Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 7 Guests are viewing this topic.

mike_us

@gruia88 Ai dreptate! Atât drumurile expres, cât și autostrăzile oferă două avantaje majore esențiale pentru siguranța rutieră:
  • Sensurile de mers separate: Aceasta este o caracteristică crucială care reduce riscul de coliziuni frontale. Separarea sensurilor de mers printr-un spațiu median sau prin bariere fizice te protejează de vehiculele care ar putea încerca să depășească pe contrasens.
  • Lipsa intersecțiilor cu alte drumuri: Faptul că nu trebuie să te oprești la intersecții sau să acorzi prioritate altor vehicule contribuie, de asemenea, la creșterea vitezei medii de deplasare și la reducerea timpului de călătorie.
Mergând constant chiar și cu 100-110 km/h, ajungi în 4-5 ore între majoritatea punctelor din România.




voicul

^Eu zic ca Dex nu e A - si nici nu argumentez. Sunt 2 lucruri diferite. Sau: punct.

Ca un Dex e mai bun ca un DN ... desigur, dar asta nu e argument ca Dex e A.


Tony7Y

DEx la fel ca A sunt drumuri de mare viteza si sunt foarte, foarte asemanatoare, cu exceptia benzilor putin mai inguste si acostament in loc de banda de urgenta. Care banda de urgenta e folosita absolut gresit in Romania oricum, si aici vedeti numarul mortilor in accidente cu masini oprite pe banda de urgenta.

Sunt in alte tari autostrazi care au aceleasi standarde ca DEx la noi. Nu cred ca se duce un roman acolo, vede ca intra pe A, dar el zice ca nu e A, ca stie el ca e DEx.

Daca la noi se dadea o lege in care sa mentioneze ca standardul asta e acceptat pentru autostrada, dar schimbam limita de la 130 la 120 atunci cand e folosit, nu cred ca ar fi avut prea multi ceva de zis, era autostrada si gata. Bulgarii au si ei drum express, pe care au pus semne de autostrada, dar care nu are nume nici de A, nici de DEx, doar a preluat numele vechiul drum national/european.

DEx12 cu tot cu problemele lui, e peste unele autostrazi din tara. E peste Bucuresti - Pitesti. Siguranta pe care o simt pe DEx12 e mult mai mare atat pe zi, dar mai ales pe timp de noapte, fata de Bucuresti - Pitesti, care incalca multe standarde si daca s-ar aplica legea, am avea restrictii de viteza pe toata lungimea.

voicul

#10293
Deci:
Are 4 roti.
Poti sa stai jos.
Poti sa cari lucruri cu tine.
Conducatorul nu depune efort pentru deplasare.

Deci si caruta e masina?!

Mult succes in viata.
Mai ales ca daca in V sunt A si in Ro sunt A ... deci ar trebui sa avem acelasi salariu, nu?
Hai ca ne-am imbogatit cu toti chiar fara sa vrem.

Ionut



Ionut

Vai cât de aproape sunt pentru 2024. Dar nu cred că vor reuși, nu par a avea suficientă forță la structuri.

Bravo, mult peste așteptările mele. Mult mult.

Ionut

#10297
Hai că m-am uitat încă o dată și am numărat. Avem 5 pasaje peste DX care au predale spre 100% și armare 0%. Plus 1 pod pe DX cu armare 70%, 1 pod pe DX cu armare 100% și 1 pod (cel spre capătul de la Balș)  pe DX cu predale 40% și armare 20%.

Plus evident niște locuri cu terasamente de făcut pe DX. Plus finisaje, taluzari, șanțuri etc. Și asfalt, mult de tot la parapete.

Nu îmi dă 2024. :)
Dar toate șansele pentru martie.

Excelent progres, bravo, au toate șansele să se achite de contract curat, fără extensii, fără giumbușlucuri.

oneLess

Important este că avem progres buuun și continuu pe ambele tronsoane.
S-o țină așa și vedem peste 3 luni jumate ce și cum !

carutasul

aparent supratraversările sunt toate de drumuri agricole și dacă "se va cere" decembrie s-ar putea face după deschidere așa că importante sunt structurile de pe traseul drumului expres. Nu agreez neapărat soluția ( că și agricultorii sunt oameni și acum iarna nu mai e așa de moartă pentru agricultură) dar până la urmă e rezonabilă, dacă se toarnă beton prin ianuarie-februarie pe supratraversări nu va fi nimeni afectat foarte mult... Oricum e de bine. Acum au terminat și pe DN6, poate mai au câțiva oameni în plus la structuri, că viaductul și podul Olt au fost ultimele :) Că va fi decembrie sau la primăvară (când putem să sperăm și la UMB) parcă nici nu mai contează prea mult...

Ionut

#10300
Nu sunt pe drumuri agricole cele 5 pasaje... uită-te pe hartă. Nu știu cât trafic au acele drumuri locale dar de acord, dacă se decide pot deschide fără acele pasaje. Și așa va fi greu dar na, se pot focaliza pe podurile de pe DX și alea rămân neterminate.

Dar na, când se decide, orice e posibil. În țăra asta ținem un drum 99.9% făcut muzeu aproape două luni (Bârlad), ca să nu mai zic de A10 si A1 LD3, cine își aduce aminte, și deschidem DX sau A blocând accesul oamenilor...

carutasul

da, oricum acum când revăd aș zice că grosul trebii nu e pe pasaje ci pe drumul propriu-zis. Am zis două săptămâni armarea, ori cinci pasaje cu aceeași echipă, termină în noiembrie, dacă lucrează în pipeline fac și betonarea și se poate circula...

Claudiu T.

Bun, deci tronsonul 1 la momentul asta,sa zicem ca il avem in circulatie undeva in martie 2025.

Tronsonul 4,desi nu avem o filmare recenta sa vedem progresul, ce putem zice de el? Conform contractului au termen sfarsitul anului 2025. Stiu ca lucrarile intre A1 si Albota sunt mai intarziate fata de restul tronsonului.

 Se incadreaza cu tot tronsonul 4 in termenul asta?




Powered by API/PUM imgur uploader
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

a.l.x

Ai filmare de la Răducu  23 August.

archaeus

Cam da cu minus la structuri pt anul asta...cu toate astea bravo lor, sunt o aurpriza placuta!