Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 14 Guests are viewing this topic.

carutasul

o să depindă în mare măsură și de voința Celui de Sus care le-a dat deja două luni fără ploaie și probabil că nu le va mai îngădui prea mult că îi supără pe ceilalți credincioși și ploaia aia oricum trebuie și ea dată cândva :)  Cum pe zona până la A1 au de pus terasamente la greu, mai degrabă nu, dar dacă până în iarnă fac structurile tot e un mare plus că mie și așa nu prea îmi pasă de interesele lui Grindeanu :) . În schimb parcă sunt un pic mai optimist cu Ozaltin, am văzut că au armat o mare parte din structuri, cu betonarea o să meargă mai repede, că aia nu se poate face încet (cel mult rar, dar tot câte un segment întreg betonezi). Să vedem cât de harnici sunt la bibilelile ulterioare, structurile nu ar fi mari...

gruia88

Doamne ce seceta, cat nisip pamant este pe acest T4 ....  :o , poate ploua astazi si acolo si il curata .

Este grav ce se intampla cand am fost ultima data si se ara sau scarifica pe langa drumuri era efectiv furtuna de praf , se obptura vizibilitatea foarte mult .

Cred ca pe viitor ar trebuii gandite niste perdele forestiere pentru toate drumurile de mare viteza in special cele aflate la campie .

In rest sper sa vina din resursele de la TM si sa puna un umar sa fie gata pana la Albota.

TibiV

Filmare perfectă. Iar postarea API nu este doar realistă, ci de mult bun-simț. Aici nu este vorba de vechiul "meci" ultrașii pro-UMB vs. contra-UMB. Pur și simplu asta este situația din teren. Au progresat foarte mult, dar este clar ce anume este POSIBIL pentru 2024 (probabil 1 decembrie) și ce anume rămâne pentru 2025 (sper că în primavară, dar nici în vară nu este prea târziu....).  Felicitări API pentru filmare!
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

Cel mai probabil nimic in primavara, am explicat pe A0. Probabil in 2025 se va repeta schema din 2024, adica ian-martie nu o sa intample nimic (se retrag complet din santier). De o parte de oameni e nevoie pe A0. Iar restul vor sta acasa in Moldova si vor fi chemati la treaba pe A7 cand e vremea buna. Decat sa stea in cazari prin Oltenia cand e vremea rea, vor sta fiecare in casa lui, cu familia lui - iar grija asta pentru om se reflecta apoi invers, oamenii trag tare acum toamna, de ne miram cum de aceeasi echipa UMB face mai mult decat o echipa sa zicem la Aktor.

Lucrul la nodul A1/DEx12 si ce mai ramane de facut pe Albota-A1 se va relua probabil in aprilie si o sa fie gata vara-toamna 2025. Insa cu cat se apropie in 2024 mai mult de finalizare, cu atat va fi nevoie de mai putini oameni in 2025 - ceea ce ar fi util pentru alte proiecte, gen A0, A1 si A3.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dumbravaandrei

Anul trecut, in perioada ianuarie-martie, cu exceptia a 2-3 saptamani, vremea in Oltenia a fost impecabila pentru constructii.

TibiV

Ai trecut la meteorologie?!?!...

Acum 40 de ani, in perioada ianuarie-martie umblam cu cizme si sosoni! Si inghetam in ghete...

Predictiile meteo sunt inutile. Faptul ca anul asta "am ars la foc mare" in iulie si august, nu promite ca iarna urmatoare va fi la fel de blanda ca cea de anul trecut...

Pur si simplu NU PUTEM STI. Nici meteoroligii UE nu dau mai mult de 3-4 saptamani (aproximativ)... Si tu vrei predictii pe 6 (sase) luni?!?!....  :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GIV

scuze de off @TibiV nu a spus ca sigur asa o sa fie vremea la iarna. clima mai blanda de la an la an.. mai putina zapada, episoade mai scurte de ger, aceste aspecte se pot observa cu usurinta.
cel mai important este faptul ca ne apropiem de finalizarea a unui nou proiect pe care il asteptam de foarte mult

mike_us

@vancouver, fără să fiu constructor, intuiesc că anul viitor UMB nu o să mai aibă nevoie de foarte mulți oameni ca să termine ce mai rămâne din acei 12/14 kilometri până la A1.
Deci, majoritatea forțelor vor putea fi concentrate tot pe A7.

dumbravaandrei

#10403
L.E

 imi aduc aminte ca umb a mai turnat betoane si a mai lucrat la autostrazi pe inghet si zapada.

TibiV

Hai, mai, nu incerca sa ma duci pe "alei neumblate".

Pur si simplu incercam sa spun ca nu avem habar cum va fi iarna asta.
Poate fi la -5C, poate fi la -20C....
Ca la Kelvin nici nu vreau sa ma gandesc! Facturile de gaze "ma doare"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Cu parere de rau pentru @Ionut , prognoza METEO depaseste orice am dori/NU am dori pe forum!...

Uite aici: https://www.meteoromania.ro/
(Se schimba de la ora la ora)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

oneLess

#10406
A calibrat @RobertH pe harta API
DEx Craiova-Târgu Jiu/A6 Craiova-Filiași Lot 1.

Mulțumiiim @RobertH !

În ultima filmare API a Tronsonului 1 DEx12, cam pe la minutul 8:00 este zona unde o să fie nodul DEx12 T1 cu A6 Craiova-Filiași L1
E coală zona acolo pe ambele părți ale DEx12 !


gruia88

E bine sa fie coala ca eu presupun ca acel faimos drum de legatura "Ford" ar trebuii sa se lege tot in acel nod ca sa aiba masinile drum fie Timisoara fie Bucuresti , sau il leaga mai spre Bucuresti ca sa nu complice nodul ?

Sa vedem cand e gata proiectarea si solutia  :D .


oneLess

Și o continuare A6 spre Alexandria ar trebui legată acolo.
Bine, avem și exemplul centurilor DN65F care are care continuă prin 2 Km de DN65 !

EugenRo

Tot nu inteleg de ce nodul catre Filiasi arata asa, cu dubla supratraversare!? Nu e ca si cum n-ar fi loc..
Nu era mai simpla varianta A2xA4 fata de supracocotarea benzilor?  :o