News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Striker

DRDP Craiova: "Antreprenorul de pe Tronsonul 4 al DEx12, Craiova-Pitești, a ajuns la un stadiu fizic de 70%.
Asocierea SC SA&PE Construct SRL – SC Spedition UMB SRL – SC Thehnostrade SRL, are mobilizați pe acest șantier în acest moment 764 angajați și 221 utilaje.
În această perioadă se efectuează în principal lucrări la terasamente (excavații, umpluturi, îmbunătățiri teren, balast, taluzare,  pamant vegetal pe taluz, așternere și pregătire strat de balast, așternere strat de bază de asfalt) și la structuri (armare plăci suprabetonare, armare elevație, cofrare, betonare, hidroizolatie, decofrare, montare lise prefabricate ziduri întoarse etc.)
În paralel constructorul lucrează și la un drum care face legătura între DN 65, DeX12 și DN 65A și care va avea 6,7 km.
"

Să ne așteptăm la o minune?

archaeus

Filmarile nu mint, la ce minune te referi? Pana la Albota e fezabil dar pana la A1 ar trebui sa lucreze in 3 schimburi si tot ar fi infime sansele....

Ionut

Cred că mă chinui degeaba cu forumul ăsta, cu API...

kitsune

Patience you must have, my young Padawan
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

gruia88

Am trecut acum (7:30) forfota mare la nodul cu A1 se  lucra intens , multe camioane pe drum se duceau la lucru.

gicu

Ca să fac o glumă proastă (la fel ca CNAIR de altfel), au zis că se va circula până la Constanța pe autostradă, nu și înapoi. Asta înseamnă doar breteaua de intrare pe A1, fără nod complet.

catalinus66

Quote from: 26ld on September 04, 2024, 07:55:16 PMChiar se vad imbunatatiri pana la Albota, posibil sa fie gata pana in 15 decembrie. Insa pana la A1 mai e mult de munca, nu vad picior de foreza pe la nod. Si sa dea drumul doar pe un sens "ca sa nu minta"... nu e ca si cum nu au mintit deja ca se va circula pe autostrada pana la Constanta la sfarsitul lui 2024, Aktor va saluta.
Foreza a existat o perioada de timp in nordul autostrazii. Cu siguranta nu au adus-o doare pentru poze. Pilotii sunt forati.
In plus s-a tot spus ca se poate da in folosinta fara acest pasaj, exista intoarceri pe A1 la 1 km de intersectie si pe stanga si pe dreapta. Mult mai aproape decat intoarcerile pe DNCB in zona pasajului Otopeni.

Tony7Y

Se poate clar circula si de la Bucuresti la Craiova fara pasaj, cu intoarcere la Pitesti Sud. Ocolul e de cam 6 km.
Pana la Constanta pe A/DEx nu se va circula nici dus, nici intors, pentru ca nu avem gata A0, lotul Aktor. Lot pe care eu nu il vad gata nici macar in prima jumatatea a anului viitor, cu mobilizarea actuala.

Nici Albota - A1 nu are cum sa fie gata anul asta. Marea mobilizare e pe Colonesti - Albota.
Albota - A1 e mult in urma, iar cu structurile in faza in care sunt, nu au nicio sansa. T1 e mult mai avansat, si pana si acolo avem dubii ca o sa fie gata in decembrie.

Striker

@Ionut, nu te chinui degeaba, dar poate esti prea patimas si pui la suflet orice nimicuri. Efortul e colosal si de apreciat, nu e usor sa concentrezi intreaga evolutie a infrastructurii din Ro si nu numai. E normal sa apara pareri diferite, important e tonul discutiei.
Noi iti multumim pentru intreg efortul! :gj:

oc7avian

Nici 30 de secunde nu ia să dai skip prin ultima filmare. Nici măcar cel mai adevărat muzeu al caloriferului de fontă nu are șanse în 2024 pe Albota - A1. Doar 2024bis

Chiar nu înțeleg mirajul ăsta când e clar câte lipsesc...

cosss

Confirm faptul ca se lucrează puternic la nodul cu A1.
Se lucrează și la culeea de pe partea cu DEx.

dr4qul4

Anul asta, nu vaom circula nici macar pe un sens intre Albota si A1.
Daca aveti alta parere si sunteti atat de increzatori, puneti 300 de lei la bataie.
Poate la voi e primul santier urmarit, dar unii pe aici avem 10 ani+ in care ne-am vazut sperantele ingropate.

T4 complet (cu nod la A1) nu va fi deschis nici macar pana la Paste!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

horatiu.cosma

Dacă tot ce se scrie pe aici ar fi și asumat cu mici contribuții, API ar face avere  :lol: .

panzer

Bineinteles ca nu va fi gata. Mai sunt si altii cu 10+ yrs pe aici.
Nu ar fi mutat organizarea de santier la A1 daca era gata anul asta.

Dar nu poti sa nu remarci ca acum arata a santier UMB, nu a santier Aktor. Chiar si pe filmarea asta de rahat a CNAIR.

Si nu ne-a spus cineva ca planul este sa mute structuristii pe A0 la Cernica, din Noiembrie. Oare nu este asta motivul pentru care au avansat atat de mult la structuri fata de ultimele filmari? La Albota-A1 ma refer.

Dupa atatia ani mai observi si alte lucruri: groapa de imprumut este sus pe deal, nu se va inunda la ploile care vin. Deja trag tare pe tot tronsonul sa duca terasamentul deasupra cotei de inundatie. De ce oare?

My 2 cents:
- vor avea cam toata structurile gata pana in Noiembrie. Macar cu grizile sus. Apoi se muta. Exceptie va fi nodul cu A1.
- vor continua cu terasamentele si pe parcursul iernii. In functie de vreme chiar si cu asfaltarea. Nu poti sti cum se comporta gropile de imprumut pe alte santiere. Pe A0 sigur nu vor lucra la terasament iarna. Langa Cernica sigur pana freatica este foarte sus. Dupa Focsani pe A7 nu sunt la curent cu panza freatica.
- posibil sa deschida pana la Albota, la presiuna politicienilor. Macar scapam de improvizatia de la Colonesti si de sirul de BMW-uri rasturnate acolo.

gruia88

O poză de pe drumul de legătură zona Albota.

Utilaje în răsărit!

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader