News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 9 Guests are viewing this topic.

naivu

^Apropo, al câtelea distribuitor ai fost?
Sunt curios dacă printre cele 3+5+10 persoane s-a nimerit și cineva de pe forum? Sau o fi fost rezervate din start pt "de-ai nostrii" (sâmbătă 7am este un moment f interesant pt a lansa o ofertă limitată 8))?

RaduG

N-am idee, postarea era făcută astfel încât să nu se vadă numărul de distribuiri. Oricum inițiativa e lăudabilă, iar ,,glasnost"-ul de care dă dovadă actualul management CNAIR e fără precedent. Atâta informație de la un director CNAIR nu ar fi scos nici Torquemada prin tortură de la eretici pe vremea inchiziției.

razvan96

Pe la 7:50 cand am vazut-o eu erau deja 49 de share-uri, nu m-am trezit suficient de devreme.

archaeus

O fi dat Neaga si cu Cuc șer, sa vada si ei cum se lucreaza

vasile.silion

Acolo, pe la mijlocul viaductului de la Milcov, unde-i traversat traseul de un drum ce vine peste baltă, lipsește fundația unui picior al viaductului? Încă nu s-a lucrat la fundație sau e doar îngropată? Dacă nu s-a lucrat, vor devia drumul acela care traversează balta ca să poată săpa?
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson2 UMB Lot2, Relocare Stalpi Inalta Tensiune, Pod Peste  DJ653 29 10 2020


AlexxC

Avand in vedere discutia pornita pe forum in legatura cu nodurile de pe autostrazi,vreau sa readuc in atentia comunitatii noastre faptul ca pe DX CraPi ,intre nodul de la Negreni(TR3) si nodul de la Podu Brosteni(TR4) este o distanta de aproximativ 32km, fapt pe care il consider inacceptabil din motive lesne de inteles.
Cu cele doua tronsoane actualmente in faza de proiectare si deschiderea aratata de companie in ultima perioada, cred ca este un moment prielnic pentru ca API sa se foloseasca de notorietatea avuta si sa iasa cu o propunere de constructie a unui nod la limita TR3/TR4 sau intro situatie si mai favorabila doua noduri la Colonesti si Lunca Corbului.

Repet, timing-ul este perfect! ar fi mare pacat sa pierdem aceasta oportunitate!

TibiV

Nu inteleg de ce in filmarea lui daniel321 stalpii noi par sa fie mai scunzi decat cei vechi (aflati acum alaturi, pe pamant)....

Oricum se vede ca stalpul de la 01.30 este "mai scund" cu o sectiune decat cel de la 14.30...

Chiar daca vor fi cu "intinzatori", tot nu cred ca se poate vorbi despre o inaltare a cablurilor.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dorum

Cred ca e vorba de curbura cablelor intre 2 stalpi. La Mijloc cablele sunt cel mai jos.
Stalpul inalt fiind langa DX, curbura nu afecteaza drumul...

alexa_adrian2001

Sunt de acord cu AlexxC. E foarte important sa fie un numar cat mai echilibrat de noduri pe o autostrada/drum express. Nu zic cat mai mare fiindca am inteles ca ar atrage doar trafic local(care genereaza accidente). Problema e ca atunci cand ai un accident intre aceste noduri la o distanta de 32 km unul fata de celalalt e dezastru. Cu Waze/Google Maps soferii ar putea evita din timp un asemenea sector blocat. Ca sa nu mai zicem ca atuni cand gresesti intrarea pe autostrada trebuie sa faci 32x2 km in plus  O:-)

Bachus01

Nu cred ca o sa vedem noduri noi dupa PT fata de SF . Sau cel putin nu vad ca UMB sa isi micsoreze profitul (si asa au licitat jos) .

Poate cu putine presiuni vor face act aditional . Dar nici aici nu cred ca se risca mai ales cum a fost semnat contractul . Cel mai probabil trebuie SF si licitatie separata

horatiu.cosma

Daca tot e de actualitate discuția cu nodurile rutiere noi, mi se pare un moment prielnic să vedem ce autorități locale/județene sunt interesate sa ia soarta in propriile mâini și să facă niște bretele de intrare/ieșire acolo unde ați propus voi noduri suplimentare. Că pe proiectul de DX nu se vor face altele noi, din cauza interpretării pe care o dă cnair la legislația pe achiziții publice "dacă ai cerut 2 noduri și acum vrei 4, înseamnă modificare substanțială și nu se poate adiționa".

florin74

#2787
Nodul de la Colonesti nu mi se pare prioritar, nu o sa deserveasca multe localitati, dar cel de la Lunca Corbului, la intersectia cu DJ-ul  este util. Sunt destule localitati in zona. CJ Arges ar trebui sa pregateasca un proiect.

AlexxC

#2788
Fiind la limita de judet o sa astepte tot timpul sa faca celalalt ceva...in felul asta nu face nimeni nimic.
La nivel local ma indoiesc sa fie resurse ; apoi nu e corect ca unii sa aiba nod de la CNAIR si alti sa isi faca pe banii lor. Solutia trebuie sa vina de la CNAIR sau in cel mai rau caz de la judet...intrebarea este : care judet?

In zona respectiva DN65 va supratraversa expresul...mai e nevoie doar de doua bretele+2giratorii.

Tony7Y

De drumul de legatura cu C.Bucuresti/Centura Sud Craiova se mai stie ceva?
Aici din ce imi aduc aminte, autoritatile locale urmau sa il sa faca.