[TM] Centura Timisoara

Started by radutm, January 21, 2013, 01:09:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dominik

Săptămâna aceasta s-au făcut ultimele cercetări la situl 5 de pe șantierul centurii de sud a Timișoarei și a început organizarea lucrărilor la situl 7, aflat între Utvin și DN 59 (Timișoara – Moravița). Cercetările sunt realizate de specialiștii Muzeului Național al Unirii din Alba Iulia.

https://www.facebook.com/DRDP.Timisoara/videos/696231497871238/
You're in Steelers Country

Quest

Ce nu inteleg eu este daca la Ordinul de Incepere dat in 25.03 catre TS, amplasamentul nu trebuia sa fie deja descarcat arheologic complet, pe toata lungimea proiectului ?
@AkaManah tu ai rude la MNUAI, ce zic ei cind incheie complet explorarile pe Centura TM Sud ?
Common sense will get you far !

Dominik

Imagini din luna Mai de pe șantierul variantei de ocolire Timișoara Sud.


You're in Steelers Country

elphax

publicat pe FB de Catalin Drula, parlamentar de Timis (printre altele  :) )

O VESTE BUNĂ PENTRU INFRASTRUCTURA TIMIȘOAREI: CENTURA DE VEST
După ce în ultimele săptămâni am ridicat de mai multe ori problema Centurii Timișoara Vest (cu roșu în imagine), am primit astăzi asigurări de la dna. director a CNAIR că marți va fi lansată licitația pentru documentația proiectului (elaborare studiu de fezabilitate).
Acest ultim sector este necesar pentru întregirea inelului de centură. Este foarte important ca inelul să fie complet pentru a degrava de trafic arterele care intră în oraș.
Nu în ultimul rând, acest sector vestic ar prelua și traficul din zona de sud a județului/Serbia și din vestul orașului către autostrada A1, prin noul drum de legătură Timișoara (Sânandrei)-A1, care este deja în licitație pentru proiectare și execuție.
Sper ca promisiunea să fie respectată și să vedem licitația lansată cât mai curând.


adiarc

sper ca cineva sa constate ca este nevoie de 2 benzi pe sens cu sensuri separate ...chiar  profil de autostrada
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

elphax

asta sper si eu, dar daca se vor baza pe cifrele de trafic din trecut si analizele facute acum 5-6 ani ...
pun o postare mai veche care arata ca pe NV e prevazut trafic mai mare

Quote from: elphax on May 02, 2019, 02:48:14 PM
Acum cativa ani CJT a facut un plan PAJT pentru judet, bazat pe estimarile de trafic le-a dat asta. Adica volum mare spre Aeroport si spre Lugoj, si autostrada A9 vine pe Est - zona nodului de la Remetea
http://www.cjtimis.ro/upload/PATJ%20Timis%20Volumul%20V%20Cai%20de%20comunicatie%20si%20transport_2.pdf
Dunga rosie am pus-o eu - asta e noul drum de legatura




Powered by API/PUM imgur uploader

daca s-ar face azi - da, ar fi interesanta o suprapunere cu centura de Vest si acest drum de legatura cu A1
Pe viitor se pare ca ar fi mai logic cum zic ei. Dar avand in vedere ca noul plan este ca A9 sa fie un drum simplu , cel mult cu 2 benzi pe sens, probabil ca il vor lega undeva la centura si cam atat.

adiarc

vb de Timisoara....actuala centura in constructie va fii deja depasita din secunda in care va fii inaugurata....poate invatam ceva
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cristi5

#667
Daca nu 2+2 cu separare de sens pe toata lungimea,  macar separare de sens pe toata lungimea...  Latime 11 metri pt depasit vehicule defecte, cu zone de depasire 2+2 sau 2+1

Sa construiesti fara separare de sens in secolul 21 e criminal. E o rusine ce se face pe sud.

Dar ce te faci ca n-avem 11m in normativ...

@cutter se poate specifica "separare de sens, sec 21" in caietul de sarcini? Hai sa punem niste presiune din mai multe directii...

Dominik

Lucrările merg mai departe pe șantierul variantei de ocolire Timișoara Sud. În această săptămână s-a lucrat la cofrarea și betonarea fundației pentru podețul de la km 2+387, zona Utvin. Pe sectorul km 3+150 - km 3+500 s-a insistat pe stabilizarea terenului cu dorosol. Tot în zona Utvin se află și arheologii care cercetează situl 7.
Operațiunile pentru decopertarea stratului vegetal s-au mutat la km 7-8, între DN 59 (Timișoara – Moravița) și satul Chișoda. În zona Moșnița Nouă, la km 19-20 s-au făcut stabilizări de teren și umpluturi cu balast și pământ. La km 22+560, zona Ghiroda, a început trasarea culoarului, iar de săptămâna viitoare începe decopertarea. La km 24+780 a continuat amenajarea platformelor pentru podul provizoriu și a umpluturilor pentru platformele de foraj ale podului definitiv.

























DRDP Timişoara
You're in Steelers Country

ovidiutm

O poza din avion-6.06.2020 (merci Calin) cu intersectia CTS si DC149 in zona Mosnita. Poate il conving sa faca o filmare :)





Powered by API/PUM imgur uploader

udar

^^^
Mai vrem din astea de sus ...
O filmare de sus ar fi si o premiera .
Poate poate  reusiti .
Bafta !

horatiu.cosma

Poate ajunge API in viitorul apropiat.

udar

Sunt curios sa vad ce ar putea bloca traseul ca din pozele de la sol totul pare ok.
Dar cred ca este imposibil sa nu aibe ce utilitati ,imobile , etc..... in calea lor.

Vlad94

Din cauza nodului DN69, nu cred ca vom vedea centura de vest in profil de drum express. Nu inteleg de ce nu au facut un nod care sa permita o dezvoltare viitoare inspre vest. Chiar atar de putina lipsa de viziune sa fie?

mircea

Care e problema nodului?  :o  Sensul ăla giratoriu îți permite să treci peste el și cu o autostradă cu 4 benzi pe sens.