Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 20 Guests are viewing this topic.

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Troson1 Robanesti Craiova Centura De Nord 14 11 2020


daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 2 UMB Lot2 Pod Peste Raul Olt Si Balta Milcov 14 11 2020


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dominik

You're in Steelers Country

Bachus01

Se misca binisor si Italienii. Ma rog , oricand e loc de mai bine.

A apărut și primul stâlp nou . O veste buna , poate pana in primavara o sa dispară cele 3 piramide de la Slatina  :lol: :lol:

archaeus

#2855
1.
Cateva cadre din fuga elicopterului (Slatina-Bals), mi le-a facut imgur varza, nu stiu ce drac are. Fata de acum 3 luni, este avans substantial, in special pe centura Slatinei, la megadebleele de la Milcov si Padurea Sarului, la viaductul de la Padurea Sarului si podul peste Oltet. De abia astept sa se apuce de elevatii si grinzi la podul peste Olt, va fi spectacol.
Enjoy!


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



archaeus


archaeus


voicul

In caz ca nu stie toata lumea:
M-as mira ca UMB sa nu intre din februarie - martie sa faca nodul de pe T3, dar in caz ca se termina T2 inainte de acest nod , exista inca un nod la Stlatina.

Traficul tot va trece partial prin oras, dar pare o varianta mai rapida decat pe DN65.

pest1969

#2860
Azi am vazut 8 camioane UMB pe directia Pitesti-Slatina. 3 dintre ele cam la 15 km de Pitesti, restul de 5 la vreo 2 km.
Sa intelegem ca se cam termina treaba pe A7 si vor accelera si mai mult pe DX?

dragos_on

Stie cineva cum se alege tipul de pod (grinda beton sau metalic)? La podul de peste Olt, dupa subansamble, va fi metalic, dar lateralele cu grinda de beton. Aceeasi proiectare pe A7 Rusi Ciutea sau canal Bistrita. Este oare de la greutatea podului si de aici poate partea de fundatii ?

dorum

pai deschidere peste 40m nu faci cu grinzi de beton... cred ca de aici vine alegerea

RaduG

Grinzile de beton pretensionate, deși mai ieftine decât cele de oțel, au această limitare (cel puțin la noi au fost de maxim 40m) care în principal este din cauza transportului. Acesta este și motivul pentru care unii constructori mari de autostrăzi preferă să aducă o fabrică de prefabricate în șantier. Este un coșmar logistic să cari pe drumurile noastre naționale grinzi agabaritice, pur și simplu nu au fost proiectate pentru așa ceva.
Am participat la un proiect industrial în jud Iasi, grinzile aduse din Turda, pe Valea Oltului - e singurul traseu pe unde poți traversa Carpații cu grinzi lungi.

alecu26

Mai degraba posibilitatile si costul ridicarii, decat transportul. Pentru grinzile foarte lungi exista si posibilitatea post tensionarii....si atunci le aduci in santier din bucati mai mici.

Peste anumite valori costurile cu macaralele si transportul cresc rapid si exponential, si devine mai ieftin sa faci ceva care implica si metal. O solutie intermediara, intre 41...42 metri si pana la 45...50 metri ar fi grinzile folosite de Aktor la Sebes Turda lot 2, care se sudeaza la mijloc, si au doar o mica talpa de otel la partea inferioara.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).