Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

N-ai înțeles ce am vrut să zic. Nu e vorba că găsesc/caut scuze, pur și simplu schimbări de genul ăsta atât de târziu în procedura de implementare a proiectului se fac foarte, foarte, FOARTE greu. Pentru că înseamnă muncă, asumare, deranj etc. Am dus multe lupte de genul ăsta, aproape toate pierdute. Iar cele câștigate au fost aproape exclusiv câștigate când era cineva la butoane care asculta și mai ne și lua în seamă...

danpandrea

Bag și eu o fisă. Am urmărit două lucruri la nodul ăsta: primul este păstrarea vitezei la 80 km/h. Al doilea este evitarea pe cât posibil a conflictelor de trafic.

De exemplu: traficul care merge pe direcția Craiova - Târgu Jiu nu s-ar încurca prea mult de traficul care merge pe Târgu Jiu - Alexandria.

Se putea mai bine? Evident. Dar asta ar presupune ca autoritățile să fi gândit un pic în avans.


Xmas

#11027
Hmmm... o mica problema cu varianta propusa de tine. A6 nu mai are continuitate. Practic, iesi de pe A6, intri in nod pe bretele, si dupa iesi din nod pre bretele ca sa intri inapoi pe A6. Nu prea cred ca merge.

gruia88

Am trecut de dimineata la 7 erau muncitorii UMB pe o ceata apriga montau parapet pe o supratraversare si mai lucrau in zona giratoriului de la Albota.

Se simte trecerea dintre T1 si T2 asa e un mic hop intre loturi .

In rest foarte relaxant drumul de Bucuresti , cred ca am castigat 15-20 de minute cu T1 pentru un Drum de Bucuresti , eu el putin care stau in partea de Vest a orasului .

stangabriel

^ la fel. Ca o completare, se lucra pe la ora 09 si la podul peste Centura Craiova, lot 1.
Asfaltul foarte ok pe lotul 1 , e ca pe A0 Alsim, doar ca , fiind umed, imi pare lucios.

Xmas

Se lucra la pasajul peste centura, montau si parapetii pe unele portiuni. Se lucra si la cel de-al doilea pazaj dinspre Craiova spre Bals (urmatorul dupa nodul catre Ghercesti), mai bibileau vreo 2 muncitoti ceva pe la gardul de protectie.
Mie mi s-a arut ca la rosturi e cam zgomotoasa trecerea.
























Powered by API/PUM imgur uploader

mitsu

#11031
Am trecut zilele trecute pe langa pasajul inca in lucru de la intrarea in Craiova si mi se pare o pierdere inutila de bani, de timp si de resurse acest pasaj, de latimea drumului expres, care se termina intr-o straduta amarata - strada Teilor.
Era mai mult decat suficient un pasaj cu o banda pe sens - practic, din cele doua benzi ale drumului expres dinspre Pitesti, banda 1 sa fi fost exclusiv pentru iesire spre giratoriu, iar banda 2 sa urce pe pasaj. La fel dinspre strada Teilor - o banda pe pasaj, a doua dinspre giratoriu si astfel se formau cele 2 benzi ale drumului expres.
Chiar nu inteleg rostul acelui mega-pasaj...
Unde chiar era nevoie de pasaje sau sosea cu 4 benzi nu au facut.

gruia88

Rolul o sa fie cand pe viitor o sa imbunatateasca infrastructura din zona aia - Str Carpenului sa fie continuata spre Str Bariera Valcii sa faca strapungerea , sa se faca pasajul Garlesti peste calea ferata , sa se faca inca un pasaj mai aproape de gara peste linia ferata , etc.. sunt ceva solutii si asa lumea nu o sa coboare toata in centura.

Dar pana se intampla astea ,da pasajul este mare si nefolositor , util doar celor care locuiesc acolo sau ajung in orele in care este mai liber si au access spre centrul orasului mai rapid prin bariera.   

Tony7Y

Oricat o sa se îmbunătățească infrastructura din zona, Teilor tot la 1 banda pe sens o sa fie.

Deci da, e cam inutil sa te duci cu 2 benzi pe pasaj plus inca o banda dinspre giratoriu ca sa ajungi sa le inghesui la final pe o singura banda. Chiar sunt curios cum o sa faca ei trecerea asta.

oldtimercraiova



Xmas

Din păcate, mu este vorba doar de intrarea pe Teilor. Tot traficul din partea de nord e dat peste cap. Astă-seară era blocaj pe N. Iorga incepand de la posta din Rovine, continua pe Fratii Golesti, cele 2 giratorii gemene de pe Carol I erau complet  blocate si Fratii Golesti era full pana in Rocada. Cel mai probabil,  tot traficul dinspre Craiovita care merge spre Bariera Valcii - sau spre express - face stanga ca sa intoarca in giratorii. FRATII Golesti spre Rocada se blocheaza, asta blocheaza primul giratoriu care-l blocheaza pe al doilea.  Si tot traficul care trece prin cele 2 giratorii spre gara, dinsre gara, spre Brazda etc e paralizat. Mi-as dori nistr soluții de largire a strazilor on zona aceea, dar mi-e groaza ve ar insemna sa fie si lucrari cu devieri aferente

oldtimercraiova

#11037
La cat % , este finalul T4-ului ? Aveti idee?


Tony7Y

^^ confirm. In seara asta am avut trecere in zona garii. Traficul blocat. Nu am văzut niciodată cozi atat de mari in zona. Interzisul la stanga pare ca e totuși o mare prostie in final. Au blocat nu doar Bvld Dacia si Bariera Vâlcii, dar si toate strazile adiacente si alte bulevarde din zona.

naivu

Apreciez cât de mult a avansat UMB pe Albota-A1; între cele două noduri aveau nu mai puțin de 10 structuri (fără cele 2 noduri) și în jumătate de an nu mai e nici una fără grinzi și predale! Punctul critic a rămas pasajul peste A1, dar o deschidere cel târziu pentru iunie mi se pare perfect fezabil (abia iunie doar din motive meteo).