News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

La nodul cu A1 e pilă in mijlocul A1, deci acolo trebuie niste benzi extra pentru deviere, cam cum a făcut Aktor la A0 cu A1. Miza pentru politicieni e până la început de decembrie, adică încă 3 luni. Greu spre imposibil să fie Albota până atunci, în condițiile în care nu e un metru de parapete, iar la drumurile de legătură e de lucru serios la structuri, umpluturi, asfalt și restul mărunțișurilor de final.

bogdan4ice

Miza nu e neaparat sa deschida circulatia ci sa arate o sectiune aproape gata pana la alegeri. Dupa ce s-a votat putin mai conteaza, pentru politic, daca se va deschide in 2-3 sau 6 luni circulatia ca zarurile au fost aruncate, 4 ani de liniste si pace...

HadrianCH

Pana la nodul rutier cu drumul de legatura spre Albota o sa fie gata 100%. Toate structurile sunt gata, multe au si asfalt pe ele. La umpluturi cred ca or sa fie gata in max o luna.
Intradevar semnul de intrebare e la drumul de legatura unde mai au mult de lucru. Vedeti ultima filmare a lui Raducu de acum doua saptamani:


Oricum parca am un deja vu cu discutiile de anul trecut de la Jitaru  :). Eu personal cred ca daca vremea tine cu ei o sa reuseasca sa deschida pana la Albota. E clar ca isi doresc asta dar trebuie sa se alinieze putin si astrele.


cosss

Am spus ca se lucrează, nu ca va fi gata anul acesta.
Fiecare înțelege cât poate sau cât vrea.

Radu_A

^^

Parca s-a mai innegrit. Comparatie intre 22.08 si 04.09


Xrailer


gruia88

Au adus utilajele să asfalteze pasajul peste DN65 pe T1.

(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

voicul

Eu m-as mira sa dea drumul la A1 - DX12 doar pe bretele scurte.
In nici un caz 2024 si cam greu si pentru Paste 2025.
Ideea e ca si-ar ingreuna munca si cu alegerile trecute si posibil cu un buget redus prin 2025 nu vad de ce si-ar complica viata.

Ar fi foarte util, dar nu prea cred. Mai vedem.

oneLess

#10358
T4

Din ce am văzut eu din filmările din ultima lună (Marius, Răducu, API, DRDP Craiova)

Sunt 38 de structuri (pasaje/viaducte/poduri/opere de artă ...)

- 19 pe primul lot, Colonești - Nod Albota/Podu Broșteni, inclusiv pasajul din nod
19 (toate) sunt suprabetonate, din care
7 asfaltate
9 cu hidroizolație sau chiar asfaltate pe un sens
3 doar suprabetonate

- 4 pe drumul de legătură spre nord/DN65/giratoriu Albota
2 de o deschidere, sunt suprabetonate
2 de 3 deschideri, erau echipe care armau la lucru

- 2 pe drumul de legătură spre sud/DN65A/giratoriu Podu Broșteni
1 de 3 deschideri, avea predale pe ea
1 de 1 deschidere, doar în filmarea veche API dezvolta la cele 2 culee

- 13 pe lotul 2 de la nod Albota/Podu Broșteni la A1, din care
5 suprabetonate
5 în execuție, de la radiere în sus, una era chiar la cuzineți
1 la DJ659 nu a răsărit deloc
1 la DJ659A se vedeau doar capetele piloților la o culee
1 pasaj peste A1, se vede doar o culee dublă cu capete de piloți sparți

Concluzie 1
Au de ridicat grinzi peste 8 pasaje cu elevații neterminate/neîncepute
13 elevații au neîncepute/nevăzute (culee simplă 1x sau pereche de piloni cu riglă deasupra)

Concluzie 2
Au pe terasament fix 69 de grinzi
Calculul meu arată că au nevoie de 95 de grinzi, adică 26 de grinzi în plus
Neincluzând aici pasajul la A1 care cred că are grinzi metalice care iar nu se văd
Deci lipsesc 26 de grinzi de beton
Sper că le au undeva mai lângă șantier că eu nu le-am văzut ...

Concluzie 3
Bonus, am văzut și în 2 locuri piese răsfirate  pe terasament de lego-podețe, tot prin zona celor 2 DJ-uri

Concluzie 4
Calcule doar ...
Mamaia deschide ușa că venirăm ...

horatiu.cosma

A început să se înalțe fierul la culeile de la nodul cu A1.

gruia88

Da , am făcut o poză aseară cam nereușită .





Powered by API/PUM imgur uploader

Striker

Ce e de reținut, în această perioadă șantierele s-au mai animat și nu numai pe A7. Cât timp se lucrează, e de bine. Cu sau fără unele întârzieri, se va circula în curând, spre satisfacția șoferilor și șoferițelor  :)

gruia88

Am tot vazut trend-ula sta de cand urmaresc septembrie-noiembrie se trage tare , vine lumea dupa vacanta de vara , vremea nu mai este asa torida se baga material sa incheie anul bine nu stiu.

Speram ca trend-ul asta sa ne ajute si sa avem cat mai multe progrese!

dr4qul4

Fierul de la culeea A1 de pe stanga era ridicat inca de luni.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Ionut

S-au filmat ieri T1 Ozaltin și T4 UMB.

Spoilers:
- Ozaltin nu are putere suficientă la structuri, îmi mențin opinia că nu vor reuși în 2024.
- UMB total surprinzător nu are DELOC uzură și NICIUN PARAPET pe Colonești-Albota (nu știu de ce).
- UMB la Albota e un fel de Jitaru 2, 3... cât o fi, au de umplut mult (a venit toamna).
- nu vă zic de drumurile de legătură, trebuie și niște suspans, plătiți la Patreon :lol:
- iar pe Albota-A1 și-au mutat efectivele de pe Colonești-Albota dar nu au nicio șansă pentru 2024.

Pentru Patreon azi și/sau mâine.
Susțineți dacă vă arde curiozitatea. :)

Pentru toată lumea luni și marți.