Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Alutus

#3090
wow...wow...wow...a dezlantuit UMB toate stihiile...full gas!! si cand ma gandesc ca am pierdut zeci de ani cu toti turcii, grecii, spaniolii si italienii  :((

PS - scuzati intrebarile de pufan, dar toti acesti oameni sunt angajati permanenti UMB? sau sunt si angajati temporari locali? sunt cazati la pensiunile din zona, cine le asigura masa? nu de alta, dar mi se pare un efort logistic fantastic doar sa ai grija de atatia oameni deodata, insirati pe cate 50km...jos palaria!
Alea iacta est

snackhunter

^^^^ Prim-ministrul interimar, Nicolae Ciuca, aflat in campanie la momentul respectiv, anunta ca pe 20 decembrie se va primii AC pe restul de T1.

https://www.facebook.com/NicolaeIonelCiucaPNL/posts/133583405213865

voicul

Anii aia s-au pierdut si din cauza numita CNAIR - a se vedea ST1 (nu poti da amplasamentul dupa 6 ani si sa zici italienii sunt de vina).
Am avut noroc cu anul 2016 si cu anul asta de s-au mai pus niste lucruri in ordine.

La final de filmare, pe stanga, pare o statie de betoane. Oare face parte tot din santierul UMB - adica pentru lot 3?
Presupun ca mai fac inca o organizare de santier penru lotul 3, nu?

vancouver

Wow e si traficul care se vede pe DN65. Practic stop-and-go. Si asta in conditii de pandemie. Deci clar urla a autostrada zona aia. Bine ca se face.

De ambuteiajul de camioane UMB de pe DX in schimb nu putem decat sa ne bucuram.  8)
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

cosss


cosss

Încă ceva... Am întâlnit basculante UMB pe drumul european spre Filiași. De asa de departe se aprovizioneaza?

kumar


Cetatean

@aLlutus
da, in general sunt angajatii lui, lucreaza cu putini subcontractori.
sistemul de lucru e destul de "draconic" in sensul ca lucreaza 12-14 ore pe zi . Cand au fost la Deva, soferii dormeau in cabina la camion, muncitorii erau cazati in containere. cat despre masa, le erau asigurate 3 mese pe zi, aveau niste femei din zona angajate care gateau. am auzit ca Umbrarescu are ceva ferme si aducea tot ce era nevoie. 

horatiu.cosma

Din ce vedem în imagini, se cam apropie de final de sezon. Majoritatea basculantelor sunt parcate, mai mișcă câteva care fac depozite de agregate/umpluturi pentru la anul. Mai lucrează la radiere la podul mare și la următorul spre nord. S-au mișcat foarte bine cu relocările de utilități, vedem ori stâlpi pe poziție, ori în pregătire, ori se lucrează la fundații. Poate ne delectează Daniel cu o filmare și de pe lotul 1 UMB ca să avem imaginea de final de sezon, dar per total, avansul e foarte bun, au ajuns într-un an plin cam la 50%. Din primăvară să sperăm că îi ajută vremea și o să bage grupa mare la asfalt. Și mai aștept spectacolul grinzilor la podul mare.

tom_sawyer

#3099
Quote from: tom_sawyer on September 13, 2020, 05:49:34 PM
Proiectul de HOTĂRÂRE de Guvern privind privind darea în administrarea Ministerului Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicațiilor a unor părți dintr-un imobil, în suprafață totală de 279.680 mp, aflate în domeniul public al statului, din administrarea Ministerului Mediului, Apelor și Pădurilor – Regia Națională a Pădurilor – Romsilva, în vederea realizării de către Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere - S.A. a obiectivului de investiții ,,Drum expres Craiova-Pitești și legăturile cu drumurile existente", tronsonul 2

Data publicării: 11.09.2020
MT

S-a adoptat în ședința de guvern de astăzi.

tom_sawyer

#3100
IN URMA HOTARARII CURTII DE APEL BUCURESTI NR. 2127/16.11.2020, PRONUNTATA IN DOSARUL NR. 4808/2/2020, PRIVIND PROCEDURA DE ACHIZITIE PUBLICA IN VEDEREA ATRIBUIRII CONTRACTULUI PROIECTARE SI EXECUTIE ,,DRUM EXPRES CRAIOVA - PITESTI", TRONSONUL 4, AUTORITATEA CONTRACTANTA (CNAIR SA) ESTE OBLIGATA SA REEVALUEZE OFERTA DEPUSA DE ASOCIEREA SA&PE CONSTRUCT SRL - SPEDITION UMB SRL - TEHNOSTRADE SRL.
URMARE HOTARARII CURTII DE APEL BUCURESTI NR. 2127/16.11.2020, CNAIR SA A EMIS NOTIFICAREA NR. 92/80025/26.11.2020, PRIVIND INCETAREA DE PLIN DREPT A CONTRACTULUI DE LUCRARI AVAND CA OBIECT PROIECTARE SI EXECUTIE ,,DRUM EXPRES CRAIOVA - PITESTI", TRONSONUL 4, EMISA IN BAZA ARTICOLULUI 1 DIN "ACORDUL DE INTELEGERE AL PARTILOR - PROIECTARE SI EXECUTIE DRUM EXPRES CRAIOVA - PITESTI, TRONSONUL 4" NR. 92/72353/30.10.2020, TRANSMISA ASOCIERII SA&PE CONSTRUCT S.R.L., SPEDITION UMB S.R.L. ȘI TEHNOSTRADE S.R.L..

(scuze pentru litere majuscule, preluare copy-paste din harta CESTRIN)

Deci se confirma ce zicea Horațiu aici:
Quote from: horatiu.cosma on September 16, 2020, 11:59:00 AM
Înțeleg că va fi o clauză contractuală prin care cele 2 contracte (pentru tronsoanele 3 și 4) devin nule dacă CAB întoarce decizia CNSC.

pasadia

Quote from: vancouver on November 17, 2020, 11:36:00 PM
Deci cum ramane cu clauza de reziliere? O gaseste cineva?
Ia uite că au gasit-o. Mai să fie, și cât de mult lăudai echipa actuală...

tom_sawyer

Deci care a fost avantajul semnării imediat după decizia CNSC dacă reziliem în caz de decizie nefavorabilă la CAB?

În afară de cel de imagine, bineînteles. :)

Bachus01

In cazul de fata am castigat aprox 6 luni cu lotul 3  :D

Bineinteles , asta nu se poate aplica tot timpul . Daca lotul 4 nu ajunge tot la UMB au pierdut timp si bani cu proiectarea . Dar este un risc asumat

punktnet

Ce se intampla dpdv juridic in cazzul in care tot UMB este declarat castigator ?
Se poate semna din nou si se continua de unde a ramas, sau se ia de la inceput procedura de atribuire?
Just kidding.