Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

naivu

^^^Anul ăsta pe CraPi4 se pare că UMB va termina până la Albota, dacă le ia mai mult de un an să termine ce au început între Albota și A1 ar fi chiar jalnici! T4-2025 mi se pare un termen fezabil, chiar conservativ.

paullie

T4-2025 pentru ce? Oricât ar lalai la A1 mai mult de 1 Aug 2025 nu cred sa nu fie gata tot CraPi.

naivu

"Oricât ar lălăi ..." , fii mai prudent, un constructor poate lălăi fără limite  :lol:  . Chiar și UMB, adu-ți aminte cât le-a luat să finalizeze centura Bacău N după ce au dat în circulație zona de A7 a centurii Bacău.
Dar ai dreptate, un T3 2025 ar fi mai realist.

Tony7Y

Daca au contract pentru T4 2025, nu stim exact ce luna, sa nu ne aspteptam sa termine mai devreme de termen.
O sa se intinda cat pot de mult. Nu o sa miste mare lucru pana la final de 2024 pentru ca se concentreaza pe Colonesti - Albota, iar apoi depinde cand se intorc la munca. Anul asta s-au intors in luna mai. La cat au de tras pe A7, nu m-as mira sa faca la fel si anul viitor, si asa o ajungem sa vorbim de o deschidere completa pe final de 2025.

dumbravaandrei

Cel mai prost lucru ar fi ca dupa terminarea pana la Albota, sa nu traga tare peste iarna sa termine si sa plimbe resursele pe A3/A7/A1.

Bine, pare deja prost ca nici urma de foreza la structurile pentru nod. 
Eu nu mai inteleg nimic din amanarea lucrului la acele structuri. Utilitaile sunt relocate, nu stiu ce ii mai incurca (altceva decat incapacitatea de mobilizare). La nodul cu A1 e treaba de minim 6-7 luni, daca tragi tare, ca altfel e de lucru minim un an.

GIV

@dumbravaandrei ce presiune ar mai fi daca si t1 ar fi deschis si la anul nu mai e niciun rand de alegeri? :lol:  :lol:

JohannDB

     """"....  si la anul nu mai e niciun rand de alegeri? """" Eheiiiii, iată o "chestiuță" ...!!! Care dă de.....  :hm:  :hm:  :hm:  :hm:  :hm:  :hm: (gândit) 

dumbravaandrei

^^ tot timpul va fi presiunea unei majoritati parlamentare sau a unui acord mai largit pentru anumite decizii. Faptul ca la alegeri ai intrat poate chiar pe pozitii de guvernare (tabara majoritara), nu inseamna ca la un an de zile nu poti fi pe linie moarta sau de rezerva. Intreaba asta pe oricare din usr si pnl, de la consilier local la prim-ministru.

Asa ca motivatii vor fi, nu o sa ducem lipsa de asa ceva. Vin vremuri de strans cureaua in economie, negociatul de "guri de aer" va fi iar sport national si motiv de schimbat guverne. Parca n-am mai trait asta in 2009 sau 2016.

oneLess

Greetings from Sentinel ! De azi !



oneLess

#10314
Tot pe 29 august s-a plimbat și colegul @AndreiRD aka RD pe T1 și surprinde și cu niște imagini din 13 iulie pentru a compara evoluția la structuri !

DEx12 Craiova - Pitesti Tronson 1 - #dex12 29.08.2024


JohannDB

DEx 12..., L2 și L3; Joi 29.08.2024, pe sensul Balș - Colonești: am încercat să inventariez (ca să nu mă plictisesc pe drum) tasările/trambulinele pe acest sens.
    Și, după ce-am intrat la Balș în DEx 12, la km 20+300, iată că.....
    Km  26.... tasări, încă ușoare, trei bucăți,
    Km  39+800 după podurile de C.F și DN 64, tasări la ambele capete la primul pod,
    Km  59+100 început de tasare,
    Km  63+080 la pod început de tasare,
    Km  64+900 "reparație" proaspătă/asfalt nou,
    Km  67....."reparație" proaspătă/asfalt nou,
    Km  69-100 ieșire de pe pod, tasare,
    Km  72-100 înainte de "pasaj", tasare,
    Km  76-300 Pod peste "vale" tasare la ambele capete,
    Km  78-100 început de tasare,
    Km  82-200 pod, tasare la ambele capete......
  Un mic inventar, când n-ai ce face.....  :D  :D  O "noutate" ar fi că am găsit parcarea de la km 84 deschisă; acum sunt două.
  Apoi, din zona paralelă cu DN 65 la km 95 - 103 puteai vedea utilaje la lucru pe DEx.
  Și ca fapt divers, la virajul "obligatoriu la stânga" pentru a ieși din capătul DEx 12, km 88+300 spre DN 65 (Colonești), de curând, "unul" s-a dus oblu/drept/ață îninte prin "bidoane" și s-a înfipt în parapetul de beton pus perpendicular pentru închiderea începutului de L4, lăsând o grămadă de plasticăraie și ceva cioburi pe jos.......

GIV

@JohannDB numa buna lista de dat la cnair sa vedem daca stie de ele :lol:  bineinteles ca nu..

TibiV

Quote from: JohannDB on September 02, 2024, 10:20:22 AM... "unul" s-a dus oblu/drept/ață îninte prin "bidoane" și s-a înfipt în parapetul de beton ...

Este tara plina de "berbeci"...  :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

gruia88

Cred ca cel putin o data pe luna rateaza cineva iesirea , eu personal cand am iesit prima data m-a furat peisajul :) si a aparut virajul  :o  .

Sa speram ca sunt bine si se termina doar cu daune materiale.

dumbravaandrei

Legat de filmarea lui @AndreiRD si T1:
- Pare ca au o limitare de disponibiliate pentru echipele care trebuie sa lucreze la structuri. Sincer, nu stiu neaparat daca e o limitare sau calendarul lor intern prevad ca aceste echipe sa ajunga in teren dupa a doua jumatate a lui septembrie
- Imi place fantastic de mult ca acolo unde au limitari in anumite zone din santier, trag tare cu tot ce nu tine de acea limitare. A se observa ca mai la toate rampele sunt la un nivel avansat, daca nu chiar gata. La fel, cu umpluturile.
- In acelasi registru cu punctul anterior, deja incep sa pregateasca cat mai mult teren pentru "bibileala" (parapeti, iluminat, marcaje).

Daca pana la filmarea lui Andrei eram ezitant cu decembrie si speram macar la un martie 2025, acum chiar cred ca au sanse bune pentru 2024, cel tarziu ianuarie 2025. Chiar a tras bine Ozaltin in ultima luna.