Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 16 Guests are viewing this topic.

Tony7Y

Mai au 4 luni, ramane de vazut. Sa nu uitam ca s-au intors pe T4 foarte tarziu anul asta (parca in mai?). Deci progresul pe 3-4 luni pe Colonesti - Albota a fost destul de bun.

Cu Albota - A1 eu nu sunt asa optimist. Daca in continuare nu misca mare lucru pana in decembrie, la anul o sa aibe destul de lucru acolo. Daca cumva revin iar la munca in mai, o sa speram la o deschidere tot pana la final de an. Realistic eu zic ca se duc pana in vara, iunie-iulie, cand au si termenul contractual.

Ionut

@raulbogdan23

Am calculat eu, Colonești-Albota are 19 km. Într-adevăr sunt în urmă față de anul trecut însă e o singură diferență: Jitaru, punctul care a prelungit inaugurarea.

Vor deschide prin decembrie (fix la alegeri) Colonești-Albota. Restul până la A1 (cu structuri neîncepute, multe foarte în urmă, terasamente tone, mobilizare foarte slabă) este doar pentru cei care visează unicorni verzi pe pereți.

carutasul

Și în final dacă nu termină tu vei fi de vină :)
Am avut și eu un șef care făcea tot felul de planuri din care unele cam necalculate; atunci când ajungea la eșecul previzibil îmi zicea "tu ești de vină!" deși eu nu avusesem nici o implicare în afară de faptul că îi spusesem din timp ce o să se întâmple. Noroc (norocul lui, că asta îi mai salva spatele) că în sinea lui știa care e adevărul...
Însă probabil cea mai bună cale e să lăsăm lucrurile cum sunt și să trecem mai departe, dacă se poate să nu mai aducem vorba deloc. Trăim în cea mai bună lume posibilă, inclusiv din punct de vedere al infrastructurii, nu e bine să-l mâniem pe Dumnezeu că se poate mult mai rău :) 

Ionut

Quote from: carutasul on August 26, 2024, 11:35:24 AMȘi în final dacă nu termină tu vei fi de vină :)

1000%!

Eu le-am dezumflat roțile la basculante.

carutasul

din ciclul "ar putea fi mult mai rău" eu văd lucrurile așa:
UMB și-a arătat de fiecare dată forța în ceea ce privește structurile. Compar ce se întâmplă pe A0 la UMB cu ce e la Aktor, o să termine podul peste CF înaintea grecilor :). Mă aștept ca pe porțiunea până la A1 să avanseze semnificativ cu structurile anul ăsta așa încât la anul să fie necesar doar un "iureș" la terasamente. Iureș care va fi (la anul) sau nu va fi în funcție de posibilități și priorități. În funcție de asta ar putea termina mai în primăvară ceea ce până la urmă nu e deloc rău. Mai depinde și de vreme, că în ciuda aparențelor nu e o regulă să fie iernile la fel, mai poate să mai și ningă și atunci vrând-nevrând toate lucrările la terasamente pot să ajungă într-o întârziere cronică ( cred că Umbrărescu aprinde lumânări să mai țină încălzirea măcar vreo doi ani :) ) și atunci să avem emoții inclusiv cu PNRR, unde acum zic eu că nu prea avem ( în afară de A1 unde nici acolo nu avem emoții că nu prea sunt șanse să ne încadrăm :) ) Până la urmă, cum ziceam, putea fi și mai rău, măcar cu UMB suntem într-un derapaj cât de cât controlat...

Ramsil

#10265
Pana la legatura cu Albota 100% vor da in folosinta pana la finalul anului.
De la Podul Brosteni pana la A1  la final de an cred ca vor ajunge la un 75- 80% grad de executie.
Mai sunt 4 luni calendaristice si doar 3 luni de munca scazand perioadele in care au cate o saptamana libera.
Eu atat pot sa cred ca vor putea da in folosinta. Decat acei 19 km pana la Albota.


hefaistos

Acum o sa fiu eu gica-contra și o sa spun ca deschiderea Colonesti Albota este posibila, ba chiar probabila dar nicidecum garantata pana la sfârșitul lui noiembrie, când sunt alegeri. Prioritatea UMB va rămâne deschiderea pe A7, între Buzău și Focsani, aici aloca resurse după cum pica. Apropo, aici cine așterne asfaltul?
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Ionut

Păi nu termină 19 km Colonești-Albota de alegeri dar termină 80 km pe Buzău-Focșani de alegeri? Nu prea are logică. Dacă ne uităm în teren...

hefaistos

Are logica. Sunt aceleași resurse, nu pot fi în doua locuri în același timp. Ce-i drept la Buzău Focsani întârzierile sunt la structuri, pa când aici structurile stau mai bine. La asfaltari ar putea fi competiție, de-aia am întrebat cine asfaltează aici, UMB sau un subcontractor.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Ionut

UMB asfaltează peste tot.

Doar nu lasă Umbrărescu profitul de la asfalt la alții. A se vedea A3, acolo poate pune asfalt cu subcontractori. Dar nu. A3 stă după A7 si DX12. Idem, DX6.

hefaistos

Aici e mica me dilema(și nu am răspuns la ea). Are UNB capacitatea sa lucreze aici (asfalt, parapeti, marcaje, semnalizare rutiera etc) in paralel cu Buzău Focsanisi sa le termine pe amândouă în următoarele 3 luni calendaristice? Dacă nu, atunci evident va prioritiza A7. Sau poate ca nu, va amână lotul 3 de pe Buzău Focșani pentru a da ceva cu iz electoral și la olteni.
Ce vreau sa sun e ca 90-95% sunt șanse sa se deschidă pana la Albota. Dar nu 100%.
Despre restul nu putem face estimări, ca pana la urma e chestie de voința mu de putinta.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Xrailer

Quote𝗣𝗿𝗼𝘃𝗼𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗱𝗶𝗳𝗶𝗰𝗶𝗹𝗮
Am fost pe șantierul 𝗧𝗿𝗼𝗻𝘀𝗼𝗻𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟰 al 𝗗𝗿𝘂𝗺𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗘𝘅𝗽𝗿𝗲𝘀 𝗖𝗿𝗮𝗶𝗼𝘃𝗮-𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶 #DX12, pentru a verifica progresul lucrărilor pe întregul traseu al drumului expres, dar și pentru a susține și sprijini antreprenorul, pentru că în continuare, ne menținem, împreuna cu el, intenția de a da în trafic acest lot înainte de termen, și anume la sfârșitul acestui an.
Se lucrează atât la drum, cât și la structuri, iar stadiul este următorul:
✅️ continuă așternerea asfaltului, a stratului de bază AB31.5 și stratului de legătură BAD22.4;
✅️ se continuă lucrările de umpluturi din pământ pe corpul drumului între km 117 și km 121;
✅️ continuă lucrările de realizare a stratului de balast stabilizat cu ciment;
✅️ continuă execuția drenajului longitudinal și șanțului trapezoidal;
✅️ continuă lucrările de execuție a rigolei mediane și de betonare a rigolei de acostament;
✅️ se execută lucrările de protecție a taluzului cu geocelule și de ranforsare a rambleelor înalte cu geogrile;
✅️ continuă execuția branșamentelor electrice aferente structurilor și drumului de legătură;
✅️ s-au finalizat lucrările de relocare a rețelelor de gaze și produse petroliere și se continuă relocarea rețelelor de  telecomunicații și a celor de înaltă tensiune, medie și joasă;
✅️ la structurile aferente drumului expres se lucrează la plăcile de suprabetonare, plăcile de racordare, hidroizolație plăci, montări de grinzi și predale;
✅️ pe o parte dintre structuri, s-au așternut straturile de BA8 si BAP16;
✅️ la drumul de legătura (km 0+000 – km 6+872) sunt în curs de finalizare lucrările de umpluturi din pământ și de realizare a stratului de formă, se continuă realizarea fundației de balast și se așternere stratul de balast stabilizat cu ciment;
✅️ se execută lucrări și la podurile aferente pe acest tronson, de la forare, armare și betonare piloți, montare grinzi până la betonarea plăcii de suprabetonare și aplicare hidroizolație;
✅️ la ndoul rutier de la Podul Broșteni (km 108+480) sunt în curs de finalizare lucrările de umpluturi din pământ, de realizare a stratului de formă și a fundației de balast și se continuă cu așternerea stratului de balast stabilizat cu ciment;
✅️ la nodul rutier de la Cătanele (km 121+185) se execută lucrări de umpluturi din pământ, de realizare a stratului de formă.
Pe întregul amplasament al lucrărilor, antreprenorul avea 789 muncitori mobilizați și 221 utilaje.
Așa cum spuneam zilele trecute, doar câteva luni ne mai despart să circulăm la nivel de autostradă de la Craiova la Constanța.
📍 Traseul Tronsonului 4 este cuprins între Colonești și Pitești, si are 31,82 km.
ℹ️ Drumul Expres Craiova-Pitești este împărțit în 4 tronsoane. Va avea o lungime de peste 121 km și câte 2 benzi pe fiecare sens. În total, vor fi realizate 10 intersecții rutiere și 75 de poduri și pasaje
Sursa Irinel Ionel Scriosteanu 

oneLess

Poate fi întrebat de cineva care cont feisbuciuc sau unde a scris, câte foraje mai au de dat pe T4 ?

Xrailer

Eu nu imi dau seama cum poate sa zica ca pana la sf anului circulam de la Craiova-Constanta cand nici nu au turnat pilonii la nodul Dex12-A1  :o  :o

carutasul

O să avem o bretea de legătură între A1 și DX12 "un pic" mai lungă :)
Nu se prind oltenii că ei n-au văzut autostrăzi :)