Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 20 Guests are viewing this topic.

perfidus

Foarte faina si propunerea lui @adyneamtu, numai ca apropierea nodului rutier si trecerea aia printre stalpii de la balizajul pistei nu cred ca va primi avizul AAR. Ar putea insa  sa faca pe DC87 un pasaj subteran pe sub axul pistei si abia apoi sa se amplaseze nodul pe DC87 cu drumul de legatura. S-a mai cerut asta la Cluj Napoca, unde si acum este blocat proiectul de extindere la est a pistei peste raul Somes. Pista noastra are 2,5Km si ar putea pe viitor sa se extinda la 3,5Km.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

naivu

#2956
^De bun simț cu pasajul subteran în dreptul pistei. Exceptând subtraversarea căii ferate, (pe Google Maps se vede un capat de CF de la aeroport spre E) se poate lucra cut-and-cover.

maryuss

O solutie ar fi si inchiderea inelului centurii nord cu Str. Preciziei care a fost transformata in mare masura in parcare tir,  in mare masura de cei de la Ford, modernizarea acces semaforizat separat pentru automobile si tir de cei din departamentul Log Ford din Str. Preciziei, adica un pic de curatenie!

perfidus

A mai fost propunerea asta, numai ca eu nu o vad fezabila. In fata strazii Preciziei troneaza gara Banu Maracine iar dincolo de calea ferata trebuie sa sapi ditamai debleul fiind o diferenta de nivel de vreo 50m pe verticala pana la semaforul din Plaiul Vulcanesti.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

maryuss

Merci Perfidus! Desi din strada nu pare, probabil ca solutia nu e fezabila pasaj cf/ relocare cladire Halta Banu M, eventual o statie noua+ subteran cut-cover pare SF pentru noi, dar pentru cei care au mai demult apa calda, li s-ar fi parut un mizilic O:-)

hvm

^
Stii ce e mai trist? Cred ca si la noi acum vreo 85-90 de ani e posibil sa fi parut tot un mizilic.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

AlexxC

@perfidus varianta cu pornire din str.Preciziei nu necesita debleu pentru ca nu construim la standard de autostrada...panta este similara cu cea de pe Calea Bucuresti...sau daca vrei o poti compara cu Centura Mioveni Sud
Problema acestei variante tine de costuri cu cele doua pasaje si exproprieri (preturi mari datorita proximitatii fata de oras).

mirceaeliade

#2962
>,,Am certitudinea ca în 2021 loturile 1 şi 2 din primul tronson al drumului expres Craiova-Piteşti să fie date în trafic deşi termenul era 2022. Vor fi gata în toamna-iarnă 2021."
--Mariana Ioniţă

Nu prea ma prind cum L1 poate sa fie gata daca primul segment nici macar nu are AC pe vreo 10 km.

>,,Drumul expres evoluează foarte bine, acolo vom intra şi cu lotul 3. Pe lotul 4 există o problemă, s-a cerut o reanaliză a procedurii de achiziţie la Curtea de Apel dar sperăm că în cursul anului viitor să fie clarificată situaţia şi să trecem la proiectare", a spus Mariana Ionţă.



https://www.zf.ro/zf-investiti-in-romania/mariana-ionita-cnair-in-decembrie-este-gata-centura-bacaului-cu-un-19760123

adyneamtu

#2963
Cred c-a incurcat doamna de emotii... "Am certitudinea ca în 2021 loturile 1 şi 2"(aici a nimerit-o) "din primul tronson al drumului expres Craiova-Piteşti" (doar ca e tronsonul 2)..."Drumul expres evoluează foarte bine, acolo vom intra şi cu lotul 3. Pe lotul 4 există o problemă". (Tronsoanele 3 si 4, nu loturi).

Later edit: Am vazut interviul acum si nu stie ZF sa citeze. Interviul mai jos postat de @mirceaeliade si la min 19 doar s-a incurcat putin dar a spus corect: "Am certitudinea ca Drumul Express Craiova-Pitesti tronsonul..aa.. lotul...tronsonul 2 cu loturile 1 si 2 vor fi date in trafic anul ce vine. Desi termenul este 2022, sunt sigura ca vor fi gata in toamna tarzie spre iarna 2021"

Quote from: mirceaeliade on November 27, 2020, 04:48:15 PM
Interviu complet cu Ionita la ZF:
https://storage1.dms.mpinteractiv.ro/media/1/1481/21327/19760123/1/investiti-in-romania-cum-evolueaza-lucrarile-pe-principalele-san.mp4

^^Totusi cine ar putea sa construiasca acea varianta prin Banu Maracine, intre DN65 si DN6? N-are legatura cu DX si prioritare acum sunt drumul de legatura Centura Sud cu DX, si finalizarea Centurii Sud.

Sealand01

#2964
A postat @mirceaeliade pe forumul Craiovei poza asta din planul de rezilienta, nu e ce-i drept nimic serios, e doar o linie trasa, aparent are si nume Craiova Est

Edit: Orice plan duce doar la o singura concluzie, mai dureaza, trebuie facut SF, doua licitatii etc. In primul rand trebuie sa vina cu dublarea DN pana la intersectia cu centura de sud +licitatia pt centura sud II

vancouver

Linia rosie de pe harta CNAIR corespunde cu cea mai buna varianta discutata si aici pe forum, deci nu vad de ce ne putem plange. A, da, replica clasica de la cârciuma sigur o sa apara si aici: e egal cu zero
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

adyneamtu

#2966
Revin cu varianta actualizata, am ajustat putin traseul drumului de legatura.
Extindere DN65 la 2 benzi pe sens intre giratoriul Metro si Centura Sud(care este deja planuita) plus inca 500m spre Bals.
Giratoriul marit la 2 benzi. Din giratoriu spre DX plecam cu 2 benzi pe sens, banda viraj stanga catre Aleea 2 Calea Bucuresti. Cumva mai in spate facuta o legatura intre cele 2 alei astfel incat se intra pe Aleea 2 si se iese de pe Aleea 1 cu sens unic, ca sa nu tenteze intoarcerea acolo, dar asta tine de Comuna Pielesti.
Se ingusteaza la o banda pe sens inainte de podul peste iazuri. Podul in usoara coborare pentru a se crea apoi un mic debleu in zona balizajului.
Intersectia cu DC87 mutata dupa balizaj.
Apoi in apropriere de nodul cu DX extindem la 2 benzi pe sens pentru selectare directie de mers.
Plus cateva subtraversari pentru drumurile agricole.
Hai cu licitatia!


TS30

Video CNAIR

Quote
Pentru proiectul Tronsonului 2 al Drumului Expres Craiova - Pitești, vor fi realizate 34 de structuri. Acestea vor avea 869 de grinzi care presupun:
- peste 20.000 m³ de beton
- peste 3.200 t oțel beton
- lungimi între 12 - 40 m
- înălțimi între 60 - 200 cm
- peste 1.800.000 m de toron.
Lungimea totală a acestor grinzi depășește 32.000 m.
Grizile sunt realizare în fabrica de grinzi a antreprenorului, aflată în șantier. Până acum au fost realizate 437 de grinzi.

voicul

Hopa!
Au facut mai bine de jumatate din grinzi si noi nu stiam cum acopera tot necesarul pentru restul de santiere.

Deci prin Martie - Aprilie au terminat cu loturile astea.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)