acest drum Pitesti - Slatina - Craiova de foarte multe ori si cel mai putin timp se pierde in Slatina (dintre toate puncte de pe acest traseu unde se poate sta in trafic ).
Oricum au decis prioritatile, important e ca s-a demarat proiectul si le doresc "implementare" usoara :)


dr4qul4

macar incep cu 2 din 3 puncte aglomerate.

Sper ca si pe A7 sa faca acelasi lucru: intai centurile oraselor unde avem gatuiri.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ion59

1. Parcă nu pot să cred, mai ales după postarea dezamăgitoare a lui Ionuț din 08 noi.
2. Să fie într-un ceas bun! Felicitări celor care au tras la începerea acestui proiect!
3. Greul încă nu a început dar, cum spunea un coleg, bine că a început.
4. Termenele anunțate trebuie luate cu titlu de declarații super-optimiste, în opinia mea. Deși perfect posibil să se facă în 4 ani o asemenea autostradă, realitățile românești spun altceva.

Allex

 Doamne-ajuta, sa fie intr-un Rolex (ceas bun), speram sa se duca pana la capat proiectul fara prea multe probleme (hai una, doua maxim, dar sa fie mici de tot).

Fie ca greselile facute pana acum sa nu se mai repete!!!
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Dominik

You're in Steelers Country

TibiV

'Hai ca se poate"
Da... Se poate sa credeti toate intentiile bune, dar complet nefinantabile !

Acum astept disike-urile normale...
Dar va spu de acum: NU va exista sursa de finantare pentru acest proiect.

Nu pentru ca nu vreau eu, ci oentru ca Parlamentul "a votat entuziast" niste "chestii" legate de salariile bugetarilor.
Avem mare noroc ca au intrat in campania electorala si au inchis Parlamentul,  ca altfel dadeau si  la pensii...

Una peste alta: vor da mereu pomeni "personalizate" (NOI v-am dat !) si vor taia oriand orice investitie.

Astept cu interes  argumente oontrare... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

o surpriza placuta ...Doamne ajuta sa se duca pana la capat ....acest proiect  :)

ion59

#355
Mie mi s-a părut că, an de an, bani au fost. Proiecte pe care să se consume acești bani nu au fost. Sau la proiectele începute nu s-a putut construi de banii respectivi din diverse motive despre care se tot vorbește pe aici. Așa că asta cu "nu sunt bani" e o poveste! Se găsesc tot mereu. Doar să se vrea! Atât!

savagedanyro

#356
Sa fie intr-un ceas bun.

Chiar sunt curios ce solutie va rezulta din proiectare pentru transversarea Oltului.



TIMISOARA 2021 !

Ionut

Poate vedem un hobanat... ar fi frumos...

Iceman

Felicitari CNIR pentru noul proiect A12...Era si timpul sa ne apucam de un proiect nou dupa ce toate tronsoanele de pe A3 intre( Mihaiest-Bors,Comarnic-Brasov) A1(Lugoj-Deva) au toti constructori seriosi,se lucreaza bine peste tot sau rezolvat toate probleme de pe fiecare lot intr-un an maxim vom putea circula pe toate aceste tronsoane fara nici o problema....Era de asteptat sa ne apucam de ceva nou....Ador stilul de magement profesionist de care da dovada CNIR-ul....Ne apucam de n...proiecte dar nici unul nu il finalizam ca lumea....Scz daca am fost putin ironic!! :o :o

ion59

Nu cred că este cazul să fim ironici. Dacă dorim să avem rapid mulți km de autostradă trebuie să pornim cât mai multe proiecte simultan. Ce este acum în lucru se cam termină în doi ani, cu excepția tunelurilor cunoscute. Și nu prea mai vine nimic din urmă. Dacă analizați cum s-a lucrat ultimii ani, tot timpul au fost 10-12 tronsoane de autostradă în lucru simultan. Peste doi ani nu va mai fi nimic dacă nu se pregătesc de acum. Cu observația că anul asta a trecut cam degeaba sub aspectul ăsta.