[TM] Centura Timisoara

Started by radutm, January 21, 2013, 01:09:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

Oare vom afla la ce nivel a ajuns la Solitaire? NGC, ne dai un indiciu ?   :lol:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ovidiutm

Pentru carcotasi: pilotii la pasajul peste DJ592 (Timisoara-Mosnita) se turnau la ora 21:00. :p
Ceilati piloti de la canalul din apropiere DC149(drumul boilor) si de pe canalul betonat sunt finalizati. :D

ovidiutm

Lucrarile de decopertare intre DC149 (drumul boilor) si DJ592 continua in forta.



Forajele pilotilor pentru pasajul peste DJ 592 se fac zi-lumina (nu am un ordim de marime deocamdata).

De la DC149 spre Ghiroda s-a inceput stabilizarea solului:



cryu

Deci s-au rezolvat problemele financiare la TS (confirmare oficiala de la DRDP Timis) si asta se vede si in teren

perfidus

Asa se pare, cica se vede si la Tronsonul 1 al DX12 in zona Pielesti.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Dominik

Lucrările din ultima săptămână de pe șantierul variantei de ocolire Timișoara Sud avansează și spre km 0 al proiectului, în zona Utvin. A început curățarea terenului pentru decopertarea stratului vegetal pentru formarea culoarului de drum. În același sector, la km 2+380, au început săpăturile pentru amenajarea unei podeț și s-au făcut treceri provizorii peste două canale de irigații.
- Mai departe, în zona comunei Moșnița Nouă, continuă lucrările de decopertare, dar și forajele pentru piloți la km 18+117. De la km 19+300 spre km 20 s-a stabilizat terenul cu dorosol.
- Spre capătul traseului, în zona Ghiroda, la km 24+750, s-au amenajat platformele pentru cele două poduri peste canalul Bega, cu pământ de umplutură, și în scurt timp începe montarea primului pod
  provizoriu.
- La km 6+700 – km 6+890, au continuat cercetările arheologice, la situl 5, urmând ca arheologii de la Muzeul Național al Unirii Alba Iulia să se mute pe alte două situri rămase necercetate.































DRDP Timisoara


You're in Steelers Country

ovidiutm

In continuare intre DJ592(Mosnita) si Ghiroda excelenta mobilizare (foto de la drumul boilor spre DJ592)





Solul este stabilizat mai mult de 50% si acoperit de materialul(argila) acela care a trecut testele:



Langa DJ592 inca se foreaza pentru pilotii pasajului.

horatiu.cosma

Aș păstra apelativele "excelentă" pentru situații în care vedem ceva mai mult de două utilaje în poze, nu de alta, dar când vom vedea la UMB câteva zeci per poză nu vom mai avea apelative în dex  :lol:.

ovidiutm

Horatiu, de cand asteptam centura asta....si sa vezi ca de la o zi la alta ca se schimba peisajul. Lasa-ne si pe noi banatenii sa ne bucuram(apropos erau cam 12 masini pe santier intre cele doua repere mentionate dar rasfirate - daca inmultim cu 6 santiere/fronturi poate suna mai bine).
Pentru UMB (mai ales ca sunt romani moldoveni) nu putem decat sa le dorim sa mai prinda lucrari si sa isi pastreze reputatia de pana acum.

Vlad94

Care este deznodământul intersecției DNCT-DC 149? Va fi intersecție denivelată? Că se pare că ambele lucrări merg înainte fără se ia în considerare una pe cealaltă.

elphax

ambele merg inainte, se grabesc ambii constructori sa faca inaintea celuilalt
:)

Lasand gluma la o parte, scria prin presa ca sunt discutii la nivel de DRDP/CNAIR pentru a gasi o solutie, nu au ales inca intre giratoriu si pasaj denivelat. Cica daca va fi denivelat probabil ca nu va avea bretele de legatura intre cele 2

ovidiutm

#656
Vlad, dintr-o sursa nesigura (CNAIR) cica se preconizeaza un sens de giratie (sunt in discutii, comisia siguranta circulatiei, etc), nu stiu unde (e un canal acolo langa centura). Normal TS puteau baga buldozerele prin binder-ul superconstruct (DC149) pentru ca exproprierea pe acei  ±500 mp este a lor(CNAIR).
Din pacate primaria Timisoara a tratat acest proiect pompieristic si in stil amator. Este o nemultumire generala la felul cum decurg toate proiectele majore in Timisoara in momentul de fata.
In cel mai rau caz: aviz nefavorabil sensului, 4 Mil EUR de la Timisoara in camp, urmata dupa un scandal de un pasaj peste CT.

Dominik

Imagini de pe șantierul Variantei de Ocolire Timișoara Sud.

https://www.facebook.com/cnadnr/videos/246878233213586/

DRDP Timişoara
You're in Steelers Country

Dominik

Noutățile săptămânii pe șantierul Variantei de Ocolire Timișoara Sud.

Dacă anterior anunțam că echipele antreprenorului Tirrena Scavi sunt mobilizate în principal în zonele localităților Utvin, Moșnița Nouă și Ghiroda, săptămâna aceasta s-a reactivat și frontul de lucru de pe raza comunei Giroc. La km 11+576 a început forarea pilelor și coloanele culeei 2.

Începem traseul șantierului de la Utvin. De la km 0+600 a început curățarea terenului de betoane și de șinele dezafectate ale unei foste linii CFR, iar câțiva kilometri mai departe continuă decopertarea stratului vegetal, până spre km 5+400 (nodul rutier cu DN 59). De la km 2+820 la km 3+100, s-a realizat stabilizare cu dorosol.















În zona comunei Moșnița Nouă, la km 18+177 s-a terminat de betonat ultima pilă, iar echipa s-a mutat la forajele de la Giroc. Pe sectorul km 19+300 - km 20+700 a fost făcută stabilizarea cu dorosol și s-a lucrat la decopertarea stratului vegetal din zona parcării de scurtă durată de la km 19+870.









La Ghiroda, la km 24+740 (malul canalului Bega) a început amenajarea platformelor pentru podul provizoriu, s-au betonat platformele și s-a făcut umplutura pentru a stabiliza malurile.







Cercetările arheologice de la situl 5, de pe șantierul variantei de ocolire Timișoara Sud, au fost încheiate, iar echipele Muzeului Național al Unirii Alba Iulia s-au mutat la situl 7, aflat la km 4+132 - km 4+500, între Utvin și DN 59 (Timișoara – Moravița).
Lucrările au fost atacate în 12 puncte pe traseul viitoarei centuri de sud a Timișoarei. În șantier se află peste 150 de persoane (muncitori, ingineri  topografi, tehnicieni etc.), antreprenorul având la dispoziție în șantier peste 80 de utilaje. 

DRDP Timişoara

You're in Steelers Country

Cuneo

Centura de Sud, 'atacata' din 12 puncte, cu peste 150 de muncitori, ingineri si tehnicieni, la Timisoara. Stadiul lucrarilor pe traseu. Foto

TIMISOARA. Se lucreaza in ritm sustinut pe santierul viitoarei sosele de centura sud, la Timisoara.
80 de utilaje sunt la treaba pe traseu, iar italienii de la Tirrena Scavi lucreaza cu peste 150 de oameni, muncitori, topografi, ingineri, tehnicieni si alti colaboratori.
,,Dacă anterior anunțam că echipele antreprenorului Tirrena Scavi sunt mobilizate în principal în zonele localităților Utvin, Moșnița Nouă și Ghiroda, săptămâna aceasta s-a reactivat și frontul de lucru de pe raza comunei Giroc. La km 11+576 a început forarea pilelor și coloanele culeei 2.
Începem traseul șantierului de la Utvin. De la km 0+600 a început curățarea terenului de betoane și de șinele dezafectate ale unei foste linii CFR, iar câțiva kilometri mai departe continuă decopertarea stratului vegetal, până spre km 5+400 (nodul rutier cu DN 59). De la km 2+820 la km 3+100, s-a realizat stabilizare cu dorosol.
În zona comunei Moșnița Nouă, la km 18+177 s-a terminat de betonat ultima pilă, iar echipa s-a mutat la forajele de la Giroc. Pe sectorul km 19+300 – km 20+700 a fost făcută stabilizarea cu dorosol și s-a lucrat la decopertarea stratului vegetal din zona parcării de scurtă durată de la km 19+870.
La Ghiroda, la km 24+740 (malul canalului Bega) a început amenajarea platformelor pentru podul provizoriu, s-au betonat platformele și s-a făcut umplutura pentru a stabiliza malurile.
Cercetările arheologice de la situl 5, de pe șantierul variantei de ocolire Timișoara Sud, au fost încheiate, iar echipele Muzeului Național al Unirii Alba Iulia s-au mutat la situl 7, aflat la km 4+132 – km 4+500, între Utvin și DN 59 (Timișoara – Moravița).
Lucrările au fost atacate în 12 puncte pe traseul viitoarei centuri de sud a Timișoarei. În șantier se află peste 150 de persoane (muncitori, ingineri topografi, tehnicieni etc.), antreprenorul având la dispoziție în șantier peste 80 de utilaje,,, transmit reprezentantii Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Timisoara.
Cat priveste una dintre chestiunile ramase in suspensie in privinta variantei ocolitoare sud a Timisoarei, conexiunea cu DC 149, cunoscut drept Drumul Boilor, inca nu a fost luata o decizie finala. Aceasta dupa ce luni de zile s-a vorbit fie despre amenajarea unui sens giratoriu, fie a unui pasaj.
,,Solutia pentru conexiunea la Drumul Boilor este in discutii la nivelul Companiei Nationale pentru Administrarea Infrastructurii Rutiere. Directia Regionala de Drumuri si Poduri Timisoara a transmis cateva solutii, asteptam varianta finala din partea Companiei,,, a spus zilele trecute pentru opiniatimisoarei.ro Alina Sabou, purtatorul de cuvant al DRDP Timisoara.
Realizarea Centurii de Sud de la Timisoara, in lungime de 25,69 km, a fost atribuita catre antreprenorul Tirrena Scavi S.P.A. Valoarea contractului este de 272.432.921,95 lei fara TVA, avand finantarea asigurata de la bugetul de stat si din fonduri europene.
La finalul lunii martie 2020 a fost emis ordinul de incepere al lucrarilor si de predare a amplasamentului, termenul de finalizare a obiectivului fiind stabilit pentru luna martie 2022.



https://www.opiniatimisoarei.ro/centura-de-sud-atacata-din-12-puncte