Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

gruia88

Am revazut filmarea lui Marius , aproape toate structurile in afara de cele de langa nodul de la Brosteni sunt gata dpdv al betonului turnat.

Poate echipele de fierari-betonisti care au lucrat pana acolo s-au mutat mai departe.

Dar da pana pe 31 Decembrie este bine ca avem ce vedea, avem ce urmarii si astept cu interes urmatoarea filmare T4 ca sa ne facem o idee mai buna de cum stam.


dongiulliano

intersectarea drumului de legatura din DEx12 cu DN65 din zona localitatii Albota, cum se va face, prin giratoriu?
Nu de alta dar am trecut pe acolo si par conturate 2 bretele cam lungi de legatura, care nu prea pare a sens girator.

oneLess

#10187
Da. Toate drumurile de legătură ale DEx12 se termină în giratorii. Conform proiectului.

naivu

Se vorbește destul de des de HalfProfile, mai precis de inaugurarea unui lot pe HP și completare ulterioară la FP. În România pare să fi fost o experiență de acest fel pe Medgidia-Constanța, conform sintezei, inaugurat HP pe 30.09.2011 și FP pe 19.07.2012.
I-aș întreba pe cei mai vechi cum a fost atunci? Ce a fost făcut pe jumătate? Terasamentele? Podețele? Sau doar asfaltul? A costat suplimentar sau s-au încadrat în rezervele de implementare? Ce justificare au folosit pt costul suplimentar?

pasadia

Cred ca poti gasi filmari din vremea aia. Dar pe scurt: pe un sens de circulatie lucrarile erau (aproape) terminate si se circula in regim provizoriu 1+1 iar pe celalalt sens inca se lucra (si asta inseamna ca pe unele portiuni nu era asfalt, pe altele se lucra la terasament, pe altele trebuiau marcaje si parapeti, etc... Adica erau in lucru, in diverse stadii. Si acelasi lucru s-ar intampla si aici daca s-ar ajunge la o asemena solutie. Evident, pentru constructor e o problema in organizarea si derularea lucrarilor o asemenea solutie (chemi subcontractori cu marcaje sau cu parapeti de 2 ori, ai trafic imediat langa santier, etc..

Dar daca partidul-stat cere, UMB se executa...

carutasul

Cred că sunt mai multe situații în care se vorbește de HP:

- 1 trafic (sau bani) insuficienți: se face un HP pentru mulți ani de zile, se circulă pe o bandă (sau 2+1, că o autostradă are practic minim 3 benzi). Având amplasament și traseu de autostradă nu trece prin orașe, nu are intersecții și nici curbe bruște, teoretic se circulă cu 100km/h dar practic va "duce" mai mult de orice drum nțional de la noi. Într-o bună zi când ai bani faci și sensul 2. În total plătești mai mult, dar plătești dacă/când poți.
- 2  ai un sens aproape gata și din anumite necesități vrei să deschizi (cum a fost A2, începea sezonul de mare). A fost un avantaj important în sezonul respectiv, cu deranj pentru constructor trei luni sau cât a fost. Poți să păsuiești constructorul câteva luni și se compensează.
- 3  Necesitate acută de trafic ( vezi A0). E un deranj pentru constructor - fără șanse de a se termina, nu e sezonier ca pe A2. Sunt niște cheltuieli în plus, unele probleme tehnologice, dar s-ar putea ca rezultatul să merite, mai ales când vorbești de mai multe luni, un an deschidere anticipată... La A0 probabil că ar fi oricum parțial, doar în zona structurilor, dacă ar fi să fie.

dr4qul4

HP-ul ala pe A2 a tinut doar o vara. Parca au dat drumul pe bucatele. Adica a fost HP doar pe jumatate din distanta iar la Murfatlar te baga pe DN3.
Jumatatea de santier avea de toate lipsa. Cam cum arata Buzau-Focsani acum 2 luni. Chiar si bucata finalizata era santier: marcaje galbene, parapeti mai mult lipsa.
Oricum a fost mana cereasa. A fost incredibil sa mergi cu 60-70 km/h fara sa te opresti. Comparabil cu experientele anterioare a fost diferenta de la cer la pamant. Primul meu drum la mare a fost in 2007 cu o masina fara aer conditionat. Am facut 5 ore de la Fetesti la Eforie. Tin minte ca am stat si la Cernavoda si la Medgidia de am cumparat si mancat mai multe fructe decat mancasem tot anul. Efectiv se bloca totul complet la fiecare intersectie.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

carutasul

Da, exact. S-a mers în coloană de multe ori pe acea bucată de drum, dar s-a mers bine, fără opriri. Particularitatea traficului de pe A2 e că e în mare parte sezonier, când s-a terminat sezonul s-au putut relua lucrările și s-a finalizat, în anul următor s-a mers la mare pe autostradă. Adică a fost o situație de oportunitate, chiar dacă poate constructorul a avut deranj câteva luni a ajutat enorm.

JohnDoe

^In concluzie DEx12 nu se preteaza la half-profile.
Merge pana la Albota si termina restul cand se termina, dar nu vad pe cei de la UMB sa prefere solutia asta ce nu multumeste pe nimeni.
A6 - Craiova -Severin -  Lugoj si extinderea Severin catre Calafat

DragosO

Eu cred ca anul acesta vor face legatura cu DN65 la Albota si legatura cu A1, doar pe sensum spre Bucuresti si multi vor fi multumiti.

Mascarpone

Eu cred ca e posibila deschiderea lotului pe toate directiile utilizand doar cele 2 bretele care nu depind de pasajul de peste A1

Daca vrei sa faci stanga spre pitesti:


Daca vrei sa faci stanga catre craiova dinspre bucuresti:

archaeus

#10196
A facut @Ionut un desen acum ceva vreme, se poate fara pasaj fara probleme insa nu stiu de ce nu vreti sa intelegeti ca de la nodul cu drumul de legatura pana la A1 este foarte intarziata lucrarea, sunt pasaje pe si peste DX neincepute si nu par ca se vor apuca de ele prea curand ca n-au cu cine!!! Sunt atatea filmari si voi tot o tineti batman! E greu si pana la Albota, pana la A1 este imposibil anul asta!

Tavi

Am zis și eu de mult de existența celor 3 structuri gen "Jitaru" dintre baltă și nod dar...

Ionut

Mai zic o dată.
Am dat soluția eu la A1.
Dar nu asta e SINGURA problemă: problemele sunt pe lot, cu structuri/pasaje în urmă rău.

oneLess

Grinzile de beton depozitate pe drum nu sunt pentru A1. Când vor fi ridicate toate și protejate de beton putem fabula !