Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

gruia88

Cand o sa fie gata centura de sud si DEX eu cred ca tot traficul de tranzit de mare tonaj care vine pe European dinspre Filiasi o sa il directioneze pe centuri spre directiile Calafat/Bechet si nu ii mailasa sa intre in oras pe ruta actuala.


esendy

#10576
si cum pe unde se va merge de pe dx filiasi spre centura sud? te uiti pe o harta???

la fel; daca vi de la pitesti spre centura sud vei trece prin Pielesti

Tony7Y

Nu e DEx spre Filiasi, e Autostrada, care se leaga de DEx12.
Din DEx12, poate chiar in acelasi loc din care pleaca si A spre Filiasi, o sa se faca un drum de legatura, descarcarea din DEx12 de care vorbea Olguta ieri, care o sa se lege cel mai probabil de giratoriul de unde porneste centura de sud.

Cand centura de sud si drumul de legatura dintre centura de sud si DEx12 o sa fie finalizate, tirurile care vin dinspre Calafat si Bechet ar trebui sa urmeze: Centura de Sud -> Drum de legatura spre DEX12 -> Autostrada spre Filiasi, si sa nu mai fie lasate sa intre in oras pe Str. Raului -> Str. Brestei.

gruia88

@Tony7Y  Multumesc , exact la cum ai descris tu ma referea .

Pun mai jos si o bucata de harta cu o mica carioca mov , acea este legatura de Vest la care se refera Olguta .

Da varianta sa lege de la Podari de E79 e mai scurta , dar probabil nu o sa se mai faca cu toate ca in PUZ Craiovei este prevazuta o centura si in Cartierul Brestii nu au dat ceva Autorizatii de Constructie datorita acestui traseu .





Powered by API/PUM imgur uploader


gruia88

Un articol interesant de ce inseamna si costurile adiacente ale unui santier :

",,Autostrada Ford": UMB consumă 80.000 litri de combustibil/zi pe tronsonul 4
Antreprenorul UMB dispune pe șantierul tronsonului 4 al Drumului Expres Craiova - Piteşti (DEx12) de 789 de persoane și de 254 utilaje, utilaje care, conform unei discuții cu reprezentantul constructorului, consumă 80.000 litri/combustibil pe zi, anunță secretarul de stat în Transporturi Irinel Ionel Scrioşteanu. "

Potrivit lui, pe șantierul 𝗧𝗿𝗼𝗻𝘀𝗼𝗻𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟰 al 𝗗𝗿𝘂𝗺𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗘𝘅𝗽𝗿𝗲𝘀 𝗖𝗿𝗮𝗶𝗼𝘃𝗮-𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶 DX12, construit de UMB, stadiul este următorul:

✅️ 𝗮 𝗶𝗻𝗰𝗲𝗽𝘂𝘁 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗶𝘇𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗺𝗮𝗿𝗰𝗮𝗷𝗲𝗹𝗼𝗿 𝗿𝘂𝘁𝗶𝗲𝗿𝗲 𝗹𝗮 𝗷𝗼𝗻𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻𝗲𝗮 𝗰𝘂 𝗧𝗿𝗼𝗻𝘀𝗼𝗻𝘂𝗹 𝟯 (𝘁𝗿𝗼𝗻𝘀𝗼𝗻 𝗳𝗶𝗻𝗮𝗹𝗶𝘇𝗮𝘁 𝘀𝗶 𝗱𝗮𝘁 𝗶𝗻 𝘁𝗿𝗮𝗳𝗶𝗰);

✅️ continuă lucrările de așternere a asfaltului, stratul de bază AB31.5 și stratul de legătură BAD 22.4;

✅️ continuă lucrările de umpluturi din pământ pe traseul drumului expres de la km 117 până la km 121;

✅️ continuă realizarea stratului de formă și fundației de balast pe traseul drumului expres de la km 117 până la km 121;

✅️ continuă lucrările la suprastructura drumului, la realizarea stratului de balast stabilizat cu ciment;

✅️ continuă lucrările hidrotehnice, de realizare a drenajului longitudinal și drenajului median, casiuri, rigole;

✅️ continuă lucrările de realizare a branșamentelor electrice aferente atât structurilor, cât și drumului de legătură;

✅️ se execută lucrări de montare a parapetului metalic;

✅️ au fost finalizate lucrările de relocare a rețelelor de gaze, de produse petrolier și de telecomunicații și sunt în curs de realizare lucrările de relocale a rețelelor de înaltă tensiune, medie și joasa;

✅️ continuă lucrările ITS;

✅️ la structurile de pe drumul expres se lucrează la sferturi de con, guri de scurgere și rosturi de dilatație, iar pe o parte dintre acestea se află în curs de așternere straturile BA8 și BAP16, dar și a mixturii asfaltice MAS 16;

✅️ se lucrează și la realizarea plăcilor de racordare și a hidroizolației aferente plăcilor de suprabetonare;

✅️ pentru drumul de legătură (km 0+000 – km 6+872) sunt în curs de finalizare lucrările de umpluturi din pământ, de realizare a stratului de formă, a fundației de balast și a stratului de balast stabilizat cu ciment. De asemenea, continuă așternerea straturilor de mixtură asfaltică AB 31,5 și BAD 22,4;

✅️ la nodul rutier Podul Broșteni au fost finalizate lucrările de umpluturi din pământ, de realizare a stratului de formă, a fundației de balast și a stratului de balast stabilizat cu ciment și sunt în curs de finalizare lucrările de așternere a mixturii asfaltice AB 31,5 și BAD 22,4 (progres 95.00%) și se continuă ulterior cu stratul de MAS 16;

✅️ la nodul rutier Cătanele se execută lucrări de umpluturi din pământ și de realizare a stratului de formă.

,,Având în vedere angajamentul antreprenorului de a finaliza cât mai rapid acest tronson, fiind posibil chiar la sfârșitul anului să avem în trafic parțial acest tronson la conexiunea cu A1, depunem toate eforturile să îl sprijinim în acest sens

https://www.economica.net/umb-dex12_781058.html

gruia88

Pai pe el o sa inceapa dupa intersectia cu Centura Sud dar probabil o sa devieze pana in nodul rutiere care leaga Dex12 de A6 , mai in sus deja intra in zona de case plus ca sa se intersecteze cu Dex12 o sa treaca in sat .





Powered by API/PUM imgur uploader

Tony7Y

Cam asta o sa fie traseul.
Am mai postat acum cateva luni un raspuns de la DRDP:
Quote"
Urmare a solicitarii transmise de dvs in data de 16.07.2024, via e-mail, cu privire la solicitarea de informatii referitoare la stadiul contractului pentru Drum de legatura pentru sporirea capacitatii de trafic intre DN6(zona uzinei Ford) SI Drumul expres Craiova -Pitesti(Tronsonul I), va comunicam urmatoarele :

-La acest obiectiv a fost avizata , in Consiliul Tehnico-Economic CNAIR SA , faza Studiu de Fezabilitate -Analiza Multicriteriala de traseu etapa 1, unde s-au avizat 2 variante de traseu.Varianta finala de traseu se va studia si aviza in etapa urmatoare , faza Studiu de fezabilitate -Analiza multicriteriala de traseu etapa 2.

-In data de 18.07.2024 a fost avizata in CTE DRDP, Analiza multicriteriala de traseu etapa 2, unde a fost avizata varianta finala de traseu pentru care se va intocmi studiul de fezabilitate, dupa avizarea in CTE CNAIR a fazei Analiza multicriteriala de traseu etapa 2.

-traseul avizat are o lungime totala de 13 km si porneste din DN6, zona km 220+350 si are 2 benzi pe sens.Traseul se suprapune cu DN6 si merge spre S-V  pana la intersectia cu DN65F (Centura de Sud), cu care se suprapune pana la intersectia cu DN 65.Traseul se continua apoi spre N-E, pe drumul comunal DC87, de unde se va desprinde prin intermediul unei intersectii de tip sens giratoriu ,amenajata la km 11+050.
"

Din raspunsul lor as intelege ca se intentioneaza inclusiv dublarea DN6 si a centurii de sud, dar totusi cred ca doar drumul de legatura o sa fie defapt la 2 benzi pe sens.

EugenRo

De la Ghercesti logic era sa se continue spre SE cu A6 spre Bucuresti, cum inca sper.
Centura de sud Craiova se poate opri apoi direct in A6 (la nord de DN65).  O:-)

Xrailer

#10583
QuoteDar și proiecte pe care am stabilit să le demarăm în perioada următoare:
🛣 Autostrada Alexandria - Craiova
🛣 Drum Expres Craiova - Calafat
🛣 Drumul Expres Găneasa - Râmnicu Vâlcea - Tigveni

Comunicat FB Irinel Ionel Scriosteanu

Deci poate se v-a modifica nodul rutier din Dex12 al autostrazii Craiova-Filiasi si poate fac un nod ca la A1-A0.


Ramsil


gruia88

La nodul de la drumul de legătură de la Albota erau aduse bordurile și pavelele pentru giratoriu și deja conturaseră un semi-inel din borduri.

dany


gruia88

Am uitat sa mai postez ceva , am remarcat ca gardurile de protectie impotriva animalelor au 2-3 zone in care sunt doborate sau rupte, in general langa terenurile agricole , presupun ca atunci cand intorc tractoarele cu utilajele dupa ele le-au agatat .

Plus ca aseara cand ma intorceam era o masina in plin incendiu pe DeX undeva intre 2 noduri rutiere si ma gandeam ca foarte greu cu sositul pompierilor pana ajung la cel mai apropriat sens , sunt curios daca ei pot sa intre pe contrasens si daca e ok asa sa ajunga mai repede.

danutzu_1069

Pot sa intre pe contrasens si sa circule, daca au semnalele luminoase si acustice in functiune (si merg la o misiune)

Masina de pompieri este mare, inalta, nu ai cum sa nu o vexi de la departare, chiar daca este curba.