Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

vancouver

Quote from: pasadia on December 18, 2020, 07:40:04 AM
Quote from: vancouver on November 17, 2020, 11:36:00 PM
Deci cum ramane cu clauza de reziliere? O gaseste cineva?
Ia uite că au gasit-o. Mai să fie, și cât de mult lăudai echipa actuală...

Nu inteleg nici cu ce am gresit eu, si nici cu ce a gresit echipa pe care o laudam.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Sealand01

Încă nu înțelegem cum am avut doua loturi gemene care au primit soluții diferite

Bachus01

Simplu, dupa decizia CNSC  prin care a respins contestatiile pentru L3+L4 , CNAIR a decis sa semneze contractele fara a mai astepta decizia de la CAB . Probabil erau convinsi de faptul ca vor fii respinse contestatiile la CAB . Ulterior pe L3 contestatiile au fost respinse iar pe L4 admise.

horatiu.cosma

Întreabă un coleg: de ce pe L3 soluția a fost diferită ca pe L4. Răspuns: simplu, fiindcă pe L3 soluția a fost diferită ca pe L4  :lol:. Ești total Bachus01, mie chiar îmi ești simpatic, exact de aia îți atrag atenția, fiindcă știu că ești la un nanometru distanta de ban definitiv pentru poluarea continua și constanta de pe forum. Și vezi și cu "fii"-ul ăla de la autocorect  :D.

Bachus01

Atunci sa fie ban si scapati usor de poluare (ma rog de antipatia care am reusit sa o generez prin unele comentarii care au deranjat in trecut)

Imi cer scuze daca nu am formulat exact ca tine , dar cred ca este acelasi lucru exprimat sub o alta forma.

"Răspuns: simplu, fiindcă pe L3 soluția a fost diferită ca pe L4"

"Ulterior pe L3 contestatiile au fost respinse iar pe L4 admise"

horatiu.cosma

Sealand01, răspunsul la întrebarea ta ar fi: încă nu știm, așteptăm să apară motivarea instanței.

mike_us

CNADNR a publicat progresul pentru decembrie:
Tronson 1         17.70%     +3%
Tronson 2 Lot1  57.01%     +5%
Tronson 2 Lot2  53.08%     +7%
  Chiar daca estimarea e un pic exagerata peste 50% pe un lot destul de lung (40 km) după doar 1 an de munca este impresionant. Ca sa nu mai menționam ca au lucrat in paralel anul asta si centura Bacăului si a Rădăuțiului.
Daca toate lucrările de autostrăzi ar merge așa in 10 ani ar arata cu totul altfel tara asta.

adyneamtu

Cateva poze din zona centurii Nord Craiova.
La intoarcere am observat si cateva mustati ale pilotilor forati langa giratoriul de pe Centura.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


Probabil prin dreapta vor devia temporar DJ643F pentru a sapa pe aliniamentul DX.
(GPS)


Zona unde drumul local supratraverseaza DX.
(GPS)


Spre Craiova
(GPS)


Vedere nod spre Ghercesti
(GPS)


(GPS)

Vedere spre Craiova
(GPS)


Pe aici probabil va veni devierea temporara a DJ643F.
(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Alutus

Tirrena acestia au doua viteze de lucru: incet si deloc...Vorba aceea: Festina lente!  O:-)
Alea iacta est

dorum

Din pacate TS nu mai e ce a fost pe TL2 si LD1 :( :(

Vlad94

Din pacate cam toate lucrarile adjudecate de Tirrena au probleme cu AC-ul, exproprierile, relocarile si alte aspecte de care ar trebui sa se ocupe "partenerul serios". Sunt sigur ca daca acestea vor fi rezolvate, vor avea front de lucru si vom vedea progrese mai mari.

hefaistos

Tirrena Scavi sunt cumva aia care au contractat si DNCB intre DN2 si A2 si care cam freaca pisoiul de 6 luni?
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

naivu

Exact, si sunt aceeasi care au terminat Lugoj-Deva lotul 1 cu 7luni in avans! Functie de cum isi face partea "partenerul serios"  :)

hefaistos

La DNCB "partenerul serios" a terminat treaba pe vremea fostilor antreprenori care au dat faliment acum 8 ani. Deci scuza ca nu e gata lotul pica. Ce ma enerveaza (folosesc constant bucata respectiva) e ca sunt 3 noduri (DN2, DN 3 si A2) care daca ar fi facute in avans ar rezolva 75% din blocaje. Vinerea trecuta am stat intre DN3 si DN2 45 de minute pe un drum care in mod normal imi ia 5-7 minute (sunt 6 km).
Poate se aude si la compania mama: "Ciao TS, vedeti ca o luati pe urmele verilor de la Pizzarotti. Iar romanii au cam incetat sa fie prosti."
 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Sealand01

Sa fiu sincer, tronsonul 1 momentan n-are nicio utilitate.
Primaria Craiova se misca la fel ca TS, un pas inainte, doi inapoi. Fara pasaj Garlesti, fara dublare strada teilor, fara absolut nimic, fara strada Melinului (mare proiect ingropat).
Cei din Craiova sau care trec prin zona, stiu. In momentul de fata strada Toamnei (care e in continuarea strazii Teilor unde se termina dx) este blocata, eu merg in sensul asta doar seara. Centura nici ea nu sta bine, mai ales la intersectia cu DN65. Centura de sud si centura de est par si ele la ani lumina.