Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 28 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

^^
Vezi că acele cifre 51.44 și 46.07 sunt cele actuale, de după mărirea cu 24/22  :D. Dar da, nu e exclus ca unii din neatenție să mai fi adunat încă odată și să iasă 70%  :lol:.

vancouver

In ritmul asta in aprilie suntem la peste 120%  :lol: :excited: :oops:
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

paulmare

^ Aha, deci uite cum poti sa ajungi la peste 70% progres pe T2: 51,44 + 24,5 = 75,94; 46,07 + 22,7 = 68,77; (75,94+68,77) / 2 = 72 %. Deci peste 70%  :lol:
chiar :lol:
asa a socotit si asta ca steagurile lui pristanda :)
oricum remarcabil avansul umb, e totusi un lot mare si cu lucrari dificile

TibiV

Da, dar in cazul asta nu se poate da in circulatie decat dupa ce depasesc 250%-300%...  O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

In decembrie 2021, cand o sa ajunga la 300%, o sa-si dea seama ca au depasit limita de lot si ca au ajuns la Targoviste. O sa le zicem  sa vireze un pic la dreapta, ca nu mai e mult pana la Ploiesti. :p
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

aschiutza

@horatiu.cosma

In primul rand lungimea podului de peste Olt (1,7 km) comparativ cu cel de la Bals (550 metri). Apoi modul de constructie: 1.pt. fiecare rand de pile in albia Oltului (350 de metri) trebuie construit un batardou. 2. grinzile metalice care vor fi înbinate prin sudare după ridicarea  pe pile.

Podul de peste Bistrita de la Bacau (1,2 km) a fost construit intr-o albie mult mai usoara d.p.d.v. al accesului si toate grinzile folosite au fost din beton. Stim cu totii cat a durat constructia lui, chiar si pt. o firma ca UMB.

Cat despre terasamente si asfalt, cred ca la 30.06. ar putea fi totul gata, in ritmul cu care am fost obisnuiti.
Singurul aspect unde nu avem control si constrctorul nu are influenta (sau cel putin nu oficial) sunt exproprierile si aici sunt pesimist stiind cum se misca birocratii in Romania (vezi cazul de pe A10).

alecu26

In cazul asta, Podul peste Olt e evident pe drumul critic. Si nici progresul nu e fantastic acolo...fiind in schimb in alte parti. Ceva imi da cu virgula.

E foarte posibil sa nu fie gata la anul lotul asta tocmai din cauza podului peste Olt.

Are cineva o dispozitie generala a podului?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ion59

Depinde daca sunt alegeri sau nu! Si aici nu ma refer la constructor!

hefaistos

Pe de o parte in toamna aceasta centrul de greutate al UMB s-a mutat de la Bacau la Bals-Slatina, cu efecte ce vor fi vazute la structuri in primavara.
Pe de alta parte Umbrarescu la Bacau a avut ambitia personala de a termina primii km de autostrada din Moldova care s-a cuplat in mod fericit cu anumite interese de campanie electorala. In 2021 pe CraPi nu se vor regasi nici unele dintre aceste interese. Se va vedea UMB lucrand normal, punand eficienta economica pe primul plan. Ce insemna asta? Doar Umbrarescu si cativa apropiati stiu.

Eu ma gandesc daca sa pariez ca pe 31 decembrie 2021 se ca circula pe DX12, pe podul peste Olt. Ma gandesc, nu m-am decis inca.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Bachus01

Văzusem la un moment dat interviu din presa locală cu un șef de șantier de pa Umb in care spunea destul de clar ca au început cu structurile mici, lucrează la cele medii urmând ca apoi toate fortele sa lucreze la podul de peste Olt. Din filmări cam asta reiese .
Interesul general a unei firme este sa termine o lucrare si sa o încaseze.  Tocmai asta urmărește si Umb , eficienta economica . La numărul de angajați si utilaje cred e mai rentabil pentru ei sa termine o lucrare mai repede . Fata de altii 3-6 luni in plus la leasing si salarii se simte. Ma refer strict la ei , alții optimizează altfel.
Câteva topicuri mai in urma se discuta de faptul că de la 1 martie 2021 vor avea front liber pe tot tronsonul. 
Cum pe A0 si A3 nu vor începe mai devreme de vară 2021 , o sa vedem aproape toti angajatii si utilajele aici .
Cum nici pe A7 nu speram , aici sunt sanse destul de mari sa termine in dec 2021

alecu26

Depinde acum ce e pe drumul critic. Mai depinde cat va fi din metal...si cat din grinzi de beton la acel pod. Daca e foarte mult metal, si acel metal e undeva in productie acum...poate e OK. Depinde si cate fundatii sunt in Olt, si cum trebuie mutata apa acolo, cate seturi de palplanse sunt, etc.
E ceva de lucru la acel viaduct, si dupa cum se vede, celelate viaducte in afara de grinzi nu au mare lucru facut la ele.

E o strategie cel putin ciudata, care fara mai multe date, e greu de dat un verdict daca e buna sau rea....Sa se lucreze la structuri mici...dupa aia medii...dupa aia mari.

Sa vedem din 15 Ianuarie incolo.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

oldtimercraiova


paullie