Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

Ionut

Așteptați ora 19.
Este complicat... nu dau din culise, nu e frumos, situație de cacao, că așa-i la noi.

Ionut

Mi se pare absolut incredibil că tot noi, API, trebuie să facem treaba CNAIR/DRDP și să comunicăm din timp. Mâine la 12 face Grindeanu conferință de presă. În momentul ăsta nu se știe exact ce va fi pentru că se dorește și inaugurarea T4, tot mâine, dar nu prea se poate. Un amatorism incredibil, totul de dragul alegerilor.

Ăștia sunt, pe-ăștia-i avem, cu ăștia defilăm.

La 19 apare comunicat API cu ce știm.
T4? Ne străduim să aflăm. Dar nu știu nici ei.............



Ionut

API pe Facebook

Craiova-Balș, gata de trafic.

Mâine, 28 noiembrie, se va deschide circulația pe cei 17,7 kilometri ai Tronsonului 1 al Drumului Expres DEx12 între Craiova și Balș. Situația este fluidă, nu știm cu exactitate când, însă nu mai devreme de ora 14:00 și este posibil să ne apuce seara. Stați pe forumul nostru unde vă vom aduce noutăți când le vom avea și noi.

Inaugurarea vine cu aproximativ 3 luni și jumătate înainte de termenul contractual, martie 2025, și 5 zile mai devreme de estimarea noastră din 16 noiembrie.

Felicitări antreprenorului general turc Ozaltin, dar și asociaților români ai acestuia Strade Bauunternehmung (împreună cu Mineralport) și Visio pentru această surpriză la care noi nu ne-am așteptat, neluându-i în considerare în ianuarie când am dat previziunile rutiere pe 2024.

Rugăm șoferii să circule cu mare atenție și răbdare în zona nodului Craiova unde pasajul pe DEx12 peste Centura Craiova (DN65F) nu va fi deschis acum și, mai mult, sunt schimbări semnificative pe mai multe străzi ale orașului aflate în apropiere. Detalii găsiți în comunicatul primăriei trimis presei locale.

Contractul semnat în 08.08.2023 a fost preluat de Ozaltin-Strade-Visio după rezilierea cu Tirrena Scavi, are ordin de începere emis în 12.09.2023 și prevede 18 luni de execuție directă, fără proiectare. Așadar finalizare la mijlocul lui martie 2025, devansată cu 3 luni, curat, fără extensii de timp și giumbușlucuri birocratice.

Prin urmare, România trece pe răboj 95,67 km inaugurați în 2024 și un total de 1170,77 kilometri de autostradă și drum expres veritabil aflați în exploatare la nivel național.

📷 Cadre aeriene Marius Pătrulescu, astăzi, 27 noiembrie, mulțumim!

p_mrs

Pregatiri deschidere Tronson 1 | Drum Expres Craiova-Piteşti | DEx12 | 2024-11-27


DragosO

Se pare ca mâine se deschide T1 și vineri sau sâmbătă (tot în aceasta săptămâna) se va deschide și T4 de la Albota la Colonesti :

https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/tronsonul-1-al-drumului-expres-12-craiova-pitesti-va-fi-inaugurat-joi-21850081

Dominik

Din ce se vede pe filmare, e cam fortata deschiderea de maine, mai puteau astepta 7-10 zile ca sa fie totul in ordine sau macar mai in ordine de cum se prezinta acum tronsonul.
You're in Steelers Country

Ionut

Da, se forțează ambele loturi pentru alegeri...
Trebuia să se mai aștepte, dar 1 decembrie este duminică.

Ionut

API pe Facebook

Și Colonești-Albota, tot mâine, la pachet cu Craiova-Balș.

Mâine, 28 noiembrie, se va deschide circulația pe aproximativ 19 din totalul celor 31,81 kilometri ai Tronsonului 4 al DEx12 între nodurile Colonești și Podu Broșteni (DN65A), inclusiv pe drumul de legătură spre Albota, DN65.

La fel ca pe Tronsonul 1 pe care tocmai l-am anunțat, situația este fluidă, nu știm cu exactitate când va fi inaugurarea, dar nu mai devreme de ora 14:00 și este posibil să ne apuce seara. Probabil muncitorii vor face o noapte albă. Se va lucra până în ultimul moment. Stați pe forumul nostru unde vă vom aduce noutăți de pe ambele proiecte care vor fi date în trafic.

Această deschidere parțială a lotului este în termen. Contractul a fost semnat cu UMB în 17.08.2021 însă a primit ordin de începere târziu, abia în 15.11.2021. Prevede 12 luni proiectare și alte 24 de execuție, deci termen inițial de finalizare noiembrie 2024.

Însă așa cum v-am anunțat încă din vară, în ciuda promisiunilor ministrului Grindeanu și a oficialilor CNAIR/DRDP, ultima secțiune rămasă din DEx12 Craiova-Pitești dintre Albota/Podu Broșteni și Autostrada A1 nu mai prinde 2024 și va fi inaugurată în primăvara lui 2025. Sperăm în aprilie, cel mai târziu mai, în funcție de vreme și de prioritățile celor de la UMB și cele negociate cu autoritățile.

Felicitările noastre muncitorilor de la UMB care au tras foarte tare în 2024, reușind să stabilească un nou record: 60,74 kilometri de autostradă și drum expres dați în trafic de un singur constructor într-un an calendaristic.

Tragem linie. România adună 114,67 km inaugurați în 2024 și un total de 1189,77 kilometri de autostradă și drum expres veritabil aflați în exploatare la nivel național.

📷 Cadre aeriene Marius Pătrulescu, astăzi, 27 noiembrie, mulțumim!

Xmas

Cei care urmariti infrastructura de mai mult timp decat mine, a fost vreodata deschis un tronson mai putin pregatit pentru deschidere decat acesta? De ce atâta graba, e ceva deosebit in acest week-end? O:-) 

Manodragon

#10871
^poate doar lotul 1 Sebes-Turda care, daca nu ma insel, nici acum nu e 100% si unde au fost alunecari de teren si trambuline serioase ... care a fost inaugurat in Decembrie 2020 inainte de ... alegerile parlamentare

p_mrs

Pregatiri deschidere Tronson 4 | Coloneşti - Albota | DEx12 | 2024-11-27


Ionut

Au mai fost inaugurări pripite...

A1 Arad-Timișoara fără parapete o groază, cu asfalt rupt ulterior.

A7 Centura Bacău. Vedeți pe A7, am pus eu video. Fără parapete o groază, fără toate rosturile la poduri fără multe chestii.

Ambele exemple fix în buza alegerilor.

Cel mai mult urăsc că mizeriile astea pătează efortul muncitorilor care e foarte mare și personal îmi fură bucuria inaugurării.....

voicul

^Mai putin pregatit pentru ce? Si care lot? Si ce asa putin pregatit? (mie mi se pare ca pentru circulatie e ok)

Oricum nu deschiderea e importanta ci discutia:
Daca facem de ce facem? Daca nu facem ... clar!
Daca deschidem ... pai cum si de ce deschidem. Daca nu deschidem ... clar!