Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Ionut

#10005
Drumul Expres DEx12 Pitești (Oarja/Catanele)-Colonești - 27.06.2024 - UMB - filmare completă


Turul de forță de pe DEx12 și A7, mult peste 150 km de șantier, 1021 km făcuți cu mașina (baza București), din 27 și 28 iunie ne-a ușurat de 600+ RON, doar benzina. Am dat și cu drona de pământ și mi-e frică să duc mașina în service. :lol: Deci ORICE contribuție în cont contează și ajută. MULȚUMIM!

Ionut

API pe Facebook

Doar Colonești-Albota în 2024. În ciuda promisiunilor constructorului UMB și a oficialilor CNAIR și MT, în opinia noastră este fezabil ca la final de 2024 să circulăm doar pe sectorul Colonești-Albota al DEx12 Craiova-Pitești, nu și pe restul tronsonului până la Oarja/Catanele.

Sunt 3 argumente principale în acest sens.

(1) Volumul de muncă rămas este semnificativ și mobilizarea antreprenorului pe Albota-A1 este insuficientă, sunt mai multe pasaje pe/peste DEx12 într-un stadiu incipient, iar în nodul cu Autostrada A1 pasajul nu a ieșit din pământ, fiind aproape imposibil tehnic de terminat în 5-6 luni.

(2) Cea mai mare parte din forța UMB este dislocată masiv pe Autostrada A7 Buzău-Focșani. Efectivele constructorului de pe DEx12 sunt concentrate dincolo de Albota, spre Craiova, după cum se poate observa foarte clar în filmarea aeriană de joi, 27 iunie.

(3) Termenul contractual actual, noiembrie 2024, a fost extins până în "trimestrul II 2025", conform declarațiilor oficialului CNAIR prezent în 20-21 mai 2024 la reuniunea Comitetului de Monitorizare a Programului Transport.

Din fericire, antreprenorul este suficient de bine mobilizat pe cei 19 kilometri dintre Albota și Colonești și, chiar dacă mai este mult de muncă la structuri dar și la terasamente, atât la drumul expres propriu-zis cât și la cele două de legătură din zona Albota, este fezabil ca în decembrie să se inaugureze acest segment. Ceilalți 13 kilometri până în A1 sperăm să fie deschiși până cel târziu în iunie 2025.

Ionut

^ Filmarea are inclusiv drumurile de legătură de la Albota, complete. Foarte rar au fost filmate 100%. Nici nu-mi aduc aminte când le-am văzut complete, îmi cer iertare dacă au fost filmate (recent).

dr4qul4

intrebare, sunt sanse (macar 30%) pentru a avea si centura Albota gata? Sau "pana la albota" inseamna prin drumul de legatura, varianta scurta, sau chiar cu o descarcare temporara in DN-ul ala?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ciprian85

Multumim de filmare. Dacă nu s ar fi băgat la Centura Timișoarei anul asta ar fi fost istorie T4. Sănătate și spor muncitorilor sa termine măcar pana la Albota.

Tavi

Este prima filmare completă a bretelelor Albota (cea mai importanta) și Podu Broșteni(buna si asta dar într-un context viitor). Felicitări @Ionut!
Asfaltările de tip Nazca din nodul cu A1 sunt viitoarea organizare de șantier de la anul?

Ionut

^ Mulțumesc pentru confirmare @Tavi. Felicitările trebuie date și pilotului, am băgat amândoi ca sparții. Mulțumim și noi pentru susținere și încredere! E doar prima filmare. Vine și Ozaltin mâine dimineață.

Și pe A7 avem Pizza și UMB.

@dr4qul4 Ce înseamnă "centura Albota"? Drumul de legătură de nord? Nu știu, chiar nu știu. După cum vedeți conexiunea asta este lungă cât o zi de post și are și structuri pe ea, deblee, bibileli... în cel mai rău caz dau doar Podu Broșteni și gata, au rezolvat-o pe 2024. Depinde cât de tare vor trage... după cum știți sunt întinși la maxim pe atâtea șantiere. Probabil că în 2 luni se vor replia și vor decide ce vor deschide.

danutzu_1069

Ideal ar fi Albota, dar va fi doar Podul Brosteni.
Este scurt mult mai scurt decat spre Albota.

Ionut

Doar întreb, le-am pierdut șirul.
Pentru DEx12 au fost pariuri? :)

Că acum sper că e clar, chiar și pentru ultrașii UMB, că Albota-A1 iese din discuție pentru 2024, în ciuda promisiunilor UMB și ale lui Grindeanu & co. Nu sunt sarcastic sau hater, pur și simplu întreb pentru că e frumos să ne onorăm vorbele vorbite. Nu mă aștept de la Umbrărescu sau politicieni, zic de voi, de-aici.

dr4qul4

centura Albota = Drumul de legătură de nord. Pentru ca in lipsa nodului cu A1, drumul acela va avea rol de centura :)

M-am uitat atent pe filmari... Drumul scurt (spre sud) are un debleu mare de sapat. "Centura Albota" are vreo 3 structuri in plus, dar parca nu mai e nimic de sapat.
In schimb au debleul de pe traseul DX-ulu (intre DN65A si nod).
Eu zic ca sansele sunt de maxim 25% sa fie gata vreunul din cele 2 drumuri de legatura..
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

voicul

Eu sunt mai optimist, dar cu o conditie: trebuie de la TM sa mai vina niste forte 100 - 200 si chiar si mai bine vreo 300 (nu stiu ce inseamna acest "sa mai vina").
Asa nu prea vad de ce nu ar termina cu toata "centura" Albota.

Daca ramane asa cum e acum, da cam greu, chiar foarte greu. Desi e miscare, cam slabut pentru ce lot e acolo.

26ld

Nu era vorba ca termina centura Timisoarei in iulie? Sa vedem daca termina acolo si daca vor muta oamenii aici sau ii trimit in alta parte unde da mai bine o deschidere totala, nu doar una partiala.

Ionut

Stați fraților.
Nu era vorba că după Timișoara oamenii vin la A1 Margina-Holdea? :o Așa se tot zvonea...
Plus că la Timișoara sunt (și) subcontractori... OK, pot veni, dar vin?
Plus că la Timișoara NU va fi gata tot în iulie... mai trebuie să croșeteze la structuri în 3 puncte critice...

... capacitatea... cât e capacitatea...?!

GIV

ce s-a calmat lumea pe youtube cand a vazut ca nu mai are cum sa termine umb t4 anu asta  :lol:  :lol:  :lol:

Ionut

Nu doar pe YT. Și pe Facebook... cred că avem record de comentarii pozitive la adresa API...

Și aici pe forum văd că e aceeași situație...

Na, asta e realitatea.
Fiecare vede cât/ce poate/vrea.