Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 21 Guests are viewing this topic.

stefanudrea

Sper sa se demareze acest proiect. Devine infernal traficul pe Craiova-Pitesti. Despre A6 nu mai zic ca vad ca vorbesc degeaba!

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk


simplex11

#196
Mie nu îmi place cum se conectează viitoarea autostrada A12 cu Craiova.

Fisier kml cu vectorul autostrăzii A12 util pentru importare in Google My Maps, hărți personale



De pe Calea-Bucuresti, bulevardul principal și șoseaua de ieșire din Craiova, imediat înainte de aeroport trebuie sa faci la stânga pe centura, mergi câțiva km după care iei autostrada. Aproape toti care vor sa plece din oraș spre Balș-Slatina-Pitești sunt obligați s-o ia la stânga. Se face aglomerație. Daca mergi doar pana la Balș nici nu prea rentează autostrada. Trebuie găsită o metoda de a lega frumos Calea-București cu A12. Sincer, nu cred ca este serios proiectul.

Tavi

Ceva noduri sunt pe acest traseu? Mai putin Slatina ca e clar.
M-as gandi la Bals si la Scornicesti ca sunt cam la jumate intre cele doua segmente (Pitesti - Slatina si Slatina - Craiova). Estimare facuta si pe principiul de proiectare invatat tot din acesta minunata comunitate: din 20 in 20 Km :)

AdrianB1

Autostrada aia nu e pentru transportat pepeni la Bucuresti si nu se opreste in Craiova, ca sa ajunga pe Calea Bucuresti, ci sa continue PE LANGA Craiova spre vest.

Da, eu as fi facut-o prin sud ca sa fie mai simplu de legat spre Calafat, dar aia e alta poveste decat "nu imi vine autostrada in fata blocului, jos guvernul".

dr4qul4

Eu tot prin sud as fi facut-o, dar nu pt Calafat ci pentru Ford. Dar banuiesc  ca au ales sa mearga prin nord ca sa mearga spre Filiasi si sa evite 2 poduri extra peste Jiu. In plus, relieful pe dreapta Jiului este putin mai deluros.
Iar legatura cu Calafat si  cu Ford se va face prin  centura de sud.
Sunt  curios, daca atunci cand o vor continua, vor upgrada o bucata din  centura de nord.

Unde ajunge acum in  Craiova  este foarte bine. Acum 2 ani erau lucrari in zona DN65C , din centru pana la centura.
Se iese foarte repede pe acolo din Calea Bucuresti, chiar si noul (vreo 3 ani ) pasaj subteran din centru tot pe aceeasi directie e.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Tavi

Corect. Industria primeaza. Si micii intreprinzatori (e.g. pepenii :)) sunt importanti dar primeaza producatorul auto cu tot alaiul de furnizori.

ion59

Cel mai important lucru este demararea construcției. Asta este adevărata problemă, că nu se întrevede nici un orizont de timp.
Pardon, era să uit! Avem promis termenul de 1 noi. Cred că este vorba de anul ăsta dar nu sunt sigur că am înțeles bine!
Dincolo de glumele amare, s-ar putea avea în vedere, ca o prioritate, executarea racordului dintre A1 și A12 (pentru ocolirea Piteștiului și Albotei). Cine circulă pe acolo știe de ce.

Tavi

Ar fi o chestie sa se inceapa sfetul sud-estic al centurii Pitesti ca parte din A12+racord la A1. Concomitent s-ar putea incepe centura Slatina ca parte a A12. La fel si centura Bals ar putea incepe ...
Fair-play fata de Ford ar fi ca Pitesti - Craiova sa se termine in acelasi timp cu Pitesti - Sibiu. Altfel Guvernul Romaniei ar putea fi acuzat ca avantajeaza Renault.

ion59

Pitești-Craiova este, mai degrabă, de calibrul lui Sebeș-Turda. S-ar putea face destul de ușor, totul este să se dorească. Orice segment început va pune presiune pentru continuarea cu celelalte. Dacă se va lucra la ambele proiecte concomitent, nu cred că se va supăra nimeni dacă unul se va termina înaintea celuilalt.

Tavi

Da, cu specificatia ca eu nu am spus sa inceapa construirea lor in acelasi timp ci finalizarea  ;)

ion59

Aoleu! Așa de mult să dureze? Păi ne apucă 2030!  :)

udar

In 2-3 ani traficul pe Pi - Cr o sa devina unul foarte infernal si riscant asa ca trebuie urgentat a se demara aceasta A12

Trimis de pe al meu SM-A300F folosind Tapatalk


Tavi

Mda ... topicul asta se activeza doar inainte de alegeri ... cat latra ceva politicieni si pace buna apoi niste ani.

simplex11

#208
Plan real pentru Craiova-Pitesti nu exista în prezent, deși s-a publicat o harta a traseului.

Explicatie:

Autostrăzile trebuie sa lege bine orașele de pe parcurs pentru ca intre acele localități este traficul mare. Cine cunoaște zona Craiova-Balș nu poate sa creadă ca acel proiect prezentat în postarea mea de mai sus este un lucru serios studiat. A fost desenat pe harta fără sa tina seama de realitatea din teren. Este ca și cum bulevardul care iese din Militari, la București, în loc sa se continue cu autostrada spre Pitești ar fi legat de aceasta printr-o sosea cu o banda pe sens (ca centura Craiovei) care face la stânga și este lunga de vreo 5 km. Bătaie de joc.

Plan real pentru Pitești-Craiova nu exista. Este un lucru care se vede atât din absenta nodurilor rutiere cit și din modul grosier în care a fost desenat traseul (multe linii drepte de lungime mare, 1 km - 1.5 km sau mai mult). Spre comparație, dacă va uitați la Sebes-Turda constatați un contur alcătuit din foarte multe coordonate (100 m - 250 m distanta intre puncte). Primitivitatea traseului Craiova-Pitești se vede și din comparația cu căile de comunicație învecinate care toate au contururi rotunde.


adi

^^ subscriu!

Daca acum 2 ani faceam Bucuresti Craiova in aproape 3 ore, chiar daca era traficul aglomerat, acum fara 3 ore si 30 min nu reusesc ... asta plecand la 7am din Bucuresti.

Deja fac mai putin ca si timp daca o iau pe la Alexandria - Caracal!

Bals(in cursul sapatamanii)= Sinaia-Busteni in weekend