Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

survola

Am ,,inaugurat" și eu ieri DEx12, pe o vreme nu prea grozavă.
Este interesant să vezi de la volan toate lucrările urmărite atâția ani doar de pe forum, din dronă sau de la ,,infanteriști".
Rularea pe asfaltul nou este foarte bună, pe 99,9% din traseu.
Era ceva apă pe calea de rulare (pe direcția spre Craiova chiar am simțit într-un loc o acvaplanare, mare atenție!), iar seara am observat că iluminarea la podul de peste Olteț, de la Balș, nu funcționa.
În rest, am notat trafic ridicat în timpul zilei pe secțiunea de legătură (încă) prin Bradu-Geamăna, dar impresia generală este foarte bună. Un mare pas înainte, la 35 de ani de la Revoluție.

paullie

Da confirm ce zice colegul mai sus, ieri pe o vreme mizerabil am simtit vreo 2-3 locuri unde apa nu dispare asa repde si poti sa pierzi controlul.

lone_wolf32

Da acelasi lucru si eu... sambata dimineata aprox pe T4
Erau vreo 3 locuri unde se stransese bine si incetinea masinuta
Deasemenea am avut norocul la Bals sa ies pe straduta aia de beton... evitati daca puteti.. e la nodul de la sud de Bals

Ramsil

#10983
@survola are dreptate.
Sambata pe la ora 14 cand am trecut era o zona imediat dupa fosta intrare de la Colonesti pe sensul catre Craiova - efectiv o portiune era plina cu apa. Mergeam cu 90km, am simtit cum masina a a acvaplanat usor. Acea apa venea din rigola dintre sensuri. Nu stiu de unde erau foarte multe gunoiae de nu mai permiteau apei sa se scurga normal prin rigola si efectiv toata apa trecea peste partea carosabila. Am trecut de atatea ori pe ploaie pe acolo dar niciodata nu am prins sa fie apa.
O singura data la intrarea pe podul de la Negrisoara imediat dupa nodul Negreni pe directia Pitesti pe o ploaie torențială la fel multa apa care a facut sa se simt acvaplanare.
Spunea mai sus cineva ca e lipsa de parapet la final tronson 2. Poate face un mail catre conducerea UMB la fel cum poate face si pentru lipsa iluminatului la Oltet.
Spre exdmplu in primavara nu a functionat iluminatul la viaductul de la Kam 69 si le-am sesizat problema si dupa 3 zile a fost rezolvata.
Lucrurile se rezolva cu putina implicare. Important e ca cineva sa semnaleze mai departe problemele.

26ld

@Ramsil ai făcut bine că ai sesizat firma și au rezolvat ceva.

Întrebarea mea e de ce trebuie să sesizeze tot cetățeanul de rând și ce 'mnezei lor fac aia de la cnair care sunt de fapt beneficiarul lucrării? Pentru ce se fac acele CIC? Sa stea lumea la birou la căldurică?
 

redfury

La o simulare pe Waze, Bucuresti Nadlac 2 e mai rapid cu 1h de la deschiderea tronsoanelor lipsa pe Dex12 si a redus timpul calatoriei la sub 8h, cu doar 1h sub ruta clasica A1-VO. M-ar bate un gand sa incerc traseul peste 3 saptamani, eventual intrand in tara pe la Cenad sa evit ambuscada din vama Nadlac. Acum circa 15 ani asta era traseul pe care-l foloseam pt a evita DN7 dar nu stiu care mai e starea drumului venind din Vest catre Craiova.

slartibartfast

Eu mai merg pe drumul ăsta de la București la Nădlac, mai ales ca să evit Valea Oltului. Chiar dacă e puțin mai de durată, este totuși mai puțin stresant, ceea ce contează mult la nivelul unei zile întregi de condus. Dezavantajul lui este porțiunea Lugoj-Severin, care e plină de tiruri bulgărești și cu destui șoferi care forțează depășiri și conduc agresiv (intrarea în Schengen și DX12 s-ar putea să exacerbeze problema asta pe termen mediu). Per total, însă, deocamdată e o alternativă rezonabilă la Valea Oltului. Severin-Craiova mi se pare chiar lejer și neaglomerat deocamdată, mai ales cu porțiunea de 2+2 de la Filiași spre Craiova.

shift2rail

^Lugoj-DTS trebuie evitat cu orice pret, o alternativa rezonabila ar fi Filiasi-Tg. Jiu-Petrosani-Simeria-A1.

GIV

eu nu prea reusesc sa inteleg cum a contribuit deschiderea celor 2 loturi la scaderea timpului pe nadlac bucuresti

slartibartfast

@redfury vorbește de timpul de deplasare pe ruta sudică, București-Craiova-Severin-Lugoj-Timișoara-Arad. Pe cealaltă nu e nicio schimbare.

mihai5

#10990
@redfury

Daca te referi la "calitatea asfaltului", atunci e ok, chiar bun. Insa, asa cum au subliniat si altii, e destul de aglomerat intre Lugoj si Drobeta, coloane intregi de masini, foarte multe tiruri....

voicul

#10991
^Pai unde vezi reducere pe VO?
Se discuta de reducere pe partea de S, adica pe DX12.

Oricum e relativ totul - diferenta de 40 de min pe acelasi traseu intre Waze si Maps (pe VO asta) https://prnt.sc/TppJtWoFRj_i si https://prnt.sc/_qeOh1kYD-6H

dr4qul4

la vara cand inchid iar astia DN7, sa vedeti ce bine va fi pe DX12 :)))
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

voicul

#10993
+ ca odata cu deschiderea completa DX12 ... da deja s-ar putea sa fie acelasi tip pe ambele variante (sau foarte apropiate - acum e diferenta de vreo 20+ minute)
Acum ar fi 8h dar cu intrat pin Craiova - nu am reusit sa ii pun o adresa interemediara la Waze si nu ruteaza prin Craiova (pe centura) ca alternativa

redfury

faci primul traseu pana la un punct de pe centura si cand esti deja pe centura ii dai destinatia finala