Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

8 Members and 25 Guests are viewing this topic.

naivu

^M-ar bucura sa se intrerupa practica asta si in general practica fugii de raspundere! Daca se semneaza contractul, ce mai poate castiga contestatarul la CAB? Anularea contractului sau doar ceva despagubiri?
Cred ca este o conjunctura internationala ultrafavorabila investitiilor de infrastructura, ar fi pacat sa continuam sa trenam si acolo unde nu este neaparat cazul!

voicul

Ramane intrebarea: de ce pe T4 si nu si pe T3?

vancouver

Se vor semna ambele.

Dupa ce se semneaza, contestatarii pot castiga in instanta, dar contractul nu se mai poate rezilia. Contestatarii vor trebui sa demareze un alt proces, prin care sa ceara despagubiri (pot cere profitul pe care teoretic si l-au programat, dar care nu il mai fac, desi ar fi avut dreptul).

Dar sa speram ca nu vor castiga nici unul la CAB. Sansele contestatarilor la CAB sunt minime.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

zuma80

Eu cred/sper ca juristii au analizat cotestatiile si au ajunsa la concluzia de a demara semnarea contractelor intr-un procent mare de siguranta.
Baza principala a acestei decizii este clar ca UMB a castigat inclusiv la pret.
Pentru A6!

anitzei

O veste excelenta!
Cred ca este intre cei mai curajosi pasi facuti de CNAIR din ultima perioada (asta si presiunile/medierea cu Straco de la Chetani).

pasa_andrei

UMB este prima companie care castiga practic un lot de 104 km de drum express . interesant. Sa i vedem cum o sa se descurce pe o distanta atat de mare.

adrian-FSB

O sa se descurce. Chiar daca ar putea aparea intarzieri in finalizarea loturilor aceastea ar fi numai din cauza numeroaselor proiecte castigate de ei si nu din alte cauze, gen management defectuos de proiect, asa cum se intampla pe ST1 si ST2. Cu UMB sunt linistit ca loturile CraPi 2+3+4 vor fi finalizate intr-un termen rezonabil. In plus, semnarea acestor contracte va impulsiona UMB (desi ei lucreaza si acum intr-un ritm sustinut) sa termine cat mai repede Centura Radauti si Centura Bacau, pentru a muta oamenii pe aceste loturi (am inteles ca pe loturile castigate din A3 mai sunt multe avize de obinut pentru a putea intra in forta pe teren)

alin2pas

Dacă nu vor blocați pe unele tronsoane cu tot felul de avize, autorizații, mutări de utilități vor mai face angajări sau vor apela la subcontractare. Fiind o firmă care și-a demonstrat seriozitatea, nu va avea probleme în acest sens.

voicul

Pana prin Martie 2021 nu muta pe nimeni pe noile loturi ca trebuie PT si AC. De fapt cam atunci e si realist sa termine la Radauti si pe A7 (conteaza si cat de grea e iarna).

pasa_andrei

Tot la anu , candva trebuie sa inceapa si pe A3 . Au si acolo 42 km si mai au si cei 4km din A0 care tot la anu vor incepe.

dr4qul4

Ar fi foarte bine sa ase semneze doar cu decizia CNSC. Ar fi un semnal clar pentru constructori: Contestati degeaba la CAB.
Pentru ca, si daca o fac, si printr-un absurd castiga, vor tb sa faca alt proces prin care sa demonstreze cat ar fi avut ei profit. Si este foarte greu de demonstrat ce profit ar fi facut ei FARA CLAIMURI.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

valil

Prin noi înșine! incepe sa capete insemnatate! felicitari UMB care devine un colos cu aceste proiecte, in plus sunt semne ca se doreste crearea unei companii Romanesti care sa construiasca sosele!
probabil la licitatiile viitoare o sa cam dispara pitari si actori de pantonima


panzer

Inainte de a ne gandi cat au de muncit UMB, ar tb sa ne gandim cat au de proiectat inainte. Proiectarea se cam suprapune pe toate loturile.

punktnet

Si uite cum, brusc, Umbrarescu devine smecher in industrie. Daca ii iese combinatia, o sa ii arda rau de tot pe astia mai lenesi gen greci, italieni si poate ne parasesc in glorie. Ura!
Just kidding.

nicolaem

nu o sa arda pe nimeni. Fiti mai realisti.
Chiar daca UMB va fi de departe cel mai tare constructor in RO, din cei peste 500km in executie in urmatorii 5 ani va avea aproximat grosier maxim o treime. Ramane loc destul pentru lenesi. Important e sa faca CNAIR licitatiile cat mai bune.
In alta ordine de idei, de laudat ce face MT / CNAIR acum.