News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

[TM] Centura Timisoara

Started by radutm, January 21, 2013, 01:09:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dominik

Mda...e in plina campanie electorala Dl. Alfred Simonis.
You're in Steelers Country

mircea


Quest

#1592
Quote from: Dominik on September 19, 2024, 01:43:49 AMMda...e in plina campanie electorala Dl. Alfred Simonis.

Nu e gargara. Trust me...
(cit de cadentat si de rapid se vor derula lucrurile, adica largirea sa se produca in 1-2 ani, asta inca nu pot spune)
Common sense will get you far !

horatiu.cosma

În lipsa oricărui reper cât de cât de tipul "vom lansa studiul de fezabilitate luna asta, va dura un an, ne apucăm de lucrări în 2026 și în 2027 vor fi gata", ci doar "pregătim proiectul bla bla", ba da, e doar campanie electorală. Să mai iasă 3 știri în presă și cam aia va fi.

Quest

@horatiu.cosma ce vrei tu se numeste deja Project Plan. Dar proiectul inca n-a ajuns in acea faza, ci beneficiaza (bodaproste) de vointa politica ferma.
Cum sa nu-l faci daca ai deja MZA 11.000 (fata de 6.200 prognozat) ?
Common sense will get you far !

Archi

Nimeni nu contesta necesitatea proiectului. Ce zicem acuma e ca un astfel de anunt are valoare atunci cand vad si ceva real, de exemplu licitatia pentru SF, sau macar un termen asumat. "Pregatim licitatia pentru SF care va fi lansata in luna X" ar fi sunat mult mai bine decat "Extindem centura de nord a Timișoarei și o aducem la patru benzi!"

In lipsa de asumare e foarte usor sa arunci cu promisiuni.

Quest

@Archi anuntul de intentie in privinta unui proiect asteptat de comunitate, nu cred ca poate fi contestabil. Dar intr-adevar, dupa anunt, intr-un rastimp rezonabil trebuie sa apara unul nou cu termene, apoi licitatia ptr SF, s.a.m.d. Haideti sa nu fim Gica-contra by default.
Avem experiente care ne indreptatesc temerile ? De acord, dar in politica vechii executivi sint inlocuiti de noi generatii care vin cu alt suflu.
Common sense will get you far !

horyatm

Ma gândeam eu ca asta o să urmeze, având în vedere anunțul DRPD-ului privind breteaua nordică DN6 -> VTM sud. acum e clar de ce s-au făcut acele bretele mult mai largi în partea sudică.

Uitându-mă astăzi din nou la toate nodurile și pasajele e clar ca centura nod a fost proiectată pentru o viitoare extindere, sensuri giratorii cu 4 benzi, sensul mare giratoriu de pe DN69 șamd. Eu am impresia ca în afara de Nodul cu DJ691, unde in mod evident e nevoie de un pasa, celelalte intersecții vor rămâne în continuare la nivel. O altă intersecție care cred ca va fi denivelata sau cel puțin reconfigurată va fi 609D, str. Aeroport. CJ Timiș ține la sertar proiectul legăturii între acel sens giratoriu și A1, probabil tocmai în ideea ca acel nod se va reconfigura, ar fi absurd să fie se împlânte în acel sens giratoriu fiindcă în mod evident s-ar crea un blocaj.

O să vedem din viitorul SF ce soluții se vor prezenta, dar contrar colegilor de mai sus și eu sunt de parare ca acest proiect va avea un ritm accelerat în comparație cu VTM sud cel puțin.

Eu mă bucur că măcar se discută despre acest proiect. De când au fost montați parapeți NJ, e groaznică circulația pe centura din punct de vedere a vitezei, însă e excelent din punct de vedere al siguranței. Lărgirea la 4 benzi este cea mai elegantă soluție.

ioio_viola

Sa zicem ca se apuca candva de largire, la podurile existente cum se procedeaza? Se face un pod in paralel sau se extinde cumva in stanga si dreapta celui existent?

voicul

VIDEO Val de probleme pe o centură abia deschisă. DRDP Timișoara: ,,A fost nevoie să montăm indicatoare noi"

Accidente, animale lovite de mașini, întoarceri pe interzis, bicicliști și depășiri periculoase. Așa arată tabloul de pe Centura Timișoara Sud, după doar o săptămână de la deschiderea circulației. Drumarii au transmis că la doar câteva zile de la inaugurare au fost nevoiți să suplimenteze indicatoarele rutiere din cauza șoferilor care ori sunt agresivi, ori neatenți.

Citește mai mult la: https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/video-val-de-probleme-pe-o-centura-abia-deschisa-drdp-timisoara-a-fost-nevoie-sa-montam-indicatoare-noi-2936177

Informaţiile publicate pe site-ul Digi24.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislația aplicabilă, doar în limita a 120 de caractere.

horyatm

Am fost ieri de la Moșnița la Freidorf și pot să confirm toate de mai sus. Am văzut 2 bicicliști, cel puțin o vulpe moartă, două depășiri la limita, întoarceri n-am văzut e adevărat, dar parapeți loviți erau.

GIV

incoronarea succesului centurii 1+1

roberthpop

#1602
@Quest  Sa ne aducem aminte doar de Centura Sud! S-a anulat licitatia (parca a fost facuta de guvernul Ciolos)pentru drum cu 2 benzi pe sens si s-a revenit ,gratie MT condus de dl.ministru  Grindeanu ( oare dansul a fost ,,Suflul nou,, ???) la acest proiect vechi ,tocmai dat in trafic,cu 1 banda.Nu poate dura mult pana cand se va constata necesitatea largirii la 2 benzi pe sens.
Politicienii profita.
Roberth Pop

Lau

Da, e mult mai bine / frumos / confortabil cu 2 benzi.
Insa nu aia e neaparat problema, e un drum relativ scurt, se poate circula si pe o banda relativ bine. Nu e trafic chiar de autostrada.

Problema sunt intersectiile! Acolo se gatuieste totul!
Daca erau toate denivelate, era cu totul altceva!

De ex. la giratoriul cu Drumul Boilor se intersectează 2 fluxuri care probabil au doar 5% trafic comun.
Nu am cifre exacte, insa probabil 95% din cei care circula atât pe centura, cât si pe Drumul Boilor, merg de fapt tot înainte in intersecția respectiva.

Si si unde sunt denivelate, sunt prost făcute.
De ex la intersectia din Mosnita, giratoriul respectiv gatuieste un drum foarte circulat de 2 benzi.
Iar prin stupizenia de a aduce si traficul din Urseni in același giratoriu, deși exista înainte un drum separat, a făcut totul praf.

Cred ca e cel mai prost proiectat drum nou din tara!

Adrian.TM

Ieri se formase o coadă pe 2 benzi cam până la Rompetrol, pe DJ691, din cauza fluxului mare de trafic pe Centura Nord (Însă nu am stat mult).

Așadar, după cum s-a mai zis, e mare nevoie de pasaje denivelate!