Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 15 Guests are viewing this topic.

hvm

Quote from: razvan96 on October 07, 2020, 10:39:57 PM
^ Traducerea nu e nici pe departe asa optimista.

De ce spui ca nu este asa de optimista traducerea? Mai exista vreo cale de atac pentru T3? Pentru T4 sunt deacord cu tine ca e posibil ca maine sa fie comasate si apoi la termenul urmator sa fie judecate, dar in acelasi timp ar putea fi respinse toate la pachet.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

florin74

Nu s-a judecat pe fond.
Acum banuiesc ca au respins cererea de suspendare a procedurii, pana avem o decizie pe fond.

snackhunter

#2672
Avem video de la canalul Construim Romania:


snackhunter



La minutul 3.00 se vad niste grinzi pregatite

raulbogdan23

^

In mai multe locuri avem grinzi pentru pasaje, poduri care asteapta si avem chiar niste grinzi metalici urcate sus

snackhunter

O poza de duminica, 05.10, de la nivelul solului. Structurile pentru podul de la Pielesti de peste DN65.

Pozitia geografica: GPS


udar

sunt ceva grinzi facute si imprastiate pe traseu  :gj:

horatiu.cosma

Mișto filmarea Ascoro, păcat că nu au mai mers 1 km în față, se observă la final multe luminițe în depărtare pe șantier, probabil era spectacol semi-nocturn la baza de grinzi.

tom_sawyer

#2678
INFORMAŢIE DE PRESĂ privind agenda ședinței Guvernului României din 8 octombrie 2020

1. PROIECT DE HOTĂRÂRE privind declanşarea procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Drum Expres Craiova - Pitești și legăturile la drumurile existente", Tronsonul 1, aflate pe raza localităţilor Pieleşti și Gherceşti din județul Dolj

gov.ro

perfidus

^ O super veste @tom_sawyer, asteptam si AC in maxim o luna, asta daca nu vor mai fi probleme cu AM-ul pe zonele revizuite (nu vad ce sa fie).
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

horatiu.cosma

Păi atâta timp cât acordul de mediu e în procedură de revizuire și nu prea mare să facă pași în față, e o problemă.

perfidus

#2681
Cererea de revizuire este depusa in 12 mai anul acesta.
Ritmul in care se misca cei de la mediu e cunoscut, iar fiindca s-au ocolit doar niste sonde, nu vad ce ar putea sa mai ceara.

Edit: extras din memoriul de prezentare de la ANPM

QuotePe zona in care a fost modificat traseul, respectiv in zona km 1+850 – km 10+000, toate structurile
au fost translatate pe cursurile de ape sau in zona drumurilor de exploatare, conform noilor intersectii ale
traseului drumului expres cu acestea.
De asemenea, nodul rutier de la km 1+400 a fost proiectat astfel incat viteza minima de proiectare
sa fie de 40 km /h si deverul maxim de 5%, ceea ce a dus la mutarea si rotirea perpendiculara a pasajului
de la km 1+400 in pozitia km 1+495. Totodata a fost necesara mutarea pasajului aferent relocarii drumului
de exploatare de la km 1+810 la km 2+250 din considerente de incadrare a benzilor de accelerare/decelerare
ale nodului si din considerente de proiectare a liniei rosii si racordarii drumului relocat la trama stradala
existenta.
Din cerintele impuse de situatia actuala din teren, s-a translatat pasajul de la km 14+385 la
km 14+312 pentru evitarea afectarii halei de productie a operatorului economic Bamesa Otel SA, imobil
situat pe raza comunei Pielesti, sat Campeni

QuoteDrumul expres are urmatoarele dotari:
- baze de intretinere si deszapezire;
- spatii de parcare-servicii: au fost prevazute atat pe partea dreapta, cat si pe partea stanga a drumului
expres;
- parcari de scurta durata: sunt prevazute pe ambele parti ale drumului expres.
In urma realizarii proiectului tehnic au rezultat usoare modificari ale pozitiilor kilometrice
prezentate in SF si in acordul de mediu, conform tabelului 10.


QuoteIn urma realizarii proiectului tehnic si a reconfigurarii traseului pe sectorul km 1+800 – km 10+000
s-a trecut prin localitatea Ghercesti printr-o zona in care nu este necesara demolarea de cladiri in judetul
Dolj fiind astfel necesara numai demolarea de garduri din zidarie in zona nodului rutier de la km 0+000.

QuoteModificarile proiectului fata de datele ce au stat la baza emiterii acordului de mediu constau in:
- spatiu amplasare parapeti de protectie: 2 x 1,00 m pentru tronsonul 1 și 2 x 1,70 m pentru tronsonul
2;
- realizare sistem ITS pe intreg traseul, pe partea dreapta, un spatiu de 1,25 m in care se va amplasa
canalizatia aferenta sistemului, transeea are o latime de 0,5 m si o adancime de 1,20 m;
- panouri de protectie impotriva zgomotului: au fost identificate zonele unde dupa modificarea
traseului sunt necesare panouri fonoabsorbante pentru reducerea zgomotului asupra zonelor locuite:

QuoteIn urma finalizarii rapoartelor de zgomot realizate pe tronsonul I si tronsonul II ale drumului expres
si datorita modificarii traseului pe zonele de la km 0+000 - km 10+000 si km 46+000 - km 52+000 au fost
stabilite pozitiile kilometrice ale panourilor fonoabsorbante.
In cadrul ariilor naturale protejate vor fi amplasate panouri de protectie impotriva zgomotului, astfel:
- pentru ROSCI0266 Valea Oltetului, vor fi amplasate panouri intre km 22+397 – km 23+510, pe partea
dreapta a drumului;
- pentru ROSPA0106 Valea Oltului Inferior, vor fi amplasate panouri pe ambele parti ale drumului intre
km 44+352 - km 45+980;
Intre km 22+397 - km 22+480 pe partea dreapta a drumului pe o lungime de 87 m se suprapune zona
rezidentiala cu aria naturala protejata ROSCI0266 Valea Oltetului.
Zonele cuprinse intre km 45+770 – km 45+980 (pe partea stanga a drumului), km 44+650 – km 45+050
(pe partea dreapta a drumului) si km 45+510 – km 45+880 (pe partea dreapta a drumului) sunt zone rezidentiale
care se suprapun cu aria naturala protejata ROSPA0106 Valea Oltului Inferior, zone prevazute cu panouri
impotriva zgomotului.
In cazul tronsoanelor 3 și 4 nu sunt modificări față de acordul de mediu.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

AlexxC

E un camp agricol pustiu cu cateva sonde si ceva imobiliare in dezvoltare in zona. E birocratie pura ce se intampla acum!
Daca erau rauri,mlastini,paduri,munti sau alte zone protejate era de inteles, dar e o nenorocita de campie de stepa.
In tot acest timp numarul deceselor creste pe DN-ul paralel si poluarea din cauza ambuteiajelor ne otraveste in fiecare zi.
Asa cum coruptia ucide la fel putem spune si despre birocratie.

paullie

Io-te muica ca largira oltenii o bucata din DJ546. Ignorati politica si r...tl cu polonicul de la minutul 1 incolo.

https://www.youtube.com/watch?v=UzTsWHCJqZg&ab_channel=OlttvSlatina


PS Olt TV este puternic inregimentata politic in culoarea rosie.

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 2 Lot1 Bals, Piatra Olt 11 10 2020