Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

voicul

E magia cuvintelor:
Sigur circulam, dar sigur asta nu e sigur ala de la scoala. Sigur asta de fapt, acum, e provocare!

Aici e ... "curat-murdar"

danutzu_1069

"...să circulăm la nivel de autostradă de la Craiova la Constanța."

FALS, poate drum de mare viteza, cum le place jurnaliștilor sa zică. De la Craiova la Pitesti nu este autostrada..
DeX nu-i A... cum Dacia nu-i Mercedes...

hefaistos

Acu, sa nu fim rai. Cine a circulat pe A1 pe vremea lui Ceașcă știe cum era autostrada pe atunci. Iar în Franța DX-urile au intersectii la nivel pe alocuri. E un drum sigur și rapid, DEx12. Doar ca... n-o sa fie gata. Nu în 2024. Și nici lotul Aktor. Asa ca sezonul de vara din 2025, poate...
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Gio

#10278
DeX e ca o autostrada un pic mai ingusta, atata vreme cat te incadrezi in limita de viteza de 120 km nu ai probleme. Ingustimea se simte (in cazu Dex12) mai ales pe banda 2 unde parapetii mediani sunt chiar la limita benzii, dand o senzatie de claustrofobie cand depasesti vreun tir care circula pe banda 1,deci nu strica sa fi fost amplasati juma de metru mai in stanga. Sunt ceva zone cu Jersey care sunt ceva mai retrasi si pe acolo e foarte ok. Una peste alta Dex este ca o autostrada de divizia B dar este totusi autostrada.
Oricum pe Pitesti-Craiova trebuia sa fi fost facuta A nu Dex, dar nu mai reiau discutia.

Xrailer

#10279
Eu stiam ca este diferenta de 0.25m pe banda mai ingusta decat pe autostrada adica 0.5 m pe sens nu doar banda de urgenta
Edit exact cum am spus.
QuoteDrum expres vs. Autostradă – care sunt diferențele, care sunt asemănările
Față de o autostradă, însă, există mai multe diferențe, printre care:

platforma mai mică – 21,5 metri la drum expres vs 26 metri la autostradă
benzile sunt mai înguste (3,5 m vs 3,75 m pe autostradă)
lipsesc benzile de urgență (2,5 m), înlocuite cu un acostament asfaltat de 1,5 metri lățime
tipul de parapet separator e diferit și spațiul median e mai mic (3 metri față de 4 metri la autostradă)
benzile de încadrare accelerare/decelerare diferă,
curbele și razele șoselei sunt diferite.

oneLess

^ Standardul ăsta a fost aplicat la DEx16, la Oradea.
Față de acolo, aici în caietul de sarcini au cerut 22 de metri, nu știu unde au pus cei 0.5m și au acostamentul complet asfaltat,
nu cu pietriș parțial ca la Oradea.
Alte modificări nu știu eu să existe.

voicul

@Gio sper ca faci vanzari.
Dex e A de divizia B - arata potential mare la vrajeala.
Pentru ca de aia avem 2 cuvinte Dex si A, pentru ca ambele sunt la fel  :lol:

Abia acasa poate client-ul se va trezi ca are un produs suspect in casa pe care nu stie de ce l-a cumparat si cu ce il ajuta pe el.

E cu intenie funny, nu cu repros spus.

oneLess

#10282
Alte poze de la The Romanian

Ionel Scrioșteanu : vizită de lucru pe șantierul Tronsonului 4 al Drumului Expres Craiova-Pitești DEx12



oneLess

#10283
E și asta o veste bună și pentru T1 și pentru olteni în general !

Euro24Info ne informează că

Este gata modernizarea tronsonului de 48 km din Olt al DN6 Alexandria – Craiova


Xander

^^^^ Acum 2 ani blestemati cozile din Bals si Slatina, azi discutati principii, ca DeX nu e chiar A si iarna nu-i ca vara, pardon Dacia nu-i Mercedes.
Se pare ca fericirea e doar temporara.

carutasul

^^ e și ăsta un anunț un pic în avans, chiar acum mă aflu pe "plaiurile căruțești" și întradevăr nu mai sunt lucrări pe carosabil însă se mai lucra în afara lui la trotuare, parapeți și diverse amenajări. Dar pentru noi ca participanți la trafic e gata.

gruia88

Cred ca cei care zic ca DeX nu e A , fie nu au mers pe acest drum fie nu au facut in trecut un Drum Craiova-Bucuresti fara Dex .

Am mai spus dupa ce am mers legata T2+T3 , cat de benefic este nu doar pentru fluidizare trafic dar si pentru siguranta , perioada de deplasare si relaxarea la volan .

Ajungi mult mai in siguranta si linistit la Bucuresti de la Craiova si cand o sa fie T1+T4 gata o sa mult mai bine.

Traficul actual de pe acest DeX este lejer, fluid si satisface nevoile actuale de trafic.

Legat de viteza eu cand ma urc pe el setez pilotul automat la 130 km/h si cand trec pe A1 setez la 140 km/h si pot sa zic ca ambele viteze sunt adaptate pentru ambele categorii de drum .

Ca final de prelegere , noi Oltenii suntem multumiti cu DeX-ul nostru si nu o sa renuntam la bucuria folosirii lui doar ca nu se numeste Autostrada si nu are indicatoarele cu verde , problema e sa nu te apuce nevoia pe el  :lol: ca inca nu sunt deschise spatiile de serviciu . :o

oneLess

La Km 55+300 sunt deschise parcările și toaletele pe ambele sensuri.

gruia88

Le stiu pe alea ca si la alea au stat 1 an sa le dea drumu , mai sunt celelalte la care tot se chinuie sa gaseasca paza si intretinere ... si mai e si chestiunea cu benzinarii ca nu am vazut planuri sa faca si ei macar o pereche pe tot traseul .

florin74

Au fost scoase la licitatie la sfaristul anului trecut, dar stiu ca la un moment dat CNAIR  a suspendat-o, nu mai stiu status-ul actua;

Spații pentru Servicii km 29+240 (stg./dr.) DEX Craiova – Pitești, Tronson 2, Lot 1;
Spatii pentru Servicii km 55+300 (stg./dr.) DEX Craiova – Pitești, Tronson 2, Lot 2.