Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 22 Guests are viewing this topic.

AlexxC

Sa nu uitam ca exista un plan pentru viitor (indepartat) al autostrazii sudului...aceasta va fura trafic de pe DX12.
Daca nu s-a facut direct autostrada sigur nu se mai upgradeaza in aceasta ipoteza. Oricum marfa tot cu 90kmph ruleaza indiferent de rang.
Am tot cautat si nu am gasit ceva concret, cat va fi vmax pe DX? 100 sau 110kmph?

TibiV

^
Nu vreau sa va contrazic, si despre Turda nu vreau sa ma pronunt.

Dar la Dej: CCH-ul (fabrica de hartie) este Pa!, fabrica de mobila - Pa!, fabrica de conserve - Pa! (matusa mea a lucrat multa vreme la conserve, si ma amuzam cand "prindeam" in Bucuresti conserve "facute de ea"...  ;) )
Si toate sunt Pa! nu de un an sau doi....

Da, mai au niste "chestii", dar mai mult la nivel "semi-artizanal", nu cu adevarat industrial - adica au productii mici, cu desfacere zonala....

Da, recunosc, "centrele logistice" au sens economic (ca altfel nu ar fi fost construite).

Si da, stiu, cu cat o economie este mai dezvoltata, cu atat "serviciile" au pondere mai mare in PIB.

Dar de fapt centrele astea sunt "dispecerate" de unde se distribuie marfa.
Marfa care, in proportie din ce in ce mai mare, este rezultatul serviciilor de transport ale lui kitsune si ale colegilor sai de breasla...

Foarte putine produse (in general alimentare) sunt made (macar) in UE.
Ceele mai multe sunt made in RPC "pentru XYS" (retaileri/distribuitori mari).

In fine, postarea asta este deja total off-topic pe DX12, chiar daca am incercat sa discut unde si de ce facem "taman acolo" infrastructura...
Scuze, Ionut, sterge sau muta... No objection...  :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

@TibiV - ai intuit bine ce vroiam sa zic, adica "Nu cred ca orasele sunt comparabile.."

Deci cum punem legaturi similare pentru orase care nu sunt de loc similare. Mioveni eu zic ca e parte din Pitesti.

Acum asta e, DX. E bine si cu 110, care va fi 120 la turisme, ca oricum se castiga mult din faptul ca nu mai stai prin orase.

Ionut

Ce-mi place povestea asta cu DX12/A12 versus A6... care bineinteles va fi gata in 2030. :lol: Toti stim ca DX12 trebuia sa fie A12, asa cum era normal. Ati uitat povestea cu lansarea in 2016 a licitatiei pentru actualizarea SF (de la DX la A cu foraje, actualizarea traseu si ce mai trebuia), apoi anularea sa de catre criminalul vierme nevertebrat stefan ionita (care inca e bine-mersi la CESTRIN si trage sfori in continuare) sub comanda supremului-tovaras dragnea cu obladuirea si PR-ul local si national al olgutei. Toti cu litere mici, foarte mici.

Degeaba a tipat API. Degeaba. Bine, de ar fi asta singura chestie criminala...

tom_sawyer

#2224
@AlexxC: cel mai probabil 120 km/h. In comunicatele CNAIR de la lansarea licitațiilor se vorbea de 130 km/h. Normativul după care a fost facut SF-ul prevede 120 km/h pentru DX-uri.

Apăruse atunci la politicieni absurda sintagmă "drum expres în regim de autostradă".

Vezi pe la pagina 40.

archaeus

E drum expres in regim de autostrada, nu stiti voi din astea, e 125.5 km/h!

Ionut

Adevarul e ca si DN2 este "in regim de autostrada". Se merge cu 130 și peste, inclusiv în localități. Pe DX12 se va merge cu 200, HSR gen.

Drive_140

^^
în timpul zilei DN2 merge cu 50, noaptea cu 140. Aici va fi mai stabil.

AlexxC

La cati bolizi pe cap de locuitor avem in Oltenia vor fi doar 2 variante de circulatie: 90 kmph in coloana cu tirurile sau de la 140 in sus pe banda 2...si tot o sa iti iei flashuri.
Cred ca ar trebui impinsa ideea unor radare fixe sau vreo 2 mobile alocate doar acestui DX.
Ma astept cu groaza la cateva carnagii in primele luni de la deschidere,e mare foamea de autostrazi si viteza dupa ani de zile de cozi in Bals.
Poate ar trebui continuata discutia la Siguranta circulatiei.

rizzuh

^ exact asa se circula pe Bucuresti - Pitesti, la fel si pe DN65, deci este logic ca pe DX12 va fi haos.

tom_sawyer


florin74


archaeus

Via facebook cnair

26.06.2020 A fost desemnat câștigătorul pentru proiectarea și execuția Tronsonului 3 al Autostrăzii Craiova – Pitești (31,75 km)
Vineri, 26.06.2020, au fost transmise adresele de comunicare a rezultatului procedurii de atribuire a contractului având ca obiect "Proiectare și Execuție Drum Expres Craiova – Pitești, Tronsonul 3" către toți ofertanții.

Ofertantul desemnat caștigător este ASOCIEREA S.C. SA&PE CONSTRUCT S.R.L. - S.C. SPEDITION UMB S.R.L. - S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. (S.C. SA&PE CONSTRUCT S.R.L. - Lider de asociere), cu preţul de 670.717.330,94 Lei fără TVA și un punctaj total de 100 puncte, din care 50 de puncte pentru componenta financiară și 50 de puncte pentru componenta tehnică.

Durata contractului este de 36 de luni, din care 12 luni perioada de proiectare și 24 luni perioada de execuție a lucrărilor

Perioada de garanție a lucrărilor ofertată este de 10 ani.

Obiectul contractului îl reprezintă proiectarea și execuția lucrărilor pentru construcția Drum Expres Craiova – Pitești, Tronsonul 3, între localitățile  Slatina – Colonesti, cu o lungime de 31,75 km.

Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații si respectiv după soluționarea tuturor contestațiilor/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.

archaeus

Imi place denumirea de "Autostrada Craiova Pitesti".......

tom_sawyer

670 milioane fata de aproape 1 miliard valoare estimata. S-a redus destul de frumos pretul in urma licitatiei.