Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 7 Guests are viewing this topic.

Eurocopter


udar

#2716
Multumim pentru filmari

Montaj grinzii mari



voicul

Superbe filmarile, iar UMB  :cheers:
M-am uitat de 2 ori la filmarea de langa Slatina, ca acolo se intampla ceea ar trebui sa vedem pe orice santier.

Alutus

Wow, complexitatea, diversitatea si dificultatea Tr2 sunt fabuloase...peste orice alt tronson din tara noastra, la momentul actual, imo.
Alea iacta est

adiarc

frumos..frumos...frumos  8)..o placere sa te tot uiti la asa normalitate
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Bachus01

Aproape normalitate , daca trecem cu vederea stâlpii cocoțați,  restul de liniilor electrice,  portiunile cu case si sondele de gaz descoperite . O curiozitate : firma care a facut studiul de fezabilitate raspunde cu vreo ceva ? In Romania nu într-o țară normală . Sau a verificat vreun angajat de la Cnair studiul ? Nici nu vreau sa ma gandesc cum sunt facute si alte studii

dorum

Sa-i laud si io? Au facut-o multi altii si o s-o mai fac si io.
Azi am chef de carcoteala:
1. Impresionanta fabrica de grinzi. Dar fara lansator, tot degeaba...
2. Cam in urma podul mare peste Olt, nu-i vad bine :)
3. Pasajele peste DX au doar grinzi scurte... Alea lungi nu merje produse?
4. Sta carca de camione la coada ca trece caruta pe DJ???

Tratati-o ca pe un pamflet...

Impresionant ce au facut astia aici si ce va urma  :cheers:

panzer

E clar unde s-au mutat funrnicutele. Anul viitor pe vremea asta o sa insistati pe deschideri partiale aici.

@dorum: peste 2 ani termina Pizza cu lansatorul si o sa fie de vanzare.
La Olt, cheie sunt pilele din albie spre Pitesti. Restul este business as usual. In plus, CNAIR are ceva de lucrat pe lotul UMB.

darkpoli

tronson 2 lot 2 aproximativ 150 de utilaje de toate felurile prezente....BRAVO!!!

MihaiD

Preferam ca, în locul politicianismelor cu deschiderea de pe lotul 1 Sebeș Turda, Bode să anunțe rezolvarea tuturor problemelor pentru front de lucru pt UMB aici, cu toate relocările de pe traseu și ce mai e, eram mai câștigați. Chiar și așa, sper ca, după finalizarea VO Bacău, să ne bucurăm de UMB în formație completă o lună la Craiova - Pitești, cu toate resursele lor umane și de utilaje, înainte de a intra pe A3 și pe celelalte. Să vedem posibilă darea în trafic în 2021.

paullie

Finalizarea VO Bacau si VO Radauti ca si acolo tot UMB este. Apropo ceva date noi de la Radauti? Pe harta proiectelor nu e actualizat de la 1 Iunie.

dr4qul4

Abia astept sa fie gata. Cred ca bag special un drum pana la Tg Jiu. Chiar si acum sunt multi care aleg sa vina "pe craiova" pentru ca deseori (duminica seara) diferenta e nesemnificativa si ajungi si mai relaxat. Si eu am folosit de cateva ori traseul , cateodata chiar venind pe Caracal.
Sunt 50 de km in plus, dar vor fi multi km de curbe in minus.
Bine..va intra si PiSi5 in ecuatie, dar nu cred ca va bate ca timp varianta prin DX12 pentur ca vor veni si urmatoarele 2 tronsoane cam in acelasi timp.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

MihaiD

@paullie am presupus că echipa UMB de la VO Rădăuți va fi mai degrabă relocată la DJ 205 B, în Vrancea, deci la DX Craiova - Pitești ar veni doar cei care sunt acum în Bacău. Sunt și în Vrancea vreo 30 km.

Bachus01

Pe tronsonul 3 sunt facute expropierile.  E cel mai inaintat. Probabil si din cauza nodului care este pe t3 sa poata fii facuta descărcarea de pe t2 . Cel mai probabil în primăvara avem gata PT pe t3 iar la începutul verii start lucrării. Pe t4 cred ca mai decalează 3 luni.

Au de munca in dracii la podul de la Slatina si la excavatul celor două dealuri.  Dar sa speram ca va fii dat complet in trafic in primavara 2022. La anul spre sfarsit cel mult deschidere parțială pe un sens

vancouver

In constructii fluctuatia de personal este uriasa si cam toate firmele stiu sa jongleze cu ea. Muncitorii si inginerii stiu ca dupa ce se termina o lucrare de regula sunt dati afara si nici nu mai asteapta, cauta alta firma cu o lucrare care tocmai incepe.

Iarasi multi muncitori, dupa ce termina o lucrare, chiar daca firma are unde sa le asigure continuitate, nu vor ei sa mearga imediat acolo. Isi planifica din timp perioade de stat in familie sau calatorii sau reparatii la casa proprie sau a unei rude, etc...

Pentru UMB nu e nici o problema sa isi creasca personalul de la 3000 la 10.000 de oameni, daca va fi nevoie. Utilaje se inchiriaza sau se iau in leasing. Exista si subantreprenori, exista variante destule.

Asa ca lasati calculele gen "aia se muta la Vrancea, aia se muta la Radauti, etc..." Calculele nu pupa cu alea din târg.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.