News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[TM] Centura Timisoara

Started by radutm, January 21, 2013, 01:09:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nelu63

O informație neoficială de la un muncitor de la drumuri Timișoara este ca ei vor executa asfaltarea centurii și vor ca in trei luni să termine așternerea celor trei straturi de asfalt. Chiar când vorbeam cu el a fost sunat de șef și a fost întrebat dacă este de acord să lucreze câte 10 ore pe zi ( ore suplimentare). Cine are informații oficiale poate să confirme.

pum89

#1246
https://www.facebook.com/groups/sensgiratoriuurseni

Mesaj de pe grup:
Ma bucur ca azi am primit o veste buna pe care vreau sa o impartasesc cu toti cei prezenti pe grup. Avem o prima victorie care nu a fost asa de usoara pe cat ne imaginam la inceput, respectiv am reusit notarea procesului in CF. Acest lucru va ingreuna foarte mult sau chiar va face imposibila obtinerea urmatoarelor transe de bani de la Bruxelles pentru continuarea lucrarilor.




Vlad94

Nu înțeleg ce s-a rezolvat?

Horațiu 87

PASAJELE de pe CENTURA SUD Timișoara - Stadiu lucrări 16.03.2024 #umb#


voicul

Prelata de la 3.30 ce scop are?

Cuneo


Mulțumim, frameD Future PRODUCTIONS!

miahi

Se poate subcontracta cand sunt interese electorale si locale. Pacat ca UMB a intrat in jocurilea astea politice, sper sa nu fie repercursiuni pe viitor...

horatiu.cosma

Contestație Strabag pe centura de Vest. M-am uitat peste răspunsurile CNAIR la clarificări, dezastru:

Întrebare: pentru stabilitatea terasamentelor protecția de taluz se va oferta conform planșelor din SF, sau conform cerințelor beneficiarului?

Răspuns: se va respecta SF-ul și în același timp și cerințele beneficiarului.

Fix același răspuns și în cazul zonelor unde se face stabilizarea terenului de fundare. A uitat CNAIR să pună în documentație detalii despre relocarea de utilități electrice de înaltă tensiune. Le introduce acum, dar nu vrea să amâne termenul de depunere a ofertelor, ca să dea șansa ofertanților să își facă calculele noi.

Nu vor fi garduri de protecție pe lateralul centurii.

Nu bat podurile din SF cu cele din cerințele beneficiarului, planșe aiurea care nu au legătură cu soluția finală, se cer bazine de apă în parcări de 15.000 de mc (3 zerouri în plus), nu bat cantitățile de parapete, profil transversal eronat și multe alte erori și neconcordanțe, varză SF-ul.

Nu există un proiect de relocare pentru telecomunicațiile CFR, nici detalii despre conducta de gaz intersectată sau despre asigurarea accesului la parcele în cazul drumurilor de exploatare tăiate de centură, CNAIR spune ofertanților să se descurce, să stabilească în viitor la proiectul tehnic ce va fi de făcut acolo, dar să oferteze acum.

Lipsește din documentație auditul de siguranță rutieră.

Nu e clar pe ce adâncime trebuie scos vegetalul existent, studiul geotehnic nu e actualizat, ci e făcut pe versiunea anterioară de normativ, nu e clar ce cantitate de deșeuri de pe actualul amplasament al centurii trebuie mutată, lipsesc detalii despre panourile antifonice, nu există planșe în format dwg.

Deși e proiectare și execuție și CNAIR trimite constant ofertanții la viitorul proiect tehnic elaborat de ei, la structuri nu se permite nicio modificare față de SF, nici la piloți, nici la grinzi, deschideri, număr de grinzi în secțiune, aparate de reazem etc.

mdragos

Sincer, nu ma asteptam la altceva. Profesionalismul CNAIR e constant de minim 10 ani. Acuma speram sa nu se blocheze de tot in contestatii.... Calitate documentatie 0...

a.l.x


a.l.x

CNSC a admis contestația Strabag.

horatiu.cosma

Ai greșit thread-ul. A admis-o pe cea pentru drumul de legătură.

a.l.x

Da,greșeala mea. Să mute cine poate mesajul sau să îl șteargă.


Vlad94

#1259
Dacă vă vine să credeți, s-au apucat de sensul giratoriu de pe Drumul Boilor. Am făcut câteva poze pe fugă.


















Powered by API/PUM imgur uploader