Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 11 Guests are viewing this topic.

oldtimercraiova


horatiu.cosma

^
Dacă te referi la cele de pe traseu, da, evident.

^^^
aschiutza, de ce ești așa de convins/ă că Balș est-Balș vest va fi gata cu mult înainte de restul lotului. Pe partea de terasamente pare să fie cel mai în urmă sector (probabil nu vor intra serios aici până nu pică casele), iar jumătate din podul peste Olteț e blocat în exproprieri/relocări de utilități. Deci la fel de bine s-ar putea termina ultima dată acest sector.

oldtimercraiova

Da de acelea, multumesc de raspuns!  O:-)

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 2 UMB Lot2 Pod Peste Raul Olt Si Balta Milcov 28 11 2020


horatiu.cosma

Acum am văzut și poziția pe FB a celor de la ASCORO. Pe cât de mișto e filmarea, pe atâta de pe lângă sunt cifrele lor cu stadiul proiectului  :lol:. Cred că nu există vreo etapă/operațiune/tip de lucrări care să fie la 67%, ce să mai vorbim despre stadiul întregului proiect? Nu au asfalt deloc pe drumul expres, la podul mare 90% din fundații nu sunt încă ieșite din pământ, podul peste Olteț e jumătate blocat, rigole zero, parapete zero, marcaje, indicatoare etc. Chiar și grinzile sunt la sub 50% (ca număr e peste 50%, dar au făcut deocamdată doar alea scurte, abia recent au început și cu cele de 40 de metri). E un avans extraordinar anul acesta, dar totuși, să nu cădem în exagerări.

vancouver

Cifrele sunt cele oficiale. Posibil sa fie umflate, sa dea bine.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

alecu26

Eu auzisem din gura consultantului acu o luna ca sunt la 55% si ma cracanam de ras. Nici nu e de mirare ca altii au umflat mai departe.
PLM...un proiect in Romania in Noiembrie la 70% un politician il deschide pana in Decembrie. :))
Sunt in jur de 50%.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

E gândit și politic, în caz de ceva: "Noi am lăsat la 80% după un an de lucru și au venit următorii și le-a luat 2 ani să termine"  :lol:.

dorum

@Alecu26, suntem la 95%... restul de 5% inseamna restul lucrarilor :) :) 1% podul peste Olt, 1% asfaltul, etc, etc... :) :)

mirceaeliade

pe DXul asta par sa fie multe dealuri care in mare parte par sa fi fost deja sapate.  poate sapatul e considerat mai intensiv si reprezinta mai mult % decat in alte locuri

horatiu.cosma

Săpatul îți ia ochii că vezi de la o lună la alta că arată altfel peisajul, însă e ieftin, rapid, iar ca procent în lucrare e puțin.

alecu26

Sapatul, dupa decoperta de teren vegetal e prin cele mai ieftine si simple operatiuni.

Ce smecherii se pot face, e sa pui pret mare la aceste operatiuni care se fac printre primele, mai ales pentru un cash flow pozitiv. Dar ajungi ca si Imbecillio. Facturat 98% si realitatea in teren la 85%.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Bachus01

Umb lucrează cumva si in ianuarie-februarie ? Cred ca se poate lucra in continuare la producerea grinzilor,  eventual si pe la structuri cand temperatura permite .

vancouver

Quote from: mirceaeliade on December 01, 2020, 01:58:23 AM
au fost updatate documentele de pe siteul CNAIR si apar urmatoarele progrese fata de cifrele de acum 2 luni (prezente acum in tabelele de sinteza):


DX12 T1: 14.2% (+0.6%)
DX12 T2L1: 51.44% (+24.5%)
DX12 L2L2: 46.07% (+22.7%)

http://www.cnadnr.ro/ro/proiecte/autostrazi-executie

Aha, deci uite cum poti sa ajungi la peste 70% progres pe T2: 51,44 + 24,5 = 75,94; 46,07 + 22,7 = 68,77; (75,94+68,77) / 2 = 72 %. Deci peste 70%  :lol:
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

alecu26

Oricum si pentru un progress de 24% in doua luni...e ceva admirabil si enorm. Practic a dublat progresul din lunile precedente. Si estimarile mele vizuale de 50% sunt corecte. :)
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).