Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 6 Guests are viewing this topic.

Bachus01

China Railway 14th Bureau Co Lld a contestat din nou licitația pentru tronsonul 4 al Drumului Expres Craiova – Pitești, după ce Dorinel Umbrărescu a fost desemnat a doua oară câștigător. Aceeași companie din China a fost exclusă și din licitația pentru secțiunea 4 din Autostrada Sibiu – Pitești.

https://www.economica.net/autostrada-ford-castigator-a-doua-oara-pe-tronsonul-4-umbrarescu-este-contestat-din-nou-de-chinezi_497273.html

Duta C

Mă întreb dacă si noi am fi făcut la fel in China ce s-ar fi întîmplat?

ivanpopMM

#3407
Pana unde pot merge contestatiile astea?Se mai poate contesta si a treia oara?


hvm

acelasi lucru, doar ca se semna contractul cu cine trebuia si apoi venea si raspuns la contestatie ca este respinsa... si daca se facea apel acelasi raspuns venea si acolo. asta daca se reusea intrarea pe usa judecatorie ipentru a se putea inregistra contestatia sau apelul.

asta e doar ce cred eu, dar sansele sunt sa ma insel....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

punktnet

UNDĂ VERDE ȘI PENTRU LOTUL 3 AL DRUMULUI EXPRES CRAIOVA - PITEȘTI

Încă un pas important pentru finalizarea drumului expres Craiova-Pitești: astăzi am semnat autorizația de construire pentru Lotul 3 Slatina - Colonești, cu o lungime de 31,7 km. ÎNCEP LUCRĂRILE!

Constructorul aici este aceeași firmă românească care s-a mobilizat exemplar și pe Lotul 2 Slatina-Balș al proiectului, unde lucrările sunt în grafic și sunt preconizate să se încheie la finalul anului.

Contractul de pe Lotul 3 valorează 670 de milioane de lei, iar banii provin din fonduri europene nerambursabile. Chiar dacă perioada de execuție a lucrărilor este de 2 ani, avem promisiunea constructorului că acestea ar putea fi gata mai repede, adică în 2022.

Cu peste 760 de milioane de lei alocate anul acesta, Drumul Expres Craiova - Pitești este unul dintre cele mai bine finanțate proiecte de investiții din România.

În total, pe Drumul Expres Craiova - Pitești se lucrează acum în plin pe aproape 90km pe loturile 1 , 2 și 3. Doar pe lotul 1 mai trebuie finalizate cât de curând exproprierile pe 3km de traseu relocat, pentru a putea începe și acolo lucrările.

Pe Lotul 4 acum 2 săptămâni a fost desemnată câștigătoare aceeași firmă românească de pe loturile 2 și 3, dar au fost depuse contestații de o firmă chinezească. Așteptăm un răspuns rapid de la Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor și ne dorim să semnăm contractul și pe acest lot cât mai curând.

#RevoluțiaBuneiGuvernări #FacemDrumuri

Source : https://www.facebook.com/990747367737692/posts/2434636126682135/
Just kidding.

mihai008

Intrebat fiind intr-o interventie la Digi24 https://fb.watch/4b3YEoAX-X/ cand intra utilajele pe tronsonul 3, ministrul transporturilor a spus ca luni. A mai vorbit si despre rezilierea cu Straco.

Xander

Poate s-a mai discutat si am ratat precizarea, deci scuze in avans.
Daca Lotul 3 este acum tot la UMB, nodul de la est de Slatina (capatul Lotului 2) s-ar face "complet" pana la final de 2021, cu supratraversare si sensurile giratorii aferente, sau doar bretele de intrare/iesire?
Avand in vedere ca e vorba de UMB, m-as astepta sa faca o treaba gospodareasca.

Bachus01

Da , asta sa discutat/promis de la inceput .

Dominik

Super veste ! acum sa se rezolve cat mai repede si pe tronsonul 4  :)
You're in Steelers Country

naivu

Pt consecventa, ar trebui sa nu astepte nici acum dupa CAB ci imediat dupa ce se pronunta CNSC.

Raducu Popa

O usera pe forumul ASCORO a scris azi asta. E adevarat?
QuoteDoamna Mariana Ionita s-a intalnit Marti 2 Martie la ora 19:45 la cafeneaua Grand Cafe Van Gogh din centrul vechi cu domnul Marco de Eccher din partea firmei Rizzani de Eccher.
Nu stiu ce au discutat dar cert e ca dupa intrevedere firma Rizzani de Eccher nu a mai contestat oferta UMB pentru tronsonul 4 chiar daca sunt pe locul 2 si ar ajunge pe primul loc daca UMB ar fi descalificata chiar si in cazul in care nu s-ar da OUG pentru eliminarea China Railway.
De ce nu a mai contestat Rizzani de Eccher? Poate domnul Drula sau domnul Cosma sa ne spuna ce a oferit Cnair in schimb pentru ca Rizzani de Eccher sa nu conteste?
Sursa

alecu26

Esti culmea. Dacă e adevărat pe bune...o stiu aia doi si eventual aia de i-au înregistrat. Eu zic ca e alta combinația. Vom vedea. Nu vreau sa speculez.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Bachus01

Bancuri sau cel mult jocuri politice sau concurenta intre asociații (partide mai nou).

zuma80

Incredibila evolutia podul peste Olt.
Inteleg ca MND nu este activ aici.
Au fost postate filmari noi pe canalul lui!
Pentru A6!