Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 12 Guests are viewing this topic.


carutasul

încă se joacă dar au mai progresat cu armarea, care e cea mai migăloasă...
Mai vedem luna viitoare, oricum e bine.

TibiV

Cum i-am postat lui @p_mrs pe contul de YouTube: daca mai aveau 100-150 de fierari betonisti, terminau anul asta. Dar nu au...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionescu Marius

Avem mari speranțe sa circulam pe acest tronson la sfârșit de an ! :D . Ar mai fi nevoie de fierari -betoniști , dar la limită, vor termina structurile anul acesta !

TibiV

Anul asta: structuri gata - poate, circulatie - nici gand ....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Striker

OZALTIN se mișcă mult mai bine decât conaționalii lor de pe alte șantiere, dar din păcate le lipsește acel zvâc necesar, mai ales la structuri, pentru a mă face să fiu sigur că nu-i prinde primăvara cu treaba neterminată.

gruia88

Nu știu unde vedeți nevoia de atâți fierari betoniști dar majoritatea structurilor  sunt deja legate în fier urmează doar să betoneze platformele , da urmează hidroizolație , asfalt .

Mai au 3 luni de muncă până la sfârșitul anului , au pus deja o grămadă de parapeți .

Eu încă cred ca o să deschidă anul acesta.

highway101

Am parcurs recent cele două loturi deschise circulației și pot spune că am rămas foarte dezamăgit de calitatea caii de rular. Deja s au format niste trambuline periculoase. Daca la un an doi de la deschidere arata asa, nici nu vreau să mă gândesc cum va arăta în 10 ani. Reparatii am văzut că s au făcut, dar problemele cred că sunt de la fundație.
Aceeași problema am observat o și pe A0N2, pe sensul de mers A3-DN1. Ce se întâmplă în ultima vreme cu calitatea lucrărilor la UMB? Sper că A7 sa nu fie la fel.

RebelOtter

^

Tasările alea sunt normale iar garanția oferită de UMB este de 10 ani.
În 99% din cazuri cele mai multe probleme apar fix în acei primi 10 ani de la darea în exploatare.

După construirea unui drum nou, solul de sub fundație continuă să se așeze. În mod special, dacă solul nu a fost compactat corespunzător sau stratul de bază nu a fost realizat corect, acest proces poate dura câțiva ani. Aceste tasări pot cauza denivelări, fisuri sau trambuline la rampele podurilor, unde structura este fixată într-un punct, iar solul din jur continuă să se așeze.

DanStanciu

Pe lotul 1 constructorul pare ca doreste sa deschida anul asta, lupta pe toate fronturile, interesant de vazut daca reuseste. Placut impresionat de desfasurarea de forte.

Skynick

Misto asta cu garantia de 10 ani dar asta la noi inseamna plombari selective, adica confortul rularii are de suferit chiar daca constructorul spune ca a reparat toate problemele. Practic e o intretinere, care de multe ori e si deficitara, nu este aducerea caii de rulare la parametrii din proiect.

horatiu.cosma

#10436
^^^
Nu, nu sunt normale acele tasări, cel puțin o bună parte din ele. Sa presupunem că închidem ochii la cele de la capătul podurilor, însă sunt câteva complet inexplicabile în plin câmp, unde e doar terasament mic, acolo e clar eroare în execuție. In plus, un constructor care se respectă, face treabă bună de la început și la limita podurilor cu terasamentul, că nu e știință spațială să iasă umplutura din spatele culeilor. Există nenumărate exemple de "așa da" la noi, inclusiv la UMB, vezi Lugoj - Deva 4, Gilău - Nadaselu, Sebes - Turda 2 arată bine la poduri cu o excepție la Teiuș, pe Deva - Sebeș iar se simte bine asfaltul și după 10 ani, fără înlocuiri majore, la fel Iernut - Chețani. Deci se poate, doar să fie puțină atenție la execuție și un inginer care să urmărească să se respecte tehnologiile și normativele.

archaeus

Pai cand postam pozele de la Jitaru cu balast ud si namol compactat, "lasa domne ca e bine ca fac". Uite ca nu e bine ca fac asa :)

oneLess

#10438
Da, adevărul este că după armare și suprabetonare, nici nu mai e mare lucru de făcut.

Doar se montează pe laterale lisele parapete, se toarnă bordurile, se cofrează, armează și toarnă capetele de pod și plăcile de racordare după ce ai ridicat și rampele, compactezi zona sus ca să torni pe laterale și sferturile de con, ceva rigole pe lângă și sub structură, modelare cu umpluturi și alte săpături pentru lucrări pe dedesupt și în proximitate, ceva betonări în zonă, cu respectatarea condiționărilor de la mediu, ape și CF, stâlpi pentru iluminat și altele cu ceva cabluri îngropate, asta după finalizarea relocării altor utilități, completând teraformarea zonei conform proiectării aprobate și agreate de toate părțile implicate.
Aparatele pentru rosturi de dilatație se montează după hidroizolație și cele 2 sau 3 straturi de asfalt și înainte de balustrade, parapete, panouri, gărdulețe, marcaje și semne de circulație pe orizontală și verticală.

Pistol cu apă !

Am văzut odată un video cu un contructor care le spunea simplu la toate astea , nasturi !
Și nu înțeleg de ce susținea că durează !

Rog completare dacă am uitat ceva ! Mulțumesc !

LE: O eventuala deviere făcută anterior nu încurcă decât după darea în circulație a structurii transversale completarea corpului principal al drumului.

gruia88

Pentru un amator ca mine pare complicat dar pentru un profesionist în construcții este activitatea de zi cu zi și cred ca având un management al resurselor bun și resursele necesare pot să termine în cele 3 luni calendaristice rămase .

O să vedem cat avansează în perioada următoare , acum doar îmi folosesc abilitățile de parelolog  :lol: .