Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Oare ce minte luminata a considerat ca este inutil un nod la Colonesti? Daca te uiti acum pe harta vezi ca este cam la jumatatea distantei intre nod Negreni si nod Albota, iar locatia ideala, la "intersectia" celor doua drumuri.

Sunt convins ca s-a discutat aici la momentul respectiv..

oneLess

^ CN1058828

QuoteATENȚIE, pentru aceasta procedura de achizitie, au fost inregistrate contestații!

BeActive

Poate se deblocheaza si executa pana cand se va face si legatura cu A1, la Colonesti e vorba de cateva bretele.

gruia88

Contestatia a fost anulata pe 12.03.2024 dar de atunci nu s-a semnat cu castigatorul executarea studiului de fezabilitate :


 12.03.2024 16:04
Decizie CNSC
Tip document: Decizie CNSC
Tip decizie: Respinsa pe fond - Alte Motive
Data publicare: 12.03.2024 16:04

Avem comunicatul asta de la CNADNR :

,,Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru noduri rutiere de descărcare Drum Expres Craiova Pitești pe DN 65 - Colonesti si DJ 659 – Suseni"

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și depus in data de 19.07.2024 Cererea de Finanțare pentru proiectul: ,,Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru obiectivul de ,,Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru noduri rutiere de descărcare Drum Expres Craiova Pitești pe DN 65 - Colonesti si DJ 659 – Suseni" in vederea in vederea acordării finantarii nerambursabile alocată prin Programul Transport 2021-2027, în cadrul componentei RSO3.1_Dezvoltarea unei rețele TEN-T, reziliente la schimbările climatice, inteligente, sigure, durabile și intermodale Fondul European de Dezvoltare Regională; Obiectiv de politică: O Europă mai conectată; Prioritate: P2.Îmbunătățirea conectivității secundare rutiere; Obiectiv specific: RSO3.1_Dezvoltarea unei rețele TEN-T, reziliente la schimbările climatice, inteligente, sigure, durabile și intermodale; Fond: Fondul European de Dezvoltare Regională; Operațiune: Acțiuni care contribuie la realizarea OS 3.1. Dezvoltarea unei rețele TEN-T, reziliente la schimbările climatice, inteligente, sigure, durabile și intermodale.

Obiectivul general al proiectului: se urmareste asigurarea capacitatii de circulație necesară și condiții corespunzătoare de circulație cu efecte negative minime la nivelul mediului și ale ocupării de terenuri. Se vor imbunătătii condițiile de circulație sub aspect de sigurantă rutieră, se reduc emisiile poluante, se reduc costurile de operare, răspunzand astfel cerințelor de dezvoltarea economică.

Obiectivul specific al proiectului este: elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru fiecare nod rutier aferent Proiectului, tinand cont de aplicabilitatea in totalitate a legislatiei in vigoare (norme, normative,

standarde, legi, etc.).

Valoarea totală a proiectului este de: 1.532.836,31 lei și va fi finantat prin Programul Transport astfel: contributia Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regionala – 516.771,87 lei, contributia proprie – 516.771,87 lei, diferenta pana la valoarea totala a proiectului reprezentand cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.

Durata proiectului: 22 luni.

Cod proiect: 329637.

Proiect cofinanţat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Transport 2021-2027.

Date de contact:

Cristian PISTOL,

Director General CNAIR SA., fax: (+4 021) 312.09.84. "

https://www.cnadnr.ro/en/node/13587

danutzu_1069

Am omis ceva, nedumerirea mea era pentru faza initiala de SF, cand sa studiat per ansamblu DEx-ul..

EugenRo



Inainte de toate, subliniez inca o data ca nodul propus de ei mi se pare o mare complicaciune.
Nu stiu daca este definitiv, dar am zis sa plec de la acest dat.

Mai sus, varianta cea mai simpla (cu minim de modificari) pentru continuarea cu A6 spre Bucuresti si cu nod de intersectare Centura Craiova.
Aceasta din urma se poate prelungi de la giratoriul de intersectie cu DN65, apoi dublat DC 87 pana in nodul cu A6.
Bratele acelea evita zona alocata semnalizarii luminoase aferente aeroportului si ocolesc si cateva spatii construite.


Sper, daca se apuca, sa faca tot nodul mare de la bun inceput...

a.l.x

Din păcate e prea târziu să mai faci ceva. Egis a omis în acest contract continuarea spre București, dar și spre Lugoj.

dr4qul4

se paote renunta la breteaua care vine dinspre sud si ar merge spre Craiova. Nu ar fi extrem de folosita (e mai ok sa iesi in DN65 si sa mergi pe Calea Bucuresti). Mai degraba as face o bretea de intoarcere pe DX12 mai la vest. Vor fi destui cei care se vor incurca in matele astea.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

raulbogdan23

Da o trefla ca pe A0 cu A2, A1 ce ar avea?

Daca A0 nu avea nevoie de monstruozitati de ce ar avea nevoie Craiova? Nu e nici macar un oras mare ca Timisoara, Cluj sau Iasi sa zici ca ar fi sugrumat de trafic. Numa spatiu irosit si bani publici cheltuiti aiurea.

Tony7Y

Ar putea sa schimbe nodul la proiectare, la fel cum au facut la DEx12 - A1. Aici poate ajuta din nou Ionut si API cu ceva presiune pe ei.

Mai avem si SF-ul pentru drumul de legatura care e in lucru. Aici o sa fie nevoie de ceva colaborare intre contractori ca sa avem ce trebuie. Am inteles ca ei au deja 2 variante de traseu. Nu au facut nimic public, nu inteleg de ce sunt atat de secrete, dar nu ar fi deloc rau sa arate fix ca varianta prezentata mai sus de EugenRo si sa contina o bucata mica din A6 Craiova - Alexandria.

Ionut

Nodul DX12-A1 a fost schimbat când erau @horatiu.cosma și @cutter la butoane. Deci...

a.l.x

Deci ce? Dacă nu sunt ei la butoane înseamnă că nu mai puteți să puneți presiune să se îndrepte unele chestii?
Și nodul ăsta între DEx 12-A6 și nodul de la Filiași poate puteau fi rezolvate de anul trecut când încă erau în elaborarea studiilor.


danutzu_1069

Sa dea Domnul sa ajungă din nou la butoane.... :)

Ionut

Noi putem pune presiune, problema e că nu suntem luați în seamă. :)

a.l.x

Nebăgarea în seamă nu este o scuză, din punctul meu de vedere asta e problema instituțiilor. După acest raționament voi nu ați mai face nicio declarație, dar depuneți tot efortul ăsta cu gândul că poate poate se schimbă ceva în bine.