Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 10 Guests are viewing this topic.


perfidus

Multumim de informatii.
Am aflat si unde se gaseste organizarea UMB:

"Stocuri impresionante de balast se află atât în baza constructorului stabilită în curtea SMR Balş, cât şi pe traseul lucrării."
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

horatiu.cosma

#1562
Quote from: Ionut on October 01, 2019, 10:36:15 PM
Cam asta e explicația oficială data de CNAIR celor de la G4Media pentru cele +20 milioane.

Quote-ul ăsta merită din plin, e relevant fiecare cuvințel, deci o să te rog Ionuț să nu îl ștergi.

1. "Diferența de preț datorită sumelor provizionate privind rezervele de implementare." Păi băi Ioniților și Cucilor, nu fix de la rezervele de implementare a pornit anularea licitației lansate în 2017? Păi ba da, erau și atunci provizionate.

2. Lucrări suplimentare serioase pe o lungime de 5 km în total de vreo 20 de milioane de euro, aproape 4 milioane de euro per kilometru. Un jurnalist mai populist ar putea zice că în licitația din 2017 CNAIR nu a prevăzut deloc cei 5 km, la cum arată adaosul acum. Oricum, se recunoaște indirect cât de dezastru era documentația lansată în 2017 dacă acum a apărut diferența asta imensă.

3. "prevederea unor structuri noi pentru asigurarea continuității unor drumuri existente". Cu alte cuvinte în licitația din 2017 ar fi secționat niște drumuri fără să asigure continuitatea? Cum să lansezi o licitație fără să îți dai seama de așa ceva? Și cică API e de vină că urlă din cauza SF-urilor proaste, nelăsând CNAIR să scoată țara din noroaie.

4. "prevederea unor lucrări de sprijinire pentru limitare a amprizei în zonele construite". Adică și-au dat seama că sefe-ul genial din 2017 dărâma totul în cale, au mai dres-o acum.

5. "lucrări de mutare/protejare a unor rețele de utilități apărute ulterior". Le-a trimis Soroș cu europenii peste noapte ca să nu se poată dezvolta poporul român.

6. "dezafectarea unor construcții existente" În SF-ul din 2017 or fi prevăzut teleportarea construcțiilor astea?

alecu26

Asta ma face sa ma intreb care e situatia pe loturile vecine. E o foarte mare probabilitate ca problemele sa fie mai mult sau mai putin aceleasi. Dar fara probleme nu prea cred.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

Revizuirea acordului de mediu cade in sarcina antreprenorului.





Daca tin bine minte, aceste cerinte sunt si la celelalte loturi.

mmv1

Zublin a facut azi foraje pentru UMB in zona Bals, conform unei informatii cu poze de pe pagina fb a unui politician local. Poate o fi adevarat, poate nu

NGC

"Supervizare Drum Expres Craiova - Pitesti, Tronsonul 1"

"Supervizare Drum Expres Craiova - Pitesti, Tronsonul 2, Lotul 1"

"Supervizare Drum Expres Craiova - Pitesti, Tronsonul 2, Lotul 2"

Ieri si azi au fost termenele pentru depunerea ofertelor si vestea buna este ca avem ofertanti. Asteptam deocamdata comunicatul.

alecu26

Este adevarat. Dar nu la km 31...ci la km 24. Poate identifica cineva care e structura? E podul peste Olt?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

perfidus

La km 24 ar fi cred podul peste Oltet. N-am acum acces la  planse dar zic din memorie. Acolo trebuie si ceva demolari din cate retin.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

tom_sawyer

Aveti plansa cu kilometrarea chiar in primul post al thread-ului.

perfidus

Mda, au trecut deja 6 ani de cand drumul are thread separat. Podul Oltet e pe la 22+300.
Am gasit suprapunerea pe GMaps.


Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

hit_man_dany_el

#1571
Am trecut si eu astăzi pe unde se lucrează pe tronsonul 1 si am facut câteva poze, nu foarte clare...
Am marcat pe harta zonele unde se lucrează:
Primele 3 poze sunt de pe partea stângă, a patra pe partea dreapta unde nu era mare activitate.
Edit:
Alte poze pe FB Drdp Craiova
https://www.facebook.com/1845509459023610/posts/2470366889871194/



NGC

"Supervizare Drum Expres Craiova - Pitesti, Tronsonul 1"

Ofertantii:

1. Asocierea SEPTEMBRIE CONSULTING SRL - TPF INGINERIE SRL
2. Asocierea METROUL SA - ITALROM INGINERIE INTERNATIONALA SRL - PEGASO INGEGNERIA SRL
3. Asocierea SEARCH CORPORATION SRL - MEGA MUHENDISLIK MUSAVIRLIK AS
4. Asocierea EGIS INTERNATIONAL SAS - EGIS ROMANIA SA


NGC

"Supervizare Drum Expres Craiova - Pitesti, Tronsonul 2, Lotul 1"

Ofertantii:

1. TECNIC Consulting Engineering Romania SRL
2. Asocierea SEARCH CORPORATION S.R.L. - EGIS ROMANIA SA - EGIS INTERNATIONAL SAS
3. Asocierea ARTERA PROIECT SRL - 3TI PROGETTI ITALIA INGEGNERIA INTEGRATA S.P.A - SALFO&ASSOCIATES SA
4. Asocierea SC METROUL SA - SC ITALROM INGINERIE INTERNATIONALA SRL - SC PEGASO INGEGNERIA SRL
5. Asocierea TPF INGINERIE SRL - SEPTEMBRIE CONSULTING SRL


NGC

"Supervizare Drum Expres Craiova - Pitesti, Tronsonul 2, Lotul 2"

Ofertantii:

1. Asocierea S.C. METROUL S.A. - S.C. ITALROM INGINERIE INTERNATIONAL S.R.L - S.C. PEGASO S.R.L.
2. Asocierea 3TI PROGETTI ITALIA INGEGNERIA INTEGRATA S.P.A - SALFO & ASSOCIATES S.A.
3. Asocierea S.C. TPF INGINERIE S.R.L. - S.C. SEPTEMBRIE S.R.L.
4. Asocierea EGIS INTERNATIONAL S.A.S - S.C. SEARCH CORPORATION S.R.L. - S. C. EGIS ROMANIA S.A.