News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 14 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

trebuia sa dai startul la pariuri si dupa sa publici filmarea  :lol:
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

oneLess

Breteaua de la Podu Broșteni apare integral în ultima filmare a lui Marius de la min 17:53.

Ionut

Drumul Expres DEx12 Balș-Craiova - 27.06.2024 - Ozaltin - filmare completă


Turul de forță de pe DEx12 și A7, mult peste 150 km de șantier, 1021 km făcuți cu mașina (baza București), din 27 și 28 iunie ne-a ușurat de 600+ RON, doar benzina. Am dat și cu drona de pământ (vine mini-filmare și despre asta) și am rupt ceva și la mașină. Deci ORICE contribuție în cont ajută. MULȚUMIM!

Ionut

API pe Facebook

Ozaltin, marea surpriză pozitivă din 2024? Ozaltin arată foarte bine pe Drumul Expres DEx12 între Balș și Craiova, încercând parcă să demonstreze că și turcii pot să se țină de angajamentele pe care și le-au asumat pe proiectele de infrastructură de transport din România.

Atât antreprenorul general Ozaltin, cât și subcontractorii lui, merită deja felicitați pentru că doar ceva catastrofal i-ar putea împiedica să-și respecte termenul contractual inițial, martie 2025 - curat, fără extensii de timp sau giumbușlucuri birocratice.

Mai mult, cu o accelerare puternică până în toamnă, mai ales pe partea de structuri, cu un management inteligent dar și cu puțin noroc, au o șansă să producă marea surpriză și să inaugureze lotul în decembrie 2024.

Nimic nu anunța această reușită a turcilor, ba dimpotrivă: este primul lor proiect major în România, iar "performanța" de pe DN6 din apropiere este de tristă amintire. Drept dovadă, noi nici nu i-am inclus în previziunile noastre rutiere din ianuarie pentru o posibilă deschidere în 2024, opinând că nu au nicio șansă.

Sigur, să nu ne îmbătăm cu apă rece. Până la urmă e vorba de doar 17,7 kilometri de drum expres la câmpie care nici măcar nu sunt făcuți de la zero (șantierul e preluat după rezilierea provocată de falimentul Tirrena Scavi).

Dar indiferent dacă vor reuși sau nu să inaugureze în decembrie, înainte de termen, merită felicitați pentru cum se mișcă pe DEx12 Craiova-Balș. Să-i vedem cum se descurcă pe viaductele de pe Autostrada Transilvania de la Nădășelu și Topa Mică unde misiunea lor va fi una mult, mult mai grea, atât din punct de vedere birocratic cât și tehnic, sub presiunea termenului PNRR, 2026.

amedeog1

Cred ca asocierea cu Strade a fost hotaratoare in vederea stadiului actual al lucrarilor.Fac treaba buna impreuna. :)

Dani

Intersectia cu centura Craiovei (deja supraaglomerata la cele doua ronduri cu 6B si 65C) si continuarea spre E79 vor fi noul Balș..

Jacob46

#10026
La cum arata acum T3 dupa 7 luni de la deschidere ... prefer calitatea in schimbul deschiderii "inainte de termen", ca probabil asa vor spune mai marii de la CNAIR daca dau ceva in trafic anul asta. Nu stiu cum mai e T2 ca nu am mai fost de ceva timp spre Craiova, ultima data era peticit serios. Referitor la T4, din pacate, majoritatea terasamentului intre Colonesti si Albota e gata, ba chiar avem si asfalt in multe zone. Ce sa zic ... nu avem decat sa speram ca o sa iasa mai bine dar eu unul m-am convins ca heirupismele sunt doar frumoase din drona.

Ma astept ca pe T1 sa fie de departe cel mai bun asfalt. Planeitatea de asemenea ar trebui sa fie mai buna. Aici probabil vor contribui si lunile alea multe cand terasamentul a fost expus.

CapitanulPtk

#10027
^^ Pana cand vom avea Craiova-Filiasi... unde se pare ca se doarme frumos la CNAIR din Martie.
De asemenea se doarme frumos pe asa-zisul drum de legatura cu Ford.

dargauda

   

De ce sa facut rigola mediana atat de larg? aproape ca parapetul este pe marcaj,si dupa mine,si o senzatie de frica cind conduci,  te inpinge sa te apropi mai mult de banda a 2-a

alexa_adrian2001

Eu ma gandeam cum de UMBul a facut rigola asa ingusta!? :))

Earthchild

#10030
O filmare a lui Alin Alecu de acum o lună.

horatiu.cosma

Am ajuns și eu pe CraPi 3. Ca impresie generală, e mai ok decât caloriferul de pe A0 Nord 2 și mai puțin calitativ decât CraPi2, cam de un 7 per total. La mare parte din poduri trecerea e ireproșabilă, la unele se simte puțin, dar nu ceva semnificativ. În schimb sunt câteva denivelări aparent inexplicabile, pe zone de terasament mic, unde nu sunt poduri/podețe. Acolo e clar o problemă de execuție. La Jitaru e ok. Pe CraPi2 au reasfaltat pe câteva sectoare unde probabil au apărut trambuline, e în regulă acum. Panourile alea de beton instalate pe mulți kilometri arată groaznic, s-au decolorat în 1000 de feluri. Cu excepția unui spațiu de serviciu toate sunt închise, rușine DRDP Craiova, iar licitația de concesionare a lor e tot suspendată de o grămadă de timp.

CapitanulPtk

1. Din prima zi mi s-au parut panourile de beton moartea pasiunii... poate erau fani brutalism si nu ne-am dat noi seama.
2. In curand o sa avem 100+ km de drum express fara vreo benzinarie / statie incarcare masini electrice. Felicitari DRDP Craiova.

Jacob46

@horatiu.cosma La denivelarile alea de pe T3 m-am referit si eu. Pentru remediere oare e nevoie de o interventie majora pe modelul Webuild pe PiSi5? Panourile au fost un experiment esuat al UMB, parca le-au facut ei in santier? Iar referitor la DRDP sunt o bataie de joc. Am intrebat de multe ori ce au de gand cu parcarile. Nu am primit niciun raspuns. Evident ca sunt multi care opresc pe bretele de intrare in aceste spatii pentru a face o pauza. Nu de putine ori am vazut copii coborand pe partea stanga din aceste masini foarte aproape de prima banda. Un pericol enorm.

reed

 :lol: Puteti trimite baietii cu grafitti din depourile de la metroul Bucuresti sa le coloreze un pic.Ar face de data asta un bine.