Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 21 Guests are viewing this topic.

carutasul

#1620
Eu mă refeream la bucata filmată, care cred că e centura Balșului care ar aduce un avantaj major. Încă nu m-am dumirit cu împărțirea pe loturi, până acum n-am avut motivație :)   LE: T2L1 pare ușor, majoritatea celor enumerate de tine sunt pe T2L2

daniel321

Sa mutat foreza pe partea cealalta a DN65




perfidus

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

davyl

#1623
@perfidus, am ceva amintiri din locul ala... asta vara bateam terenul la pas si apoi cu masina, in cautarea marcajelor din teren :)

Din filmarile cu drona facute de @Daniel 321 (caruia ii multumesc pentru filmari !!!), mi se pare mie sau este mult mai buna mobilizarea UMB pe tronsonul 2, decat mobilizarea Tirrena pe tronsonul 1?

daniel321

la cele doua loturi difera genul de lucrari... pe lot1 se escaveaza la fundatia drumului si se umple cu o compozitie argiloasa cred, inca nu se lucreaza la podete, tubulatura ape pluviale.
Pe lot 2 se lucreaza la podete sau tubulatura ptr apele pluviale probabil la lot2 se va turna balastrul direct fara sa escaveze in adancime...
pe lot1 este terenul mai dificil are forte multe dealuri cel mai mare este la viaductul cfr, lot 2 are terenul mai drept, in schimb are de traversat Oltetu si Oltu...

NGC

Sa trecem si autorizatia pentru T2 L2.

21.11.2019: ",,DRUM EXPRES CRAIOVA-PITEȘTI, TRONSONUL 2, LOTUL 2 - KM 36+200 KM 57+550" ETAPA IV: km 44+350-km 44+600, km 48+700-km 49+060"

davyl

Iata ca se vorbeste mai pe larg despre o problema care era cunoscuta pe forum de foarte mult timp.

Colegul @perfidus ne-a atras atentia cu mult timp inainte de articolul asta...

Pentru mine nu e o supriza ce scrie Gazeta de Sud de azi:

https://www.gds.ro/Actualitate/2019-11-26/exclusiv-gds-drumul-expres-intepenit-intre-spitalul-regional-si-campul-de-sonde/


perfidus

Da, se stie, #proiectmatur tinut ferit  de lumina soarelui timp de zece ani.
Acesta e doar inceputul problemelor acestui contract. Sa nu uitam de greseala cnair din timpul licitatiei, cu certificatele fiscale ale Tirrena Scavi.
Dar cu astea ne va tine @NGC la curent.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

daniel321

#1628

alecu26

#1629
Cine a proiectat fundatii cu 5 piloti....poate sa-si dea foc la diploma. Un defect nedescoperit la oricare din cei 4 piloti marginali...si ai probleme grave cu acea fundatie si elevatie.

PS: aparent e doar o zona de testare a pilotilor. Se vede din modul de spargere a capetelor de piloti si grinda de testare e in zona. De ce doua poligoane...proababil sunt doua lungimi sau tehnologii diferite.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

perfidus

#1630
Testare e sigur. Acolo drumul comunal va trece peste DX, deci n-are legatura nici unul din piloni cu aspectul final. E normal sa se faca testari in zone din afara aliniamentului? Acolo va fi o zona de parcare probabil.
PS. Poate raman si definitive, daca cumva trag mult de acel DC ca sa faca traversarea la 90 grade fara sa mai intre in terenul celor de la Bamesa.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

alecu26

normal normativele asa recomanda, dar nimeni nu face. Mai ales pe design and build si pret fix. Pe un fidic rosu unde esti platit pe cantitati faci orice. Calculele geotehnice sunt destul de approximative...si cu multe reserve.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

disney

Raspuns de azi de la MFE.
Quote from: disney on December 06, 2019, 07:30:49 PM
Quote
Întrebarea nr. 1 Care este stadiul actual al cererii de finanțare pentru proiectul ,,Drum expres Craiova-Pitești", cod SMIS 116024 și să prezentați care este contribuția europeană aprobată până în acest moment?

În ceea ce privește finanțarea din fonduri europene a proiectului ,,Drum expres Craiova-Pitești", vă informăm că cererea de finanțare aferentă proiectului, depusă de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) se află în evaluare, întreruptă cu solicitare de clarificări transmise la CNAIR. Având în vedere faptul că etapa de evaluare nu este finalizată, nu este aprobată încă contribuția europeană pentru acest proiect, însă rata de finanțare europeană aferentă Obiectivului Specific 2.1 din cadrul Programului Operațional Infrastructură Mare este de 85% din valoarea eligibilă a proiectului.

La această dată nu există probleme de finanțare. Proiectul are filă de buget, iar cheltuielile vor fi rambursate după transmiterea acestuia la Comisia Europeană, în semestrul I 2020.

daniel321

#1633

TibiV

La 09.15 se termina lotul TS si incepe lotul UMB?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)