News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 2 Lot2 UMB Piatra Olt Valea Mare 11 10 2020


perfidus

@daniel321 - multumim!
Lucrari de executie pereti mulati la subtraversarea CF 201 Piatra Olt - Podu Olt. Se vede depozitata alaturi armatura specifica (carcase dreptunghiulare) si masina de sapat (Kelly) la lucru. In loc de un debleu larg vor face deci doi pereti paraleli de o parte si de alta a DX cu care se vor îndrepta spre calea ferata si care se vor continua si dincolo.



Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

AlexxC

Fantastic avansul de la o saptamana la alta! Au inceput sa rasara grinzile pe traseu cat si in pozitie pe cateva structuri; cu terasamentul sunt iarasi foarte avansati,in special ocolirea Slatinei(Pirelli-Valea Mare , as putea paria faptul ca vom vedea o deschidere in avans pe acest segment destul de util pentru zona industriala a orasului)
Sunt dezamagit de faptul ca nu exista o prioritizare in favoarea segmentului cu rol de centura Bals, dealtfel cel mai important : podul peste Oltet, saptura debleului si zona din spatele Balsului par a fi cele mai inapoiate lucrari in schimb resursele alocate pentru alte zone mai putin critice (ex:viaductul de la Padurea Sarului) sunt considerabile.
La subtraversarea CF 201 Piatra Olt - Ganeasa, circulatia va fi intrerupta sau se va construi o deviatie provizorie?

@daniel321 - multumim!
si daca nu iti e cu suparare... o sugestie, sa filmezi de la o inaltime mai mica si la un unghi mai apropiat de perpendicular pe sol, vezi filmarile anterioare ale celor de la ASCORO.

Knattspyrnufelag

Sunteți de acord cu cifrele raportate, progres undeva pe la 50%?

dr4qul4

cand o sa vedem grinzi pe podul peste Olt, atunci putem vorbi de 50%. Momentan nu sunt nici toate pilele macar in constructie.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

elphax

la Olt nu e asa usor, trebuie sa fie facute pe rand avand in vedere ca intai se face "un picior" solid in cursul apei pentru a putea lucra. deci vor trebui sa refaca malul  drept inainte sa le faca pe cele de pe malul stang

in alta ordine de idei, abia astept sa vad si masini pe acest DX. atunci isi vor da seama multi ca si un DX este foarte bun, nu trebuie Autostrada chiar peste tot

perfidus

Nu prea are cum sa fie progresul la 50%. Mai realist undeva la 40% cred. Iar pe Tronsonul 1 nu s-a ajuns inca nici la 30%. Slabe sanse de finalizare in 2021. Doar UMB cred ca se mai poate tine de cuvant.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

reed

#2692
Interesanta structura de mai jos,un podet fara portale,sa le numesc asa,ceva inglobat in terasament.( capcana de tonaj depasit poate :lol: :lol: )
)




horatiu.cosma

Evident ca nu va ramane asa, o sa dea afara terasamentul de pe laterale.

vlad_gero

daca nu vor incepe lucrarile pe tronsonul 3 conform contractului "semnat" cu umb, exista sansa ca o parte din tronsonul 2 sa ramana " muzeu" avand in vedere  ca bretelele sunt pe urmatorul lot?

voicul

Teoretic se poate intampla, dar putin probabil ca in intr-un an si ceva UMB sa nu intre in teren si sa nu se apuce fix de nod ca urgenta maxima.

andrei.obreja

"Imagini LIVE cu primele lucrări de asfaltare efectuate pe lotul 1, Tronson 2 al Drumului Expres Craiova - Pitești."
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=489206858701806&id=1555709434689130

Bachus01

Nu se mai vad camioane asteptand randul la finisor . Cel mai probabil asfalteaza doar bretelele pentru a devia traficul pe ele . Vad un pasaj peste DX , aplica exact aceeasi metoda ca pe A7 unde se interstecteaza cu  DN2F pentru a lucra in liniste la pasaj

davyl

Superb! Multumim! Ma insel eu sau este pentru prima oara cand vedem asfalt pe acest DX, chiar daca pe o bretea?

RobertH

Nu stiu daca s-a mai zis asta, dar vad ca sunt imagini din satelit recente pe zona Bals - Piatra Olt si se pare ca am de facut cateva corectii . :)