Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 18 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

CJ Argeș ar putea face pregătirea (SF+PT) pentru un nod rutier complet spre exemplu aici, la intersecția DX cu DJ 679. Ar costa vreo 50.000 de euro pregătirea, execuția probabil 1 milion de euro maxim (vorbim doar de bretele, deci terasament, că structura peste DX pe DJ o va face UMB). Trebuie doar dorință și putință, demonstrată deja de alții pe la Oradea, Prahova, chiar mai nou aud de localități micuțe, gen comuna Sadu care își face respectivele bretele la nivel local pe Sibiu-Pitești lotul 1.

Repet, nu se vor face noduri suplimentare de către CNAIR în cadrul contractului existent pentru DX 3/4. Iar pe alt contract ulterior, după finalizarea DX-ului... Mai bine să facem presiune unde ar fi șanse mai bune, adică la autoritățile locale/județene.

mirceaeliade

Nod inseamna intrari/iesiri?  Adica in momentul de fata nu exista iesiri pe o distanta de 30 de km desi e o comuna si vreo 3 intersectii cu drumuri judetene?  Cam ciudat

naivu

De ce ciudat? Între A2 Fundulea-Lehliu-Drajna-Fetești e cam la fel  :D. Sau A3 București-Ploiești până nu demult :D

horatiu.cosma

Nu e ca și cum după deschiderea DX-ului actualul DN se desființează și cele 3 comune intră în izolare completă. Să fii la 10-15 km de autostradă/DX nu e chiar o tragedie, vedeți pe la Cluj/Timișoara cum e, și nu o duc așa de rău. Tot timpul se va putea și mai bine, dar avantajul pe termen scurt va fi că respectivii cetățeni vor ajunge în 10-15 minute la DX, circulând pe un DN gol. Un nod mai apropiat poate le va scurta călătoria cu 3-4 minute, lucru care e benefic și se va întâmpla cu siguranță dacă autoritățile locale se vor implica. Iar despre discuțiile astea în termeni de "alb-negru, 0-1, fără autostradă în față casei dezastru economic, orice altă variantă nu e ok" nu ajută deloc, ba chiar creează și mai mulți nervi și așteptări nerealiste despre ce înseamnă oriunde în lume o rețea rutieră de transport civilizată.

voicul

Zic si eu:
Bosch a anulat o investitie de 100 de milioane euro la Simeria, ca ... motivele lor, desi aveau nod imediat si autostrada continuua (mai putin 15 km lipsa) pana in V.
Deci chiar daca aveau nod la botul nasului ... tot au refuzat investitia desi chiar incepusera ceva.
Deci nod-ul ajuta, dar nu e chiar Dumnezeu, ca sunt multe noduri in lumea asta.

Calculul se face si in timp: cat ar castiga oamenii daca avea nod fix aici?
Concluzia e simpla: vreo 5 minute maxim. Hai 10 minute in alte zone.
10 minute ori 20 de masini pe zi ... pai se baga milioane pentru atata? (cu raspuns - cateodata da si in alte dati nu)

archaeus

Hai sa fim seriosi. Ia sa vedeti ca pana termina TS se va intra la Bals vest pe dx si pierderea de timp va fi de 10-15 minute pt cei din Craiova. O nimica toata pe langa traversarea Balsului si "centura" Slatinei!

Sealand01

Plus o grămadă de morți în accidente la pielesti și spineni

adyneamtu

#2797
Azi la intrare in Bals un transport agabaritic a alunecat in sant cu o grinda de beton in zona asta
S-a format o coada de cativa km.
Grinda posibil sa fie pentru pasajul DC154A peste DX, unde a fost deviata circulatia pe bretelele nodului.

Poza este de pe un grup de infotrafic din Dolj.

dorum


Dragos_R

Oare grinda (inca) rezista ? :o
Mai are cineva vesti din zona ?

razvan96


horatiu.cosma

#2801
De unde ai dedus că e doar pentru T1 km 1+850-10? Este revizuirea acordului de mediu conform legislației în vigoare pentru tot Craiova-Pitești. Eventual ar mai putea apărea modificări pe T3 și T4 dacă modifică ceva UMB la proiectare, dar ar fi vorba despre o altă revizuire, nu mai intră în "trenul" ăsta.

razvan96

Da, asa e, nu mi-am dat seama ca de fapt nu e cerut de Tirrena ci de CNAIR. Vazusem ca se vorbeste de modificari si de pe T2 dar aveam altceva in cap  :lol:.

Sealand01

Horațiu sa înțelegem ca urmează avizul de mediu? Știu ca ziceai ca o sa dureze și pare ca s-au mișcat repede. Sau mai sunt și alți pași de lungă durată de făcut?