News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[TM] Centura Timisoara

Started by radutm, January 21, 2013, 01:09:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

chr

#510
Quote from: Manu_Tm on July 16, 2019, 04:18:10 PM
Ce sunt eu curios daca bretea din DN6 in centura de aici din directia Lugoj->Timisoara v-a fi modificata. Momentan lumea intra pe centura de cele mai multe ori fara sa se asigure, insa problema e ca banda de incadrare e f. mica si ingusta, iar in dreptul marcajului cedeaza te afli in unghi mort de unde te asiguri f. greu. Daca nu v-a fi modificata prevad multe accidente in zona pe cand centura v-a fi gata.
E foarte periculos acolo si acuma, cand traficul este infim. Dealtfel se vad urme de frana si in poza google street view. Practic intri de pe bretea cu oarecare viteza, chiar daca vezi masini pe drumul principal continui, crezand ca ai banda de accelerare. Exact asa arata cand te apropii, ca si cum ai avea banda de accelerare. Si brusc vezi ca ceea ce parea banda de accelerare se termina brusc.
Acolo trebuia intersectie clasica in "T". Eventual cu "STOP" ca e destul de proasta vizibilitatea. Si cu presemnalizare.

Intersectia trebuie oricum modificata, astfel incat sa poti sa o iei spre Mosnita venind dinspre Lugoj.

NGC

Quote from: NGC on July 30, 2019, 02:16:16 PM
Stati numai sa vedem, ca poate avem doua probleme mai grave cu niste contracte.

Pana apuc sa scriu mesajele cu niste detalii, hai sa atat si aici focul.

Acesta este al doilea proiect cu probleme. Detalii in curand.

voicul

Dupa ce s-au frecta 800 de ani prin tribunale si cu greu au semnat .... acu mai sunt si probleme.

E nasol cum/ce face CNAIR!

udar

^^^
ce stie el mai bine blocheaza proiecte ca nu au bani....

nabucodonosor19

@NGC, cat de grav e? Nu ne mai fierbe... :)

NGC

Solutii posibile teoretic:

- suspendarea contractului
- anularea contractului
- corectie financiara 25%
- corectie financiara 50%
- suspendarea fondurilor europene (POIM)

Nu stiu care va fi solutia finala. Poate va fi chiar o combinatie de solutii posibile teoretic sau ceva total diferit.

voicul

Pai doar intr-un caz poate sa ridice cuC hartiile in aer si sa isi arate muschii rupandu-le. Oare ce va alege sa faca?

nabucodonosor19


florin74

Cred ca are legătură cu certificatele fiscale ale TS și cu scandalul legat de ele.

udar

TS baga tare la organizare , daca simteau ceva nu puneau frana la organizarea de santier care pare destul de mare ca si pt o A !?

udar

#520
Organizare centura Timisoara Sud


perfidus

Pare serioasa treaba. La tronsonul 1 din DX Cra-Pi e mult mai firava organizarea de santier a TS. Sa vedem pana la urma daca iese fum cu acele probleme la contract.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

NGC

florin74 a ghicit raspunsul, respectiv problema certificatelor fiscale, ceea ce implica faptul ca TS trebuia sa fie descalificata si nu sa ii fie atribuit contractul. Va explic mai pe larg zilele astea. Stiu, zic asta de cateva saptamani, dar am fost foarte ocupat si nu prea am avut timp de forum. :p

timisoreanul

Si nu cam tarziu pentru asta? S-a terminat licitatia, s-au finalizat contestatiile, s-a semnat contractul. Daca trebuia descalificata, trebuia sa o descalifice in procedura atribuirii. Acum vorbim deja de raporturi contractuale.

NGC

#524
Legea e mai presus de orice contract.

Vezi cazul ROMSTRADE.
Sau, mai recent, vezi in topicul A8 cazul "Revizuire Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Targu Mures-Ditrau", unde contractul a fost mai intai suspendat si apoi anulat in urma raportului Curtii de Conturi si a intrarii pe fir a DNA.

Vom vedea ce vor avea de zis DNA, ANAP, Curtea de Conturi, Curtea de Conturi Europeana, Comisia Europeana, sau ce institutie s-o mai baga in joc, dar din ce se aude pana acum, nu e de bine.