Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 12 Guests are viewing this topic.

pest1969

UMB nu ne prea poate dezamagi. Mai ales daca isi primesc banii.
Progresul pare sa fie mai consistent acum pe Cra-Pi decat era pe A7 la sfarsitul lui 2019. Si anul inca nu e gata.
Daca acolo au terminat e foarte posibil sa termine si aici. Inclusiv nodul de pe T3.

elphax

ne poate dezamagi doar daca sunt fortati sa deschida mai repede pe motive electorale. sa speram ca in urmatorii 4 ani nu va fi cazul si vor fi lasati sa lucreze

horatiu.cosma

pest1969, e relativă treaba cu "progresul mai consistent decât pe A7 la final de 2019". Eu aș tinde să te contrazic. Într-adevăr aici stau mult mai bine cu partea de grinzi, dar în rest nu prea. În sensul că pe A7 la final de 2019 toate structurile aveau elevațiile finalizate, adică peste tot se așteptau deja grinzile (aici mai e mult până în punctul acesta de elevații finalizate). La Bacău anul trecut aveau deja sectorul sud-vestic 1+1 aproape gata și pe zona de autostradă 4-5 km de binder și chiar începuseră să lucreze la parapete. Și să nu uităm, volumul de lucrări e incomparabil, CraPi2 e cam de 2 ori mai complex și mai voluminos decât Bacăul. Acum e drept că toate forțele UMB se vor concentra la CraPi2 cel puțin în prima jumătate a lui 2021, deci partea de volum de lucrări poate fi surmontată. Însă sunt destul de multe blocaje cu case și rețele de utilități și aici e o nebuloasă, depinde direct momentul finalizării de deblocarea acestor zone. Plus că UMB pare că încă mai are de progresat la partea asta de final de proiect, la detalii. Ajung foarte repede cu terasamentele și structurile sus, săpături, asfalt, însă la mărunțișurile consumatoare de timp pare că nu mai sunt așa de eficienți. Dar nu e timpul pierdut, până acum au progresat și au învățat din greșeli de la proiect la proiect, deja aici am impresia că merge mult mai bine partea de tablier metalic decât a mers la Bacău și încet încet le vor pune pe toate la punct.

AlexxC

Analizand lotul 3,cel putin sectiunea dintre nodurile de la Valea Mare si Negreni pare perfect fezabila a fi deschisa in 12 luni.
E vorba de aproximativ 20km de campie cu vreo 3 vai ce nu necesita structuri majore,fara utilitati sau alta infrastructura majora pe traseu.
Pretul de 4,35mln/km ne ofera o imagine buna asupra gradului de dificultate de pe acest lot si speranta ca poate fi dat in trafic inainte de termen.
Dpdv al resurselor, pe tr2 sapaturile si umpluturile sunt aproape de final urmand ca multa forta de munca mecanizata sa fie disponibilizata.
Daca nu incep curand lucrarile pe tr3 o sa se calce pe picioare de aglomerat ce va fi pe tr2.

Bachus01

Absolut nicio șansă cu lotul 3 . Vise frumoase . In primul rand nici nu este gata PT , abia dupa trebuie sa vina AC . Iar despre utilități,  pe T2 a durat un an si nici nu sunt mutate toate . E suficient o contestatie la expropieri si te-ai blocat 6 luni . Maxim nodul de la Slatina T3 . Iar referitor la pret , nu uita ca sunt aproximativ 35 km . Cam 70-80% valoric din A7 . Lucrează rapid dar nici chiar asa

oldtimercraiova

Sa speram ca n-o sa fie nicio contestatie!  :((

mirceaeliade

Sper ca nu e considerat spam, dar pe harta CESTRIN au fost updatate procentele destul de notabil:

T1:  15,7% (PROGRES CONSOLIDAT)  (progres +1.5%)  si defalcat:   18,82% - SECTIUNEA 3
T2L1: 57.61%  (progres +6.2%)
T2L2: 52.00% (progres +6%)
T4: a fost trecut cu albastru inchis (Drumuri expres proiecte în licitație execuție)

Nu stiu exact ce perioada de timp reprezinta progresul asta, dar putem spune ca oficial T2 a trecut de jumatate la fix un an de la data inceperii activitatii de executie

oldtimercraiova


naivu

^Puțin probabil să se mobilizeze TirrenaScavi înainte să primească AC pe TOT lotul.

horatiu.cosma

Cu ultimele facturi emise pe ROGOP, UMB ajunge la 1,1 miliarde facturate la CNAIR pe CraPi și Bacău în 2020.

Skynick

#3070
del

pest1969


paulmare

Palplansele care închid batardourile din albia Oltului, sunt recuperabile? Sau rămân acolo după ce toarnă?

horatiu.cosma

Păi rolul lor e să susțină incinta interioară. Odată ce acea incintă nu mai există, pila fiind finalizată, de ce ar mai rămâne acolo? Evident că sunt scoase și puse la treabă altundeva.

vancouver

Nu e gresita intrebarea. Exista situatii cand palpansele nu se mai scot. Dar in mod obisnuit se scot.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.