Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

gruia88

Deja au fost colorate de baietii de la Craiova anul trecut dupa inaugurare :) , dar le-au "reparat" inca se vede .





Powered by API/PUM imgur uploader

oneLess

Ieri, luni, pe la 10.oo, la nodul T4 cu A1 era un excavator pe locul macaralei care a dispărut și vreo cinci basculante portocalii aliniate. Niciun muncitor.
Este săptămâna liberă asta ?

GIV

de la albota spre a1 cred ca e saptamana libera mereu :lol:  :troll:

gruia88

Acum ca tot s-au schimbat si s-a vazut si din teren realitatea si s-au setat asteparile cred cele urmatoarele 3 scenarii sunt urmatoarele .
1.Deschid Albota 2024 si restul 2025
2.Deschid totul 2025

Cred ca la capitoul resurse cam ce este acum pe T4 sunt resursele maxime care si le permite constructorul sa le aloce pe acest lot.

Avand in vedere ca s-a acoperit cu noul termen contractual pentru Nod-ul cu A1 pentru 2025 lucrurile sunt din ce in ce mai clar.

Daca am de ales intre totul in 2025 si Albota 2024 si restul 2025 as alege la orice ora Albota 2024 .

Nu cred ca o sa primi recent ceva legat de planurile astea de la constructor sau minister decat spre final de an cand o sa inceapa sa bage motive .


survola

,,Motivele" sunt că nu s-a putut face altfel.

satanistu

Pentru mine, si poate si pentru altii - cea mai importanta parte din DX12 T4 este descarcarea in A1.

Cea mai mare aglomeratie este fix la Albota, cum cobori de pe A1 si treci pe langa acel punct vamal.

Preferam sa faca descarcarea in A1 si sa nu fie restul de DX12 T4 gata.

gruia88

Sunt total de acord cu tine , zona de la Albota-Pitesti-A1 este un "bottleneck" si clar aduce beneficiile cele mai mari, dar orice bucata deschisa si pana la Albota ajuta la fluidizare , eviti ceva sate aglomerate in care se pierde destul timp.

De asta prefer orice kilometru deschis in 2024 pentru ca asta ar insemna ca fortele sa se mute spre A1 si sa traga si acolo.

Acum vedem spre toamna sau peste inca 1 luna cum au avansat lucrarile .

mike_us

Cred ca chiar cu mobilizarea actuala s-ar putea anul asta pina la Albota. Si așa e fiecare km de autostrada contează.

oneLess

#10043
T1

Mulțumiri lui Viorel Stănculescu pentru

Drum Expres DEx12, capete pod spre Centura Craiova

Publicată azi. Pare că au ridicat toate predalele la pasajul peste Centura de Nord DN65F.


Ionut

Hm. Rampa aia crește greu de tot. Avans insignifiant de la vizita noastră de acum 2 săptămâni.

gruia88

Teoretic pot sa deschida fara ea , doar cu descarcare si incarcare de pe centura Craiova. Rampa e utila daca se face descarcarea in Str Teilor care inca nu e reabilitata si nici eficienta ca si descarcare.


Tony7Y

Am trecut ieri dinspre Craiova spre Pitesti. Pe T3 avem vreo 3 zone unde asfaltul s-a lasat foarte mult pe banda 2. Nicio semnalizare. Le mai lasa putin si o sa vedem si primele accidente. Eu cel putin una din denivelari am simtit-o mai rau ca trambulina care a fost pe T2.

Ionut

Subscriu. Sunt într-adevăr 2-3 trambuline severe care impun restricții de viteză și, evident, semnalizare. Și, evident, reparare.

dr4qul4

Cumva cea mai mare, pe B2, era pe sensul spre Pitesti in jur de KM 77.5 (lot 3)?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

medicul de garda

Va imaginati ca acelasi soi de probleme de calitate a executiei vom avea si pe A7, care e facut in acelasi ritm heirupist. nu? Asta pentru cei care se bucura ca avem contructor roman care le face pe toate, o sa fie mai putin fain cand nici nu repara tronsoanele lor de autostrada pe garantie, fiindca toate echipele lor vor fi ocupate sa termine in timp util toate tronsoanele de A8 dintre Sovata si Iasi (viitor distopic deloc imposibil)  :-[
Trust me, I'm an east-european doctor!