Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

TibiV

Quote from: Ionut on October 01, 2018, 03:40:34 PM
Tirrena castiga tronsonul 1.
Tronsonul 2 este adjudecat de UMB (si lotul 1 si lotul 2). Avem si contestatii. Vedeti tabel. Aici nu e nicio veste.

Incurcate sunt cararile CNAIR-ului...
Pai pe T2 L2 era contestatie TS cu termen peste 9 zile (10.10.2018).
Pe T1 era contestatie Erbasu (admisa partial, dar nu stim care parte a fost admisa...)

Adicatelea...
Tirrena si-o fi retras contestatia pe T2 L2 "la schimb" cu castigarea T1 ?...

Tare alambicate sunt procedurile juridice...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Quote from: maddog on October 01, 2018, 03:45:47 PM
Va anuntam ca la data de 01.10.2018, COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A. a decis castigarea lotului 1 - Proiectare si executie Drum Expres Craiova - Pitesti, Tronsonul 2, LOTUL 1 la procedura de licitatie deschisa Proiectare si executie Drum Expres Craiova - Pitesti, Tronsonul 2, Lotul 1 si Lotul 2, avand codul unic de identificare OP0021326, de catre SC SA & PE CONSTRUCT SRL.

:o
SC SA & PE CONSTRUCT SRL ?!?!...
Cine este astia ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Morosanu

Politica distruge tot ce atinge.

TibiV

Nu-i ajungeau doua, a mai facut una...
:lol: :lol: :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Morosanu

Pai era SA&PE si cand au castigat turcii ceilalti centura Bacau! ;)
Politica distruge tot ce atinge.

Ionut

Asta este asocierea: SA&PE Construct SRL - Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL - Consitrans SRL

Ionut

Si sa va mai servesc ceva, ca vad ca ati uitat. Erbasu are o contestatie admisa. E vorba de felul in care se poate interpreta un detaliu tehnic din documentatia de licitatie. Erbasu a interpretat intr-un fel, Tirrena in alt fel. A castigat Tirrena licitatia. Dar oare Erbasu nu poate contesta acum dupa ce a fost aleasa oferta Tirrena? Doar intreb. :)

StefanCelMare

Pe pagina CNADNR scrie și despre loturile 3 și 4:

În prezent, procedurile de achiziție publică pentru serviciile de proiectare și execuție a loturilor 3 și 4 ale drumului expres Craiova – Pitești sunt în litigii la Înalta Curte de Casație și Justiție.

TibiV

Quote from: Ionut on October 01, 2018, 04:09:01 PM
Si sa va mai servesc ceva, ca vad ca ati uitat. Erbasu are o contestatie admisa. E vorba de felul in care se poate interpreta un detaliu tehnic din documentatia de licitatie.

Quote from: TibiV on October 01, 2018, 03:50:59 PM
Pai pe T2 L2 era contestatie TS cu termen peste 9 zile (10.10.2018).
Pe T1 era contestatie Erbasu (admisa partial, dar nu stim care parte a fost admisa...)

Adicatelea...
Tirrena si-o fi retras contestatia pe T2 L2 "la schimb" cu castigarea T1 ?...

Tare alambicate sunt procedurile juridice...

Cool... 8)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

^^ V-am zis ca au recunoscut public ca tronsoanele 3 si 4 se vor anula. Nu exista loturile 3 si 4. Exista tronsoanele 3 si 4.

Quote from: Ionut on September 25, 2018, 12:53:46 PM
Acum, (aproape) live din Comisia de Transporturi din Camera Deputatilor.
Declaratii Sova si Neaga.

Castigatori pentru T1 si T2 saptamana viitoare. Anulare pentru T3 si T4. Nu au precizat cand se vor anula T3 si T4.




Va rog frumos ceva. Va rog frumos NU va mai implicati in discutii de genul asta daca nu urmariti atent forumul. De ce? Pentru ca puteti crea mai multa confuzie, si-asa usor creata de autoritati (si de cea mai mare parte din presa care preia aiurea ce zic unii si altii). Este foarte bine sa comentati, sunteti bineveniti, doar ca va rog, daca nu stiti despre ce vorbiti, daca nu sunteti siguri de ceva, abtineti-va! Multumesc de intelegere. Nu citati presa care habar nu are. Vedeti ca inclusiv informatii oficiale (de pe siteul CNAIR) sunt vechi sau contradictorii sau pur si simplu eronate/mincinoase.

GrmmrNzi

A propos: care este motivul pentru care sunt patru tronsoane, din care unul cu două loturi? De ce nu "cinci loturi"?

Ionut

Comunicatul oficial.




Astăzi, 1 octombrie 2018, CNAIR SA a desemnat caștigătorii contractelor de proiectare și execuție a tronsoanelor 1 și 2 ale drumului expres Craiova - Pitești.

Tronsonul 1 are o lungime de  17,7 km (km 0+000 - km 17+700 și are ca punct de început desprinderea din varianta de ocolire Nord a municipiului Craiova, iar ca punct final, limita județului Dolj cu Olt. Acest tronson traversează teritoriile administrative ale următoarelor localități: Craiova, Ghercești, Pielești și Robănești.

Tronsonul 2 cu o lungime de  39,85 km (km 17+700 - km 57+550) și are ca punct de început limita dintre județele Dolj și Olt, iar ca punct final, după Municipiul Slatina, la intersecția cu DN 65. Acesta traversează teritoriile administrative ale următoarelor localități: Balș, Bârza, Piatra Olt, Slătioara, Ulmi, Slatina și Valea Mare. Menționăm că Tronsonul 2 este împărțit în 2 loturi, după cum urmează: Lotul 1 cu o lungime de 18,5 (km 17+700 – Km 36+200) și Lotul 2  îm lungime de 21,35 (km 36+200– Km 57+550).

Prin execuția lotului 1 se va realiza decongestionarea traficului de pe raza localității Balș, iar prin cea a lotului 2 se va realiza decongestionarea traficului de pe raza localității Slatina, prin redirectionarea traficului în afara localităților.

Câștigătorul desemnat pentru Tronsonul 1 este TIRRENA SCAVI S.p.A. (ITALIA) cu o valoare a ofertei de 358.179.480,69 LEI fără TVA, echivalentul a 76 milioane Euro fără TVA. Câștigatorul desemnat pentru Tronsonul 2 - Lotul 1 este Asocierea SA&PE Construct SRL - Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL - Consitrans SRL (Romania) cu o valoare a ofertei de 661.452.009,54 LEI fără TVA, echivalentul a aproximativ 141 milioane Euro fără TVA. Câștigatorul desemnat pentru Tronsonul 2 - Lotul 2 este Asocierea SA&PE Construct SRL - Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL - Consitrans SRL (Romania) cu o valoare a ofertei de 792.189.981,56 LEI fără TVA, echivalentul a aproximativ 168 milioane Euro fără TVA.

În conformitate cu prevederile contractuale, durata de realizare a acestor contracte este de 36 luni, din care 12 luni pentru activitatea de proiectare și 24 luni pentru execuția lucrărilor. Precizăm că cei 3 câștigători au ofertat o perioada de garanție a lucrărilor de 7 ani.

Procesul de semnare a celor 3 contracte va putea fi inițiat numai după expirarea perioadei de depunere a contestațiilor de 10 zile de la transmiterea comunicărilor privind rezultatul procedurii. În situația în care vor fi înregistrate contestații împotriva rezultatului procedurii, CNAIR SA va aștepta soluționarea acestora în vederea inițierii procesului de semnare a contractelor.

În prezent, procedurile de achiziție publică pentru serviciile de proiectare și execuție a loturilor 3 și 4 ale drumului expres Craiova – Pitești sunt în litigii la Înalta Curte de Casație și Justiție.

CNAIR

tom_sawyer

Haideti sa vedem si raportul valoare estimata/oferta:

Tronsonul 1: Valoarea estimată, fără TVA, este de 479.802.905,88 lei
TIRRENA SCAVI S.p.A. (ITALIA) cu o valoare a ofertei de 358.179.480,69 LEI fără TVA

Tronsonul 2
      Lotul 1 - Valoarea estimată, fără TVA, este de 671,388,626.66 RON
SA&PE Construct SRL - Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL - Consitrans SRL cu o valoare a ofertei de 661.452.009,54 LEI fără TVA

      Lotul 2 - Valoarea estimată, fără TVA, este de 804,960,957.23 RON
SA&PE Construct SRL - Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL - Consitrans SRL cu o valoare a ofertei de 792.189.981,56 LEI fără TVA                 



pasadia

Nu-mi amintesc, exista pe undeva valorile fiecarei oferte? Parca nu, din cate stiu.

Cat priveste UMB, e clar ca strategia lor s-a schimbat total. Si pe A0 au licitat foarte sus, s-au dus vremurile cand licitau la 40%. Dar deh, cat timp castiga si astfel e de bine pentru ei.

dr4qul4

Poate are legatura si OMT600 si SF-ul extrem de "profi". Parca toate riscurile sunt pe constructor aici?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist